Anonymer94 Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 Hei! Er det noen som vet hvordan man blir minneforvalter/administrator på en facebook konto? Prøver å få fiksa det etter at min far døde for snart en mnd siden (nei, det var ikke pga viruset). Har fått fiksa slik at det er gjort om til en minnekonto, men vi i familien har bestemt at jeg skal være annvarlig på den minnekontoen, men skjønner ikke hvordan jeg skal få til at jeg skal administrere den eller være minneforvalter xD Håper noen der ute vet? Og evt kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Del Skrevet 13. mai 2020 21 timer siden, Anonymer94 skrev: Hei! Er det noen som vet hvordan man blir minneforvalter/administrator på en facebook konto? Prøver å få fiksa det etter at min far døde for snart en mnd siden (nei, det var ikke pga viruset). Har fått fiksa slik at det er gjort om til en minnekonto, men vi i familien har bestemt at jeg skal være annvarlig på den minnekontoen, men skjønner ikke hvordan jeg skal få til at jeg skal administrere den eller være minneforvalter xD Håper noen der ute vet? Og evt kan hjelpe meg med det? Jeg har ordnet minnekonto på FB til min far, og det er ikke en konto jeg kan administrere så vidt jeg vet. Når kontoen er en minnekonto skal ingen "styre" den, eller poste noe fra den. Den er "låst", slik den står, som jeg også mener er riktig. Det ville vært feil å begynne å poste ting via den, vedkommende er jo død. Jeg er ikke min far, ikke du din heller, så dermed er det like greit at kontoen er "låst" men tilgjengelig slik at man kan se på bilder osv. Kondolerer med din far Anonymkode: 76b6a...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Del Skrevet 5. juni 2020 Man kan ikke bli det med mindre avdøde har bestemt hvem som skal bli det på forhånd. Jeg måtte lage om min søsters konto til minnekonto - og da leste jeg en del om det. Med mindre personen har valgt det selv, er det ingen som administrerer og har ansvar. Evt må man gå inn via personens enheter, men jeg vet ikke om det heller går når den er låst som minnekonto, har ikke forsøkt. Mailen fortsetter fortsatt å strømme inn, forresten, og det er snart et år siden. Har ikke funnet ut hvordan låse en gmail-konto. Anonymkode: 22b3e...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 5. juni 2020 #4 Del Skrevet 5. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mailen fortsetter fortsatt å strømme inn, forresten, og det er snart et år siden. Har ikke funnet ut hvordan låse en gmail-konto. Logger du av kontoen så ser du ikke lenger mailene som kommer, jeg gjorde det med en hotmailkonto for mange år siden, ble oversvømt med søppelpost som jeg ikke orket å slette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 7. juni 2020 #5 Del Skrevet 7. juni 2020 Facebook selv har jo masse info om dettte, og et lite google-søk kan hjelpe deg på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 *dytter litt på denne* Noen som vet hvor lang tid det tar før kontoen blir omgjort til en minneside? Jeg ba om det på vegne av min avdøde mamma og la inn min mailadresse på hvem de kunne kontakte. Har ikke fått noen bekreftelse på noen ting og ser ingen plass at det er under "behandling" heller.. Anonymkode: 153e4...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 8. juni 2021 #7 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg gjorde dette da faren min døde, det tok litt tid, jeg måtte "mase" litt før FB ordnet opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 20.13): *dytter litt på denne* Noen som vet hvor lang tid det tar før kontoen blir omgjort til en minneside? Jeg ba om det på vegne av min avdøde mamma og la inn min mailadresse på hvem de kunne kontakte. Har ikke fått noen bekreftelse på noen ting og ser ingen plass at det er under "behandling" heller.. Anonymkode: 153e4...74c Min mor død for 2 uker siden og kontoen ble endret ila en uke. Anonymkode: 61eb6...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå