Gjest questioner Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Noen som har en ekstra god oppskrift på coleslaw? 😊
Arkana Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Som med potetsalat synes jeg hjemmelaget majones er det som løfter coleslaw fra ok til skikkelig godt. Ellers bruker jeg bare like deler finsnittet kål og grovrevne gulrøtter, salt, pepper og litt Dijonsennep. 2
Zienna Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Det fine med coleslaw er at det passer til både kjøtt og fisk. Min oppskrift er slik: 1 hodekål, skåret i tynne strimler ( bruker ostehøvelen) 3 store gulerøtter, revne Dressing: 3 dl majones 4 ss sukker 6 ss eplesidereddik 1 ts salt Litt frisk chili (hakket) er også godt til. 1
Gladidagogså Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Hodekål,gulrot og rødløk, finsnittet. Majones (lite..skal bare såvidt "smøre" grønnsakene og ikke drukne) hvitvinseddik,salt,sukker og cayenne. Dressingen skal være syrlig ,litt søt og sterk.
Lula Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Jeg bruker ikke oppskrift, men pleier å blande hjemmelaget majones med creme fraiche + Dijonsennep, salt, pepper, litt sitronsaft og hakket kruspersille til dressingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå