Gå til innhold

Kommer man over sorgen etter sin mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min døde da jeg var 12 år. Kan gråte over det fortsatt i dag. 27 år siden. Hun døde så ung, bare 38 år gammel. 
Jeg kommer aldri over det i hvertfall

Anonymkode: 52ea0...53a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min mamma døde for snart 5’mnd siden. Pappan min for 20 år siden. Savner mamma så de kjennes ut som hjertet mitt skal dele seg og savner å prate med henne hver dag. Har enda nr og meldingene fra henne på mobilen. 
vi snakker ofte om henne hjemme da barna savner henne mye. Jeg gråter alltid under disse samtalene og ser fram å kunne snakke om ho med et smil rundt munnen❤️

Anonymkode: c9d46...81b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Min mamma døde for snart 5’mnd siden. Pappan min for 20 år siden. Savner mamma så de kjennes ut som hjertet mitt skal dele seg og savner å prate med henne hver dag. Har enda nr og meldingene fra henne på mobilen. 
vi snakker ofte om henne hjemme da barna savner henne mye. Jeg gråter alltid under disse samtalene og ser fram å kunne snakke om ho med et smil rundt munnen❤️

Anonymkode: c9d46...81b

Kondolerer. ❤️
At du vil snakke med henne med smil om munnen kommer. Husk å snakke om de fine tingene også, og de morsomme. Vi kan noen ganger si «det likte alltid pappa» eller «pappa spiste alltid skive med sånn på» som kommentarer i samtaler, uten at tårekanalen åpner seg. Det er minner det også. 

Anonymkode: d2cb3...3c2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...