Gå til innhold

Eksen "tok over" hobbyen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare sorg du føler på, eller har du sinne i deg også?

Hvis du har litt sinne, så bruk det. Kjenn på sinnet ditt for måten han oppførte seg på. Du fortjener virkelig bedre! Ikke la han ta fra deg hobbyen og forumet ditt. Ta det tilbake. Bruk sinnet ditt og vis han at du "eier" forumet. Ikke snakk med han eller ver slem. Men vis at du ikke bryr deg om han.

Du bruker sinnet ditt til å overvinne sorgen for å klare å vise han at du ikke bryr deg, at du fortsetter livet ditt og at du har det bra. Han ser deg der han også. Forhåpentligvis kjenner han stikk av savn hver gang han ser deg der, og han lurer på hvordan du har det.

Anonymkode: b1e1f...e5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare sorg du føler på, eller har du sinne i deg også?

Hvis du har litt sinne, så bruk det. Kjenn på sinnet ditt for måten han oppførte seg på. Du fortjener virkelig bedre! Ikke la han ta fra deg hobbyen og forumet ditt. Ta det tilbake. Bruk sinnet ditt og vis han at du "eier" forumet. Ikke snakk med han eller ver slem. Men vis at du ikke bryr deg om han.

Du bruker sinnet ditt til å overvinne sorgen for å klare å vise han at du ikke bryr deg, at du fortsetter livet ditt og at du har det bra. Han ser deg der han også. Forhåpentligvis kjenner han stikk av savn hver gang han ser deg der, og han lurer på hvordan du har det.

Anonymkode: b1e1f...e5c

Jeg har fått litt tid på meg til å være forbannet og sint. Grint mye. Har tenkt litt på det du sier, å fortsette som før på forumet. Jeg prøver å ikke bry meg om han, hva han måtte tenke og mene. Men jeg er litt redd for at hvis jeg fortsetter som før der inne så vil han tro at det han gjorde var en helt naturlig og okey ting å gjøre. Kanskje han har slitt med dårlig samvittighet, og så ser han meg der og jeg virker helt normal, vil han ikke da fort tenke at da har han ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for jeg er jo ikke preget? 

Det er derfor jeg har holdt meg vekke, nemlig. Jeg vil ikke at han skal se meg, følge med på meg. Jeg vil ikke at han skal få noe innsyn inn i mitt liv igjen. Høres jeg bitter ut? 😔

Anonymkode: 55e7d...371

AnonymBruker
Skrevet

Vet du... Det du burde gjøre, ER å være aktiv på forumet.. Mye aktiv! Vis han at han ikke styrer livet ditt, og at du klarer deg helt fint uten han. Det kjennes sikkert ikke sånn ut nå, men du kommer til å klare deg fint uten han. Så ta tilbake livet ditt, som også inneholder dette forumet, og vis han at du ikke trenger han i livet ditt for å ha det bra. 💕

Anonymkode: 78d23...36a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...