Gå til innhold

Panikk for å prate i telefonen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, SilliihKitten skrev:

Er på PC, ikke mobil og dataen er svensk og det er foresten mobilen min også med settings og oppsett + Swift Key som lagrer ord automatisk etterhvert en skriver.
Og hvorfor dataen og mobilen er svensk er fordi jeg er opprinnelig svensk men har bodd her en stund så derfor har jeg kanskje noen rare bokstaver av og till

Det gjør ikke noe, bare søk på "keyboard language windows 10" (eller hvilken versjon du har) for å bytte på PC, og søk "keyboard language android" (eller iphone) for å bytte på mobilen.

Da får du opp videoer og artikler med bilder som tar deg gjennom prosessen steg-for-steg. Hele prosessen tar 2-5 minutter.

Når du først har installert et annet språk på pc-tastaturet/mobiltastaturet så tar det under 3 sekunder å bytte mellom språkene.

Anonymkode: 2c514...433

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På mobilen kan du jo også bare holde fingeren på "o" i ett sekund og så får du en liten meny hvor du kan velge ø. Samme med a og æ.

Men i lengden er det mer hendig/lettvint å bare forandre hele tastaturet.

Anonymkode: 2c514...433

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tlf ringer.

Sms tilbake: Så du ringte, kan ikke snakke nå. Kan du sende meg en melding? :)

Anonymkode: c7963...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har prøvd ulike strategier da jeg ikke ønsker å prate i tlf i timevis(mine innringere er i snitt på en og en halv time, og med 4 faste så går no dagan). til og med når jeg svarer på mld at jeg har hodepine og må hvile, så kimer det 10 sek etterpå...min strategi er å vente med å svare til jeg er opptatt, slik unngår jeg en del stress. har angst, er mye syk(en del tid går til legebesøk/utredning og behandling og trening),har fast jobb(deltid)og deltidsstudie, så den tiden jeg har til overs vil jeg bruke på å slappe av.

men ufattelig vanskelig å få respekt for at jeg ikke liker timevis i tlf🙈

Anonymkode: 3d4ef...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...