AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg er lei av å lete etter den perfekte puten! Vil at den skal være litt tykk, men ikke hard! MÅ være myk . Fiberputene jeg har forsøkt blir for harde, og dunputene blir jo trykt flate med en gang 😕 Hva velger vi?? Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg liker godt dun, og de finnes jo i så mnage forskjellige typer (inkl. myk og fast i tillegg til ulike høyder). Kanskje tempus er noe for deg? Anonymkode: 2bd06...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Del Skrevet 15. mai 2020 Veldig glad i Albert høy som de selger på Kid. Prøvd mange forskjellige,men havner alltid tilbake på den. Anonymkode: 3cf2c...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Del Skrevet 15. mai 2020 Tempur Cloudy! Kommer aldri til å kjøpe noen annen. Anonymkode: 8bbd2...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg er også så lei! Var å kjøpte ny pute på kid i dag, og merker allerede at det var bomkjøp. Problemet jeg har med putene er at fiberputene jeg kjøper klumper seg sammen etterhvert, og dun blir fort hardt Anonymkode: ca43a...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Del Skrevet 15. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også så lei! Var å kjøpte ny pute på kid i dag, og merker allerede at det var bomkjøp. Problemet jeg har med putene er at fiberputene jeg kjøper klumper seg sammen etterhvert, og dun blir fort hardt Anonymkode: ca43a...5c9 Ja!!!! Har samme problemet 😢🤯🤯. ts Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Del Skrevet 15. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tempur Cloudy! Kommer aldri til å kjøpe noen annen. Anonymkode: 8bbd2...cf7 Men vet ikke om det er helt «meg» 🙄. Blir jo veldig annerledes ? 🤔 men takk for tips🤩. Er bare så dyrt å kjøpe visst jeg ender opp med å ikke like den😅 Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Del Skrevet 15. mai 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig glad i Albert høy som de selger på Kid. Prøvd mange forskjellige,men havner alltid tilbake på den. Anonymkode: 3cf2c...9bc Hmm.. usikker på om jeg har forsøkt den el ei . Forsøkt så mange 😅. Men noterer ned🤩 Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Del Skrevet 15. mai 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker godt dun, og de finnes jo i så mnage forskjellige typer (inkl. myk og fast i tillegg til ulike høyder). Kanskje tempus er noe for deg? Anonymkode: 2bd06...d92 Det må jeg google😅😁 Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Del Skrevet 15. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tempur Cloudy! Kommer aldri til å kjøpe noen annen. Anonymkode: 8bbd2...cf7 Men forresten . Har du forsøkt de billigere alternativene til f.eks Jysk? Wellpur putene? Jeg har vurdert å prøve enn av de! En del rimeligere enn tempur.. ts Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Del Skrevet 15. mai 2020 Prøvde wellpur først, men det var bortkasta penger. Tempur cloudy anbefales herfra også! Føles myk, men holder høyden. Hadde Høie Down Feel i mange år før det. Den funker også. Anonymkode: fcaf3...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Del Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøvde wellpur først, men det var bortkasta penger. Tempur cloudy anbefales herfra også! Føles myk, men holder høyden. Hadde Høie Down Feel i mange år før det. Den funker også. Anonymkode: fcaf3...db1 Ok! Hmmm kanskje jeg skulle forsøkt 🤔. Er de noen gang på salg? 😅 Anonymkode: 0de76...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Del Skrevet 15. mai 2020 Ikke sett på salg😅 gå til butikken og prøv den😆 Anonymkode: fcaf3...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #14 Del Skrevet 16. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men vet ikke om det er helt «meg» 🙄. Blir jo veldig annerledes ? 🤔 men takk for tips🤩. Er bare så dyrt å kjøpe visst jeg ender opp med å ikke like den😅 Anonymkode: 0de76...b48 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men forresten . Har du forsøkt de billigere alternativene til f.eks Jysk? Wellpur putene? Jeg har vurdert å prøve enn av de! En del rimeligere enn tempur.. ts Anonymkode: 0de76...b48 Den er ikke som den typiske tempur-puta, den er formet som en vanlig pute du kan prøve den i butikk. har forsøkt derfra ja, men blir ikke det samme. Ikke vits i å kaste bort pengene på kopier, da blir det bare dyrere ved at man gjør bomkjøp. Anonymkode: 8bbd2...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Del Skrevet 16. mai 2020 Liker høie downfeel, men det er en fiberpute. Anonymkode: 61cf6...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. mai 2020 #16 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg har Høie Down Feel, en syntetisk pute som holder fasongen, og det er den beste puten jeg har hatt! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 16. mai 2020 #17 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg anbefaler også Høie down feel. Har den høye typen, men det finnes også middels og lav fylde. Finnes i 75*50 og 90*50. Coop har i blant medlemskupp på dem, og Jysk har ofte tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #18 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg kan sterkt anbefale min pute, som jeg er helt avhengig av: Norsk Dun by Night Luxus Høy, med 550 gram Muscovy dun. Den ble kjøpt på salg på Dysvik & Hansen i sin tid (fullpris 1500,-). Dysvik & Hansen finnes vel ikke lenger, men jeg tenker at hvis man går opp i den dunputeklassen der, så får man gode puter! Jeg rister puta fort opp hver kveld og da er den like fluffy som ny. Anonymkode: 91c68...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #19 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg har en dunpute med norsk Muscovy dun fra Jysk som jeg er fornøyd med ihvertfall. Huske å riste og fluffy puta godt hver dag! Ellers så er det vel litt begrensa levealder på sånt. Anonymkode: 44d49...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå