AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Håper noen kan hjelpe meg! Har blitt kontakta av en fyr,over insta! Han fortalte meg at han synes jeg var pen osv. Var først interesserti forhold, da jeg sa dette, trakk han seg unna. Jeg hørte ingenting på 4 uker, før jeg meldte han, og sa at jeg var interesserti han på andre måter også, og at vi ikke trengte å ta dette så seriøst. Fikk da en melding og at han ikke ville at at noe skulle bestemmes. Dette tok han 2 dager å svare på. Jegh har meldt han om snappen hans på nytt, og ikke fått noe svar. Har aldri hatt fuck friend, og vet ikke helt om det er dette vi er? FOr å være fuck firend må du vel møte personen først, og vi har strengttatt aldri møttes. Vet ike hva vi er,fordi jeg enda ikke har hørt noe fra han etter å ha meldt han for 2 dager siden-Vi har jo ikke satt regler for noe-Men vet ikke helt om hva som skjedde her? Jeger interessert i å være med han, oghan er den eneste jeg kunne tenke meg et evt FF forhold til,men er så utrolig usikker på hva dette egetnlig er og hva vi er-Og tør jo ikke melde han,ettersom det virker som at han er relativt interesserti å holde et ukomplisert forhold,men reglene er ikke engag satt. Trenger tolkingshjelp,og ingen av mine venner er typen for FF forhold, og de vet ikke at jeg har meldt han i ettertid engang. Noen med erfaringer? Trenger hjelp til hva dette betyr. Hva betyr dette? Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Hvor langt er et tau? Altså det er ingen fasitsvar på hvordan et FF forhold bør være. Du trenger ikke å ha en gang å ha møtt din FF, men dere bør være enige. Reglene er også individuelle. Noen oppfører seg som kjærester; der de kysser, lager mat sammen, henger ute sammen. Andre drar hjem etter en runde med sex, altså at det er ingenting utenom selve sexen. Tror du må søke etter erfaringer, ligger en del tråder om dette. Ut i fra det du skriver virker det mer som at dere er ingenting.. Anbefales ikke å gå inn i et FF forhold med han hvis du er interessert i noe mer, som oftest ender du bare som såret. Anonymkode: bddd9...644 13
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Det virker som om du tror at å ligge med ham vil føre til noe mer. Anonymkode: efab1...e5b 21
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Er han en fremmed, eller vet du hvem han er fra før? Dere må jo møtes da, og se om dere liker hverandre for sex. Du også, ikke bare han. Uansett, han er helt tydelig ikke ute etter noe mer enn sex, så her må du ta hensyn til deg selv. Hvis du vil ha et forhold, så er ikke ff lurt. Du blir såret. Jeg har hatt en ff, ingen av oss likte hverandre til mer enn sex. Men jeg taklet dårlig å kun ha sex og ikke noe mer (selvom jeg ikke ville mer med han uansett), så jeg avsluttet det. Anonymkode: 9697c...45d 3
GrønnNellik68 Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som om du tror at å ligge med ham vil føre til noe mer. Anonymkode: efab1...e5b Dette her er jeg helt enig i...pass deg...dette kan fort bli vondt senere... mannfolk er ganske kyniske der altså..har de sagt de ikke skal ha forhold så får du det heller ikke..er vel svært sjelden det går den veien. Pluss at du blir forelsket, betatt, får følelser osv osv... er du som går tapende ut av denne relasjonen... mens han har kost seg stort... Jeg hadde en fwb i fjor..og så han siste gang i juni i fjor. Men vet ikke hva det er med han men han holder nå fortsatt kontakten innimellom...men vi har ikke møttes noe mer... jeg bryr meg ikke så mye, men jeg ble jo glad i fyren og blir glad når jeg hører fra han for jeg syns det er fint å høre at han har det bra selv om det aldri ble noe mer mellom oss.. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Har gått runder om dette er noe for meg (FF forhold) Og tenker at du vet jo ikke noe,før du prøver? Han er ikke min type,sånn egnetlig, så han klarte å "fange" meg med sjarm og utstråling, han er veldig god til å prate for seg. Så denne fyren er defintivt ingen nybegynner på området. Jeg ønsker egntlig bare å sjekke ut, og merker jeg blir litt irritert av at vi ikke avgjør hva vi er. Altså det holder ikke med bare noen ord om at det ikke trengs å bestemmes i forkant. Altså,som nevnt over her, må du jo møte fyren og se om kjemien er der. Akkurat nå,snakker vi ikke sammen, han følger meg ikke på insta, til tross for at det var han som tok kontakt. Det var han som var ivrig, og nå er dette bytta helt om. Helt bakvendt! Ler litt av hele greia, men vil jo gjerne prøve fram, er så nysgjerrig på sex! Og denne fyren. ..Skjønenr at du fort kan ende opp såret, men prater med flere gutter enn han,så er nysgjerrig! Men føler han må respektere ved å i det miste sørge for kontakt vel?! I starten var han jo dritflink på dette,nå er han steinkald! Sitter og lurer på om han har mista respekten, men det var jo ha nsom tok kontakt med meg for sex! Når han får det som han vil,så snur han i døra, lurer på om han fikk kalde føtter? Føler at elementære ting som at vi i det hele tatt prater sammen, og at vi kan møtes burde være der, men når du ender opp med å ikke få svar, begynner jeg å lure på om han har ombestemt seg,(ah kunne vel ha forestlått å møtes?) Meldte han om at vi kunne prøve ut det å kun ha sex, lurer på omhan prøvde å redde seg selv, når jhan responderte- Hans respons var jo at han ikke ville bestemme noe på forhånd, men er jo forskjell på det å ikke bestemme noe på forhånd,framfor å ikke prate i det hele tatt? Innefor FF verdenen, hvor akseptabelt er dette? Vnalig Ingen repsons på 2 dager, og ingen glede for å ha et FF forhold slik som du så for deg fra starten? Var dette et kødd ? Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: virker kjip Anonymkode: dab97...410 Ja, vet-Det er det som er så dumt med hele greia-Det lager liksom ingen mening-Nå fikk han det jo som han ville,også snur han?! Hva er greia her? Vil ikke melde om en slik oppførsel heller,for føler at det eneste han komemr til å høre er blablabla,men skjønner meg ikke på fyren..hvordan lagger dette mening? Han kom jo til meg..hvis han ikke stoler på meg når jeg sier at det er OK å ikek bestemme noe og gå for sex, så må han jo stole på det..hvordan ellers hadde han sett for seg at dette kom til å fungere liksom Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, Bente1234 skrev: Dette her er jeg helt enig i...pass deg...dette kan fort bli vondt senere... mannfolk er ganske kyniske der altså..har de sagt de ikke skal ha forhold så får du det heller ikke..er vel svært sjelden det går den veien. Pluss at du blir forelsket, betatt, får følelser osv osv... er du som går tapende ut av denne relasjonen... mens han har kost seg stort... Jeg hadde en fwb i fjor..og så han siste gang i juni i fjor. Men vet ikke hva det er med han men han holder nå fortsatt kontakten innimellom...men vi har ikke møttes noe mer... jeg bryr meg ikke så mye, men jeg ble jo glad i fyren og blir glad når jeg hører fra han for jeg syns det er fint å høre at han har det bra selv om det aldri ble noe mer mellom oss.. `TUen takk for advarsel! Har kommet frem til at jeg er så J'*** le iav å vente,så nå kjører jeg bare på! Denne fyren er møter jeg her også, og har muligheten her og nå,ikke senere! Men nå vet jeg jo ingenting fyren prater jo ikke.. Hv skal du lage ut av dette liksom? Du snur vle ikke i døra når du ført får det som du vil..Var jo innmari klar..så dette ble feigt synes jeg! Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #10 Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som om du tror at å ligge med ham vil føre til noe mer. Anonymkode: efab1...e5b Skjønner at det kan virke sånn, men forstår jo nå at han virkelig mener at han ikke ser på noe annet enn sex istedenfor å si "vi" eller "oss" når ha nprater, sier han bare "det" og snakker om "oss" som noe uten personlighet. Men han må jo være klar over at han fremstår som feig nå også da..lite tiltrekkende...Har hørt om FF forhold,og var nysgjerrig, og denne fyren var dene ene jeg ville ha prøvd dette med, men du må være villig til å kommunisere-Eller er han typen som bare kan melde om sex uten å ha møttes og tror at alle er der med en gang? Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #11 Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han en fremmed, eller vet du hvem han er fra før? Dere må jo møtes da, og se om dere liker hverandre for sex. Du også, ikke bare han. Uansett, han er helt tydelig ikke ute etter noe mer enn sex, så her må du ta hensyn til deg selv. Hvis du vil ha et forhold, så er ikke ff lurt. Du blir såret. Jeg har hatt en ff, ingen av oss likte hverandre til mer enn sex. Men jeg taklet dårlig å kun ha sex og ikke noe mer (selvom jeg ikke ville mer med han uansett), så jeg avsluttet det. Anonymkode: 9697c...45d VI har ikke møttes, vi hadde snap til hverandre og prata ofte, før jeg avslutta fordi eg ville ha forhold. kom tilbake etter 4 uker og sa at jeg ville prøve uten at det var så seriøst kun for sex han var med og virka positiv- Framfor det at det er gått 2 dager og vi ikke har kommunisert. trodde noe skulle skje ved nå. Har meldt han om snapen hans,og gitt klart uttrykk for at han er "godkjent vare". Men da altså ingen respons,etter 2 dager...Har han funnet andre prata med andre eller var han oppprinnelig for feig til å bry seg, han fikk siste sjanse ved mld jeg siendte og valgte å svare, trdde ha nville gå for det,,men nå er alt helt surrete- Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #12 Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er et tau? Altså det er ingen fasitsvar på hvordan et FF forhold bør være. Du trenger ikke å ha en gang å ha møtt din FF, men dere bør være enige. Reglene er også individuelle. Noen oppfører seg som kjærester; der de kysser, lager mat sammen, henger ute sammen. Andre drar hjem etter en runde med sex, altså at det er ingenting utenom selve sexen. Tror du må søke etter erfaringer, ligger en del tråder om dette. Ut i fra det du skriver virker det mer som at dere er ingenting.. Anbefales ikke å gå inn i et FF forhold med han hvis du er interessert i noe mer, som oftest ender du bare som såret. Anonymkode: bddd9...644 Ja, er nettopp det at han ikke respondereri det hele tatt som er greia..De færreste er vel der liksom`?`Har sagt at kun sex er greit det,men vil jo prate med fyren og sjekkeopp om kjemien er der,tenkte at den var så klar,at detikke trengtes å neves engang, og tør jo ikke å melde han uasett nå,siden han sikkert kan ta dette ille opp.. Meldes han nå, er jeg redd han msiter respketen enda mer, føler det er han som kompliserer dette her nå,så på grunn av han,så stopper det opp før noesomhelst.. Tenker vel at han tror jeg prøver å få sex til å bli noe mer etterhver og bruke det somet verktøyer geniunt nysgjerrig! Men det vil han nok ikke tro,siden han ikke melder, hva kan du egentlig si til sånt? FF stadiet er jo ikke akurat et stadie hvor jeg kan legge ut om hva jeg mener om dette på tror jeg. tenker han bare komemr til å høre blabla.men skjønne jeg mikke på han Anonymkode: d6518...2a9
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. mai 2020 #13 Skrevet 14. mai 2020 Nei nei nei, STYR UNNA! Han er kun ute etter ett ligg, bruker lang tid på å svare, og er kjip. Selv om du vil prøve ut en FF, finn deg en fyr som er ordentlig. Dette er et menneske du skal treffe jevnlig, prate med, dele intime opplevelser med - selv om det bare er sex, så er det ikke "bare sex". Han er respektløs og gir deg dårlige vibber allerede nå, FØR dere har møttes! Dette kommer til å bli en utelukkende dårlig opplevelse hvis du fortsetter. Hvis du vil prøve ut en FF, finn en fyr som respekterer deg. Som alle andre sosiale opplevelser her i livet, vil man ha best utfall ved å omgås greie mennesker. Om det så er kelneren på en restaurant, fastlegen, naboen eller et tilfeldig møte på byen. Bra mennesker = bra opplevelser. ALDRI inngå en sosial relasjon med en dritt. Det ødelegger deg. Han her kommer mest sannsynlig til å gjøre deg usikker. Svarer ikke på meldinger, tar kontakt når det passer HAN, stikker etter sex. En slik fyr vil få deg til å føle deg usikker, uattraktiv og verdiløs. 16
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #14 Skrevet 14. mai 2020 3 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Nei nei nei, STYR UNNA! Han er kun ute etter ett ligg, bruker lang tid på å svare, og er kjip. Selv om du vil prøve ut en FF, finn deg en fyr som er ordentlig. Dette er et menneske du skal treffe jevnlig, prate med, dele intime opplevelser med - selv om det bare er sex, så er det ikke "bare sex". Han er respektløs og gir deg dårlige vibber allerede nå, FØR dere har møttes! Dette kommer til å bli en utelukkende dårlig opplevelse hvis du fortsetter. Hvis du vil prøve ut en FF, finn en fyr som respekterer deg. Som alle andre sosiale opplevelser her i livet, vil man ha best utfall ved å omgås greie mennesker. Om det så er kelneren på en restaurant, fastlegen, naboen eller et tilfeldig møte på byen. Bra mennesker = bra opplevelser. ALDRI inngå en sosial relasjon med en dritt. Det ødelegger deg. Han her kommer mest sannsynlig til å gjøre deg usikker. Svarer ikke på meldinger, tar kontakt når det passer HAN, stikker etter sex. En slik fyr vil få deg til å føle deg usikker, uattraktiv og verdiløs. Har tenkte det samme selv, er bare så sykt kip-han passer på så mange andre måter.. Hvordan er det med sjekking over insta egneltig? BLe jo overraska, har aldri hørt om dette eller opplevd det fra andre enn utenlandske raringer. Denne fyren virker ganske så oppegående og sosial-Egetnliggasnke god til å prate for seg og flink til å forstå hva du vil høre hvordan og når. Men det å ta kontakt over insta, er det litt desperat etter FF ? FØler littpå det også? Hva tenker om det? Søren, da blir det ikke noe med denne fyren da.. Dumt, men når alle sier det, så er det jo bare å høre..Kunne vært så enkelt for han om han oppførte seg bedre, trodde folk som var FF kansje hadde en mer inneforstått sosial evne til å vite hvordan du skal oppføre deg..>Kansje derfor insta og ikke tinder. harl urt på det også, hvorfor han ikke gikk på tinder- Tnekte han likte meg så godt, men det var vel bare tull.. Anonymkode: d6518...2a9
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. mai 2020 #15 Skrevet 14. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tenkte det samme selv, er bare så sykt kip-han passer på så mange andre måter.. Hvordan er det med sjekking over insta egneltig? BLe jo overraska, har aldri hørt om dette eller opplevd det fra andre enn utenlandske raringer. Denne fyren virker ganske så oppegående og sosial-Egetnliggasnke god til å prate for seg og flink til å forstå hva du vil høre hvordan og når. Men det å ta kontakt over insta, er det litt desperat etter FF ? FØler littpå det også? Hva tenker om det? Søren, da blir det ikke noe med denne fyren da.. Dumt, men når alle sier det, så er det jo bare å høre..Kunne vært så enkelt for han om han oppførte seg bedre, trodde folk som var FF kansje hadde en mer inneforstått sosial evne til å vite hvordan du skal oppføre deg..>Kansje derfor insta og ikke tinder. harl urt på det også, hvorfor han ikke gikk på tinder- Tnekte han likte meg så godt, men det var vel bare tull.. Anonymkode: d6518...2a9 Se for deg en fisker som vil få fisk. For å ha mest sjanse må han hive ut mange garn. En fyr som dette driter i deg som person, han bare fisker over alt. Er sikkert både på Tinder, sender ut meldinger på instagram i hytt og gevær, snapchat, you name it. flest mulige arenaer = mest mulig sjanse. Det er ikke det at du ikke er spesiell. Du er bare ikke spesiell FOR HAN. Slike menn ser etter en kropp å ligge med - om det er din eller naboen din sin er sikkert ett fett. Ikke gå i fella. 9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #16 Skrevet 14. mai 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: VI har ikke møttes, vi hadde snap til hverandre og prata ofte, før jeg avslutta fordi eg ville ha forhold. kom tilbake etter 4 uker og sa at jeg ville prøve uten at det var så seriøst kun for sex han var med og virka positiv- Framfor det at det er gått 2 dager og vi ikke har kommunisert. trodde noe skulle skje ved nå. Har meldt han om snapen hans,og gitt klart uttrykk for at han er "godkjent vare". Men da altså ingen respons,etter 2 dager...Har han funnet andre prata med andre eller var han oppprinnelig for feig til å bry seg, han fikk siste sjanse ved mld jeg siendte og valgte å svare, trdde ha nville gå for det,,men nå er alt helt surrete- Anonymkode: d6518...2a9 Klassisk fuck boy oppførsel, han får deg til å jakte ham. Og det funker jo helt tydelig! Anonymkode: 6747d...402 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #17 Skrevet 14. mai 2020 Har sett at han har svart på insta-Han beklager ventetiden..Tneker å la han kjenne på det å vente på svar, så skal svare etter imorgen-altså vente 1 dag. Han skrev beklager for svaret, noe mer ser du ikke før du åpner mld, og vi likke at han skal se dette enda..Herreguuuud..har så lyst.. Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #18 Skrevet 14. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klassisk fuck boy oppførsel, han får deg til å jakte ham. Og det funker jo helt tydelig! Anonymkode: 6747d...402 Ja, men nå har jeg jo gåått med på å vente og se hva som skjer,så her må du betale for hva du har sagt ja til også tenker jeg..vet at dette uansett kommer til å bli FF forhold, reagere bare så sykt på drålig oppfrøsel-Synes det var dårlig stil, og ser han beklager seg..æsj..han virker så bra..snakker om å ha perfekt pakke, også er det dette..Men kasnje det ligger noe i feil førsteinnntrykk..hvordaner erfaringer rundt FF forlhold og personligheter for dette da? noen innspill tips og råd? Har veeeeldig lyst itl å prøve dette ut..Han er digg!! Hehe Anonymkode: d6518...2a9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #19 Skrevet 14. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men nå har jeg jo gåått med på å vente og se hva som skjer,så her må du betale for hva du har sagt ja til også tenker jeg..vet at dette uansett kommer til å bli FF forhold, reagere bare så sykt på drålig oppfrøsel-Synes det var dårlig stil, og ser han beklager seg..æsj..han virker så bra..snakker om å ha perfekt pakke, også er det dette..Men kasnje det ligger noe i feil førsteinnntrykk..hvordaner erfaringer rundt FF forlhold og personligheter for dette da? noen innspill tips og råd? Har veeeeldig lyst itl å prøve dette ut..Han er digg!! Hehe Anonymkode: d6518...2a9 Jeg hat vært borti to gutter som for øvrig er de heiteste mannfolka jeg noensinne har truffet og hatt sjans på, og begge to oppførte seg akkurat som dette. Supersjarmerende når man snakker med dem, sier de riktige tingene, og plutselig er de helt kalde eller svarer ikke på en stund før de er tilbake og er akkurat like sjarmerende. Jeg forsøkte å ha et FF forhold til han ene, men jeg ble fuløstendig hekta (som er forsket på; metodene de bruker gjør deg så godt som avhengig av dem fordi de får deg til å føle deg spesiell og du ønsker så gjerne å at det skal være sant). Den andre såret meg veldig fordi han sa noe og gjorde noe annet. Fuck boys begge to dessverre.. Og jeg mistenker at du også vil risikere å bli såra skikkelig. Det kan skje selv om man går inn med vissheten om at det kan skje.. Lykke til. Anonymkode: 6747d...402 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #20 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hat vært borti to gutter som for øvrig er de heiteste mannfolka jeg noensinne har truffet og hatt sjans på, og begge to oppførte seg akkurat som dette. Supersjarmerende når man snakker med dem, sier de riktige tingene, og plutselig er de helt kalde eller svarer ikke på en stund før de er tilbake og er akkurat like sjarmerende. Jeg forsøkte å ha et FF forhold til han ene, men jeg ble fuløstendig hekta (som er forsket på; metodene de bruker gjør deg så godt som avhengig av dem fordi de får deg til å føle deg spesiell og du ønsker så gjerne å at det skal være sant). Den andre såret meg veldig fordi han sa noe og gjorde noe annet. Fuck boys begge to dessverre.. Og jeg mistenker at du også vil risikere å bli såra skikkelig. Det kan skje selv om man går inn med vissheten om at det kan skje.. Lykke til. Anonymkode: 6747d...402 Du har gitt meg noe å tenke på-er jo forskjell på det å ville ha sex med en utrolig kjekk gutt-Og det å bli utsatt for psykisk misshandling da.. Da snakker du jo plutselig om noe helt annet enn sex igjen-Da snakker vi om utnyttelse. Skal virkelig være obs, ser han har meldt meg, og ser han beklager at det er seint svar-Ser ikke mer av mld, og tenker han får svar imorgen...Tusen takk for tips råd og innspill.. Anonymkode: d6518...2a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå