Margarethw Skrevet 13. mai 2020 #1 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg tenker kanskje å gi gaming en sjanse. Det er det samboeren min liker og det kan jo hende jeg liker det også. Men jeg er litt redd for at andre jenter skal synes jeg er rar eller noe. Noen jenter her som begynte å game etter å ha blitt ilag med en gamer? man har jo mer til felles om man prøver å interressere seg for den andres hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Del Skrevet 14. mai 2020 Er jo ikke noe rart det, gjør det selv. Er bare å prøve seg frem og se hva du liker. Gaming er også så mye mer enn bare skytespill, husk det. Jeg og typen sitter ofte og spiller alt fra Lego star wars(veldig nostalgisk for oss begge 😂) til rare indiespill vi finner på steam på hver vår PC mens vi bare sitter sammen i sofaen. Liker også typiske 1player spill uten online hvor man bare har en kul storyline, kan bli skikkelig slukt inn i det nesten som ei bok! Typen liker også mer sånn strategispill som jeg syns er gørrkjedelig, og jeg eksker rare nintendospill som han syns er kjempekjedelig. Men det er jo ikke sånn at man leser bare de samme bøkene eller at begge liker hagearbeid heller. Ikke noe skummelt med gaming med andre ord, bare å gjøre det man sjøl syns er gøy, ingen andre regler. Anonymkode: 7557b...a78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er mange jenter i alle aldrer som gamer. Det finnes mange ulike typer spill, og det må ikke være skytespill om man ikke liker det. Selv spiller jeg gamle Nintendospill osv, og World of Warcraft, EVE Online, Final Fantasy, Zelda, Fortnite osv. Mange gøye spill som finnes! Anonymkode: b1ca1...d55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 14. mai 2020 #4 Del Skrevet 14. mai 2020 13 timer siden, Margarethw skrev: Jeg tenker kanskje å gi gaming en sjanse. Det er det samboeren min liker og det kan jo hende jeg liker det også. Men jeg er litt redd for at andre jenter skal synes jeg er rar eller noe. Noen jenter her som begynte å game etter å ha blitt ilag med en gamer? man har jo mer til felles om man prøver å interressere seg for den andres hobby. Det er mange, mange jneter som gamer. Ta en tur på twitch.tv, en side for streaming, og se selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg er jente og har gamet i mange år. Mest skytespill. Det er min hobby. Hva andre mener om det er deres sak😄 jeg syns du skal prøve, du kan også få masse online venner rundt om i verden👍 Anonymkode: 34d7e...b40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 14. mai 2020 #6 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg er selv en kvinne som gamer. Hvis andre jenter synes du er rar fordi du gamer er det hvertfall ikke de jeg ville blitt venn med. Og det er jo bare kult av deg å ville prøve ut samboers hobby. Det finnes så mange forskjellige spill i tillegg! Alt fra Animal Crossing til Resident Evil til Witcher 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Del Skrevet 14. mai 2020 Ikke noe å lure på, bare å begynne 👍👍 Anonymkode: 47e85...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Del Skrevet 14. mai 2020 Har gamet siden jeg var ei lita skolejente. Er bare å kjøre på. Det er kjempemange jenter der ute som gamer, i alle aldre og i alle slags spill, u name it! Anonymkode: 3d149...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg gamer litt her og der, men det betyr ikke at det er det eneste jeg gjør Definerer meg ikke som en "klassisk" gamer hvor all fritid går til det Anonymkode: 1ecc3...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #10 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg åpner en iskald Pepsi Max boks når ungene er sovnet, og går på gamingrommet i lag med mannen. Der sitter vi å spiller noen timer hver kveld 🙈😄 Og det er MANGE jenter som gamer 😁 Anonymkode: 1a177...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #11 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er så stort spenn i sjangre at gaming egentlig ikke er gaming. Noen sitter i racerbilstoler og drikker energidrikker og skriker til lagkamerater, noen kler opp dukker på telefonen, hopper på skilpadder, og noen fordyper seg i historier. Du må nesten finne ut hva du synes er interessert. Anonymkode: 28b74...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #12 Del Skrevet 14. mai 2020 Kjør på med en ny hobby! Men er din kjære spillavhengig, altså avhengig av gaming, så ville jeg vært forsiktig. Avhengigheter er vanskelig, enten det dreier seg om rus, pengespill, gaming eller noe annet. VELDIG vanskelig. Anonymkode: 51a5f...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 14. mai 2020 #13 Del Skrevet 14. mai 2020 Det er drøssvis av jenter som gamer, har møtt på alt fra tenåringer til helt opp i 70-åra. Det eneste som skiller dem er typen spill, de yngre vil ha mer action mens de eldre ofte foretrekker strategispill som krever mer tenking og tålmodighet. Akkurat som hos gutter. Hiv deg ut i det, er ikke verre enn å hoppe av hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margarethw Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 15. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjør på med en ny hobby! Men er din kjære spillavhengig, altså avhengig av gaming, så ville jeg vært forsiktig. Avhengigheter er vanskelig, enten det dreier seg om rus, pengespill, gaming eller noe annet. VELDIG vanskelig. Anonymkode: 51a5f...be2 Vi skal i parterapi for at jeg tror at han er spilleavhengige men jeg har ikke noe imot at han vifte med kompiser noen kvelder i uken men kunne ønske d kunne ha Noe vi delte side lidenskapen hans er teknologi og han jobber med it. Jeg synes også d høres spennende og gøy ut men han er ikke så flink å inkludere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå