Eun Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Mannen skal tilbake på kontoret og må ha med egen lunsj (skrekk og gru), så jeg skal lage matmuffins som kan tas med. Men jeg glemte å kjøpe former... Tror dere at det kan fungere å ha det i brødform i stedet for? Steke det litt lenger bare? Tenker å bruke denne oppskrifta.
Brunhilde Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Ikke helt det samme, men hva med å prøve denne til du får tak i muffinsformer? 1
Eun Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, Chizue skrev: Tror jeg hadde hevet det oppi en ildfast form Tenker du på type langpanne da eller mener du sånn form som man bruker til f.eks lasagne?
Eun Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Brunhilde skrev: Ikke helt det samme, men hva med å prøve denne til du får tak i muffinsformer? Åh, det så godt ut! Men det var biiittelitt mer arbeid enn jeg hadde innstilt meg på 😁 Takk for tips uansett - den skal prøves en gang!
Chizue Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Eun skrev: Tenker du på type langpanne da eller mener du sånn form som man bruker til f.eks lasagne? Sånn form til lasagne 1
Brunhilde Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Eun said: Åh, det så godt ut! Men det var biiittelitt mer arbeid enn jeg hadde innstilt meg på 😁 Takk for tips uansett - den skal prøves en gang! Oppskirften din så også god ut - den må JEG prøve en dag. 1
Chizue Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Eller kanskje denne? https://beritnordstrand.no/ovnsbakt-omelett-brokkoli-paprika-gresslok/ Bytt ut rapskokosolja med smør, er jo en mathelse blogg x) Omelett i form kan jo mikses og matches med, du kan ha alt mulig oppi
Eun Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, Chizue skrev: Sånn form til lasagne Det skal jeg prøve. Så får det bli et slags flatt brød i stedet for 😁 Takk for tips!
Eun Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, Chizue skrev: Eller kanskje denne? https://beritnordstrand.no/ovnsbakt-omelett-brokkoli-paprika-gresslok/ Bytt ut rapskokosolja med smør, er jo en mathelse blogg x) Omelett i form kan jo mikses og matches med, du kan ha alt mulig oppi Vet ikke helt hvordan det blir å fryse. Men der var det mange interessante oppskrifter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå