Gå til innhold

Hagegnom


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt sånne rå, fæle, stygge, rare og skrekkelig morsomme og råkule hagegnomer?

Jeg har forsynt venner med det i årevis, har kjøpt på grensen til Sverige, men nå er det bare sånne julenisser og teite kuer igjen, ikke så mye som en flamingo... Og nå VIL jeg ha en hagegnom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsynt venner med det i årevis,
:o Er det da man sier at man ikke trenger fiender når man har sånne venner? :ler:

har kjøpt på grensen til Sverige, men nå er det bare sånne julenisser og teite kuer igjen, ikke så mye som en flamingo... Og nå VIL jeg ha en hagegnom!
For øvrig tror jeg de er på feriekoloni i Polen....der kryr det av dem. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stor humor da! :hoho: Ja, vi har hatt mye moro med å overrekke slike i innflytningsgave og vært helt alvorlige... det er jo for moro da - men jeg tror hevnen nå er at jeg ikke får tak i selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har hatt mye moro med å overrekke slike i innflytningsgave
Er det noen av disse stakkars menneskene som fremdeles har disse utsøkte innflytningsgavene i sin forpleining....eller har de alle vært i Polen i tur og orden? :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett mennesker med samme humor som oss da, så det går greit. Problemet når man er nyinnflyttet et sted, er at noe kunne tror at man mener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å sette hagegnomer i skogen, tenk folk som møtte på dem da! :hoho:

Jeg mener at Jysk eller Europris har noe sånt, med solcellepanel.

Jeg tror dessuten at hagegnomer er på vei inn! :Nikke:

Fant forresten noen søte hos Rusta (Sverige), søk på tomte.

Lykke til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har lyst til å sette hagegnomer i skogen, tenk folk som møtte på dem da! :hoho:  

Jeg mener at Jysk eller Europris har noe sånt, med solcellepanel.

Jeg tror dessuten at hagegnomer er på vei inn! :Nikke:

Fant forresten noen søte hos Rusta (Sverige), søk på tomte.

Lykke til. :wink:

Hagegnom MED solcellepanel? For hva da? For at de skal riste på hodet??? :ler:

Personlig liker jeg å gi dodukker (sånne rundt dorullen) eller dotrekk... Gjerne i uringule fargetoner... Slår skikkelig an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest om den svenske hagegnomen som var på ferie Europa rundt i fjor da? Den sendte til og med kort hjem. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagegnom MED solcellepanel? For hva da? For at de skal riste på hodet???  :ler:  

Lys? Du har vel sett de utelysene med solcellepanel?

Men riste på hodet! Den var kul! :hoho: Du burde ta patent på den. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men riste på hodet! Den var kul! :hoho: Du burde ta patent på den. :Nikke:
Smart....for da kan den riste på hodet over den teite hagegnomen som står i skogen og lyser. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de hos Rusta, men de skal ikke ha lys på hodet. De skal være grønne, halvmeterhøye, stygge i ansiktet og i porselen.

Hm... lurer på om jeg må ta en tur til England. :roll:

(eller stjele hos venner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, tror du bør satse på tipset fra sistnevnte taler...

Forøvrig; skaff gjerne noen til meg og. vi skal ha hageselskap i august, hadde jo virkelig gjort seg med noen gnomer strategisk plassert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig; skaff gjerne noen til meg og. vi skal ha hageselskap i august' date=' hadde jo virkelig gjort seg med noen gnomer strategisk plassert da :)[/quote']Jeg kan sende naboen. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere lest om den svenske hagegnomen som var på ferie Europa rundt i fjor da? Den sendte til og med kort hjem. :ler:

Ideen var jo stjålet fra Amelie de Montmartre-filmen. Bortsett fra at gnomen til Amelies far ikke var på ordentlig ferie da, hun tok juksebilder.

Ellers har de et grossartiges und sehr wunderschönes utvalg av hagegnomer i Tyskland. Bodde sør i landet en periode, og der hadde ALLE hagegnomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...