AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg har flere venninner som snakker om at "håret har blitt så langt" når det så vidt når ned til toppen av skuldrene. I mine øyne er ikke det langt, men kort. Mitt stopper en cm over BH-stroppen. Så er fortsatt ikke langt, men halvlangt. Anonymkode: 510d2...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shitkidmaria Skrevet 12. mai 2020 #2 Del Skrevet 12. mai 2020 Syns ikke det er langt før det går ned til rumpa jeg :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 12. mai 2020 #3 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg har hår som går litt nedenfor skuldrene, og sa akkurat den setningen for noen dager siden, at håret mitt har blitt så langt. Det er jo bare en måte å si at det har vokst, og kanskje er på tide med en ny klipp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg syns jeg har litt langt nå, går akkurat forbi bh-stroppen. Langt vil jeg si er til midjen eller lengre Anonymkode: dff74...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2020 #5 Del Skrevet 12. mai 2020 (endret) Dette er langthår Endret 12. mai 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Del Skrevet 12. mai 2020 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Dette er langthår Øverste langt, nederste super langt. Anonymkode: 635ee...e5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mai 2020 #7 Del Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Dette er langthår Hun burde klippe det fra rett over beltet, for alt under det er jo kjempeslitt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Del Skrevet 12. mai 2020 Det må være kortere enn til kjeven for å være kort hår. Mellom kjevelengde og skuldrene er halvlangt og nedenfor skuldrene er langt hår. Anonymkode: b7e9b...b9e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Del Skrevet 12. mai 2020 Men altså... en MÅ jo se i forhold til... viss de har hatt en kort pixi frisyrer forstår jeg godt at venninnene dine sier "at de har fått så langt hår", og det stemmer det. Ingen i sine rette hoder hadde da godt rundt å sagt "å jeg har fått så halv-langt hår". Igjen kontrasten i forhold til det en hadde før.. Anonymkode: d36f9...68b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 12. mai 2020 #10 Del Skrevet 12. mai 2020 6 timer siden, The Kitten skrev: Hun burde klippe det fra rett over beltet, for alt under det er jo kjempeslitt. Hvordan i alle dager ser du det...? Det er tynnere, men det blir det ofte når det nærmer seg maxlengden da hårstråene er på forskjellige stadier i vekstsyklusen. Eller kan hun ha fått klippet det opp. Jeg ser ingenting på det bildet der som tilsier at det er "kjempeslitt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mai 2020 #11 Del Skrevet 12. mai 2020 59 minutter siden, rains of castamere skrev: Hvordan i alle dager ser du det...? Det er tynnere, men det blir det ofte når det nærmer seg maxlengden da hårstråene er på forskjellige stadier i vekstsyklusen. Eller kan hun ha fått klippet det opp. Jeg ser ingenting på det bildet der som tilsier at det er "kjempeslitt." At du ikke ser det kan ikke jeg hjelpe så mye med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 12. mai 2020 #12 Del Skrevet 12. mai 2020 6 minutter siden, The Kitten skrev: At du ikke ser det kan ikke jeg hjelpe så mye med. Saklig. Tolker det som at du bare følte for å komme med et surmaga stikk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. mai 2020 #13 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg forsto ikke nyanseforskjellen mellom lengde til skuldrene og lengde til BH-stroppen, egentlig. BH-stroppen ER jo på skuldrene. For øvrig er jeg rivende uenig i TS' definisjoner. Støtter AB...b9e: kortere enn til kjeven er kort. Mellom kjevebein og skulder er halvlangt. Alt som toucher skuldrene og videre nedover er langt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Del Skrevet 12. mai 2020 Eh. Dette ble litt fjortisnivå for min del. Anonymkode: 21cfa...a20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mai 2020 #15 Del Skrevet 12. mai 2020 15 minutter siden, rains of castamere skrev: Saklig. Tolker det som at du bare følte for å komme med et surmaga stikk, da. Tolk det som du vil. Jeg kan som sagt ikke hjelpe for at du ikke ser forskjell på sunt og slitt hår. Håret hennes er pent ned til punktet hvor det er slitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #16 Del Skrevet 12. mai 2020 22 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg forsto ikke nyanseforskjellen mellom lengde til skuldrene og lengde til BH-stroppen, egentlig. BH-stroppen ER jo på skuldrene. For øvrig er jeg rivende uenig i TS' definisjoner. Støtter AB...b9e: kortere enn til kjeven er kort. Mellom kjevebein og skulder er halvlangt. Alt som toucher skuldrene og videre nedover er langt. Mente ned til der hvor man lukker den. 🙈 Anonymkode: 510d2...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #17 Del Skrevet 15. mai 2020 Min frisør har langt-hår-pris hvis det går nedenfor ørene Anonymkode: 325bf...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #18 Del Skrevet 15. mai 2020 Det kommer jo an på forutsetningene. Er man vant til å ha 2-3 cm, vil jo 5-6 cm bety at de har fått «langt hår». Min mann sier ofte at «nå har jeg fått langt hår, så det er på tide å klippe det snart». Men han har jo bare en brøkdel av lengden til mitt hår. Det betyr jo ikke at håret hans ikke har blitt langt, selv om andre har lenger. Ellers; Veldig kort hår/Pixie-hår: Kort hår: Halvlangt hår: Langt hår: Veldig langt hår: Sinnsykt langt hår: Min personlige mening er at hår slutter å være pent en plass mellom halvlangt og langt, særlig på meg selv. Anonymkode: 646d3...d54 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2020 #19 Del Skrevet 15. mai 2020 Syns ikke hår er langt før det rekker til ca midt på ryggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. mai 2020 #20 Del Skrevet 15. mai 2020 Alt nedenfor skuldrene anser jeg som langt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå