AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #41 Skrevet 22. januar 2021 Dere som bor i blokk er heldige sånn sett. Da går det an å ha et styre og få folk kasta ut. Naboen min (vi bor begge i enebolig) spiller så høy musikk at vi hører alt av tekst og kan ikke høre tv-en inne, selv med alt av dører og vinduer igjen. De er godt voksne folk i femtiåra, med en forkjærlighet for Smokie og lignende. Jeg må ærlig innrømme at jeg hater dem dypt og inderlig. Ikke en eneste sommerdag kan jeg sitte ute på verandaen min lenger etter at de kom. Anonymkode: 0e5e2...e93 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #42 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.5.2020 den 19.20): Det går utover alle de andre naboene også, så det er ikke lurt å gjøre. Anonymkode: db1bf...4f1 Apocalypte skrev (På 12.5.2020 den 15.03): Sett på drithøy musikk på dagtid og reis fra leiligheten, gjør det gjerne når du skal handle, besøke venner. Helst et i et par timer, det hadde jeg gjort. Naboen under meg gjorde det der jeg leide før. Satte på stereoanlegget, låste døra og dro på joggetur, og det var helt åpenbart at det var som hevn fordi sønnen min hadde kolikk og hylgråt hele natten som baby. Jævla taper. Anonymkode: 0e5e2...e93
PM75 Skrevet 23. januar 2021 #43 Skrevet 23. januar 2021 Jeg bodde et par år i en bråke-blokk av en annen verden! Naboen under spilte opera på full guffe. Naboene over oss elsket karaoke og holdt på med det 48 timer i ett strekk når de var i gang (mye narko og dritt som gjorde at de holdt seg våkne)! Og naboen ved siden av lekte supermann og kastet seg i veggen og slang møbler rundt omkring. For et sted! Det var godt å flytte, for å si det slik 😂 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #44 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som bor i blokk er heldige sånn sett. Da går det an å ha et styre og få folk kasta ut. Naboen min (vi bor begge i enebolig) spiller så høy musikk at vi hører alt av tekst og kan ikke høre tv-en inne, selv med alt av dører og vinduer igjen. De er godt voksne folk i femtiåra, med en forkjærlighet for Smokie og lignende. Jeg må ærlig innrømme at jeg hater dem dypt og inderlig. Ikke en eneste sommerdag kan jeg sitte ute på verandaen min lenger etter at de kom. Anonymkode: 0e5e2...e93 Tror du at styret hjelper? Ikke alltid.... Anonymkode: fd902...a28
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #45 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2020 den 15.29): Hadde nok heller ringt politiet hver gang anledningen bød seg, så egoisten fikk ubehag med dem. Siden hun er oppe til unormale tider, er det ikke utenkelig at hun går på sterkere midler også. Om de i så fall finner noe hos henne, kan det jo være blokka blir kvitt et kjempeproblem. Hvem vet. Anonymkode: db414...f08 Altså nå overdriver du her. Mange er oppe på netter og tar ikke sterkere midler. Mange har omvendt døgnrytme, meg inkludert. Jeg fester da ikke, bråker ikke, men bare fordi man er oppe på natta, sover på dagen betyr ikke at man tar noe dop. Anonymkode: 9996a...f13 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #46 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Naboen under meg gjorde det der jeg leide før. Satte på stereoanlegget, låste døra og dro på joggetur, og det var helt åpenbart at det var som hevn fordi sønnen min hadde kolikk og hylgråt hele natten som baby. Jævla taper. Anonymkode: 0e5e2...e93 Altså, det må ha vært slitsomt å høre på en baby som griner hele natten hver bidige natt. Anonymkode: 9996a...f13 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #47 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Altså, det må ha vært slitsomt å høre på en baby som griner hele natten hver bidige natt. Anonymkode: 9996a...f13 So? Blir ikke bedre av at den idioten sørget for at ingen fikk sove på dagen heller. Anonymkode: 0e5e2...e93 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #48 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså nå overdriver du her. Mange er oppe på netter og tar ikke sterkere midler. Mange har omvendt døgnrytme, meg inkludert. Jeg fester da ikke, bråker ikke, men bare fordi man er oppe på natta, sover på dagen betyr ikke at man tar noe dop. Anonymkode: 9996a...f13 Da er vi to. Spesielt nå i korona tider og permittert, døgnrytmen er helt på tur. Anonymkode: 845e0...13f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #49 Skrevet 3. mai 2021 Vår nabo mistenker alle for alt og «hevner» seg uten at vi har gjort noe. Koselig.... Anonymkode: fd902...a28 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå