Gå til innhold

Erstatning for sjokolade/potetgull?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva spiser dere når dere egentlig helst vil ha sjokolade? Og potetgull?

Anonymkode: 67875...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg hjelper det å drikke mye vann igjennom hele dagen, da får jeg ikke så lett søtsug/lyst på snacks. Når jeg først har lyst på noe og det ikke er helg pleier jeg å spise et måltid istedet, da det ofte er tegn på at jeg egentlig er sulten. Hvis jeg bare vil ha noe å spise på tar jeg gjerne en appelsin, en neve usalta nøtter og en kopp te eller lignende.

Ofte planlegger jeg kosen litt i forveien også, for eksempel «på fredagskvelden skal jeg spise en halv plate walters mandler». Da har jeg noe å se frem til og det er lettere å avstå fra masse daglig småspising :)

Anonymkode: 3075e...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser litt sukkerfri sjokolade, atkins barer, bacongull, nøtter, sprøstekte osteskiver og grønnsaker, men jeg lever lavkarbo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og sukker generelt er veldig avhengighetsskapende, ville droppet alt søtt utenom frukt som f eks banan. Popkorn uten smør istedenfor potetgull. Ellers bedre å spise seg mett på vanlige måltider. Brødskive metter mer enn snacks

Anonymkode: 51e0b...fad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

epler og svisker er flotte erstatninger for søt-suget.

Anonymkode: 4420b...cf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen flinke! Det hender jeg tar en frukt eller en gulrot hvis jeg er godtesyk, men jeg har akkurat like lyst på den sjokoladen etterpå🙄

Anonymkode: e832a...bd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spise noe sunt, vaske noe i huset, drikke masse vann med sitron i. Pleide jeg å gjøre når jeg hadde søtsug. 

Anonymkode: 7578a...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i vanilje . Den nye vanilje melken til tine er søt men ikke full av sukker som sjokolademelk . Metter søt suget mitt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis skapene er ribbet for sjokolade og jeg er fysen, så har det hendt at jeg har spist noen rosiner istedet. Det er ikke det samme... men litt søtt i alle fall.

Anonymkode: 8c0df...23f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis skapene er ribbet for sjokolade og jeg er fysen, så har det hendt at jeg har spist noen rosiner istedet. Det er ikke det samme... men litt søtt i alle fall.

Anonymkode: 8c0df...23f

Det var ribbet her nå. Bortsett fra en toro brownies pose. Vipps så står den nå til kjøling 😂😂 Setter så stor pris på tipsene deres, for nå må jeg gjøre noe!!! Etter jeg ble stuck inne her for 2 måneder siden, har jeg tydd så alt for lett til godis og snacks, og det merkes på vekta! 

Jeg skal kjøpe sykkel i helgen, så nå blir det noen fine trimturer fremover, men det verste er suget etter noe godt. Skal prøve alle tips dere kommer med 😀

TS

Anonymkode: 67875...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiser dere når dere egentlig helst vil ha sjokolade? Og potetgull?

Anonymkode: 67875...b8c

Sjokolade. Eller potetgull.

Anonymkode: 1deb0...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lyst på sjokolade kan det være fordi du har mangel på magnesium. 

Anonymkode: 537e2...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtsug: Epleskiver med peanøttsmør, banan med yoghurt, vaniljekesam eller vaniljemelk, sort te med melk, grønn te med sitron, riskaker med peanøttsmør eller et tynt lag sjokade. 

Saltsug: Knekkebrød med ost og ketchup i ovnen (som ostesmørbrød), grønnsaker med holidaydip lagd på mager kesam eller drømmelett, selvpoppet popkorn, oliven eller noen salte kjeks.

Anonymkode: b3dcc...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bare må holde ut i en periode, og så blir du vandt med det etter hvert

Anonymkode: 537e2...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B r a  Tørrfisk, -ta øksa og høgg av en beta, banke den biten med hammer, til det blir lett å rive av "fliser". = Digg :-)

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Popcorn i stedet for chips og dip, sukkerfri sjokolade eller roedes kokosboller. Spiser også sjokoladepudding fra alpro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager meg en kopp kakao om jeg har kjempelyst på sjokolade eller noe søtt, det pleier å hjelpe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjelper det å være mett. Ikke fullstappa og ekkel mett, men spise ordentlig når jeg spiser. Mest mulig hel og ren mat. Teller ikke kalorier.

Anonymkode: 3eb5c...e67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...