AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Fått svar på MR og bestilt meg time til fastlegen for videre henvisning til ortopedisk. Skaden fikk jeg i februar 2019 og begynte å trene i august i fjor på gym, men etter 6-7 mnd så var det like ustabilt. Så korona og alt ble stengt. Men MR fikk jeg tatt nå. Skadene er fremre korsbånd, menisk og oppfylning i kne... det som funker er å bruke knestøtte for å føle meg trygg på at det ikke bikker ut av ledd som det kjennes ut for. Noen som har blitt bra og hva skjedde? Anonymkode: 74dee...14f
tetrao Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Har du røket menisk og leddbånd eller er det snakk om forstrekking eller lignende? Anbefaler deg å oppsøke en fysioterapeut / annen behandler som er god på slike skader, så kan du få en vurdering av om skaden kan / bør trenes «vekk» eller om operasjon er neste steg. Om det blir operasjon kan det uansett lønne seg å trene riktig på forhånd, for best og raskest mulig rehab. Forbered deg på at køene hos spesialist / før operasjon kan være lang nå etter korona-stoppen mane sykehus innførte, dvs at planlagte timer ble avlyst = kan være mer kø.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Det sto bare flere skader... Anonymkode: 74dee...14f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Har vært til to fysioterapauter og fikk to forskjellige svar .. men de sa den gangen at ble man ikke bedre etter så og så lang tid med trening måtte jeg på MR. Fast legen var med ril fysioterapauten da de undersøkte kneet ... var hun som henviste til MR og hun som skrev jeg måtte ta kontakt med min nye fastlege for henvisning videre... Anonymkode: 74dee...14f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå