Gå til innhold

Samler du på noe?


monja

Anbefalte innlegg

Jeg samler ikke lenger nå, men da jeg var yngre samla jeg på penner, frimerker og servietter.

Samler du på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Samlet på viskelær, servietter og sånn da jeg var mindre. Egentlig samlet jeg på papirbiter, viskelærbøss og blyantspisserbøss også hvis man spør mammaen min, så da jeg ble eldre og tok litt mer ansvar selv, kastet jeg alt og har siden blitt veldig flink til å kaste.

Tror ikke jeg samler på noe nå. Ikke som jeg kommer på ihvertfall... Er glad i bøker, men å si jeg samler ville være litt drøyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Samlet på viskelær og såper da jeg var mindre.

Har en rimelig stor samling av bøker nå, men det er fordi jeg liker å lese, ikke fordi jeg samler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å skrape sammen litt penger nå og da. :ler:

Jeg har noen bittesmå elefanter som jeg ikke kvitter meg med.

Da jeg var barn samlet jeg på alt mulig. Servietter, nøkkelringer, glansbilder, papirdukker, kinobilletter, vifter o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ghjest

Jeg er ingen ekte samler, men jeg kaster sjelden noe. Og jeg har et ganske stort antall kosedyr-aper i forhold til det normale, tror jeg.

Bøker og filmer også, tildels, men... kan nok ikke si jeg samler i den forstand at jeg ser etter visse utgivelser, alle bøker av en forfatter osv. Bare er glad i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Før så samlet jeg på blyantstumper. :ler: Hadde hundrevis.

Samler vel egentlig ikke bevisst på noe i dag, bortsett fra at jeg har en del cd'er og dvd'er.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...