Gå til innhold

Spis deg fri


LillieNor

Anbefalte innlegg

aloc skrev (9 minutter siden):

Så gøy å se at det har gått så bra! 😄 Jeg skal selv begynne med spis deg fri i morgen. 

Lykke til. :blomst:

Det har vært en flott opplevelse og godt å være fri fra alt søtsug. Spesielt nå i jula har det vært uvant, men fint. Har ikke hatt noen problemer med julekaker.
Du må bare spørre dersom du lurer på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillieNor skrev (9 minutter siden):

Lykke til. :blomst:

Det har vært en flott opplevelse og godt å være fri fra alt søtsug. Spesielt nå i jula har det vært uvant, men fint. Har ikke hatt noen problemer med julekaker.
Du må bare spørre dersom du lurer på noe. 

Tusen takk 😊

har du drevet med takknemlighetsdagbok og 5 års dagbok? 
Jeg kommer helt sikkert på mer å spørre om underveis! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aloc skrev (7 timer siden):

Tusen takk 😊

har du drevet med takknemlighetsdagbok og 5 års dagbok? 
Jeg kommer helt sikkert på mer å spørre om underveis! 😅

Nei jeg gjorde ikke det. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Imponerende og inspirerende å lese om resultatene dine! 😃
 

Jeg begynte på Bright Line eating etter nyttår og føler så langt dette passer bra for meg. Håper å automatisere valgene litt etter hvert. Har tidligere slitt med søtsug men veldig mye enklere å avstå helt enn å drive med moderasjon for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
On 5/11/2020 at 4:51 PM, LillieNor said:

Tusen takk for tips og oppmuntring. For et fantastisk resultat du har oppnådd! 😊 Det må være fantastisk å kjenne på. Gleder meg til jeg er i mål.

Ser av vekttabellen din at du har stabilisert deg kjempefint. Så kjekt å se! Er du i mål og over på vedlikehold?

Måtte smile over denne kommentaren du gav meg for under et år siden om å ha gått ned 20 kg og blitt der. Nå er du der selv! Fantastisk!

Kos deg masse i påsken, med alt det fine den har å by på uten sukker og mel! 😄

Endret av Kajo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kajo skrev (26 minutter siden):

Ser av vekttabellen din at du har stabilisert deg kjempefint. Så kjekt å se! Er du i mål og over på vedlikehold?

Måtte smile over denne kommentaren du gav meg for under et år siden om å ha gått ned 20 kg og blitt der. Nå er du der selv! Fantastisk!

Kos deg masse i påsken, med alt det fine den har å by på uten sukker og mel! 😄

Hei. Ja det er helt utrolig at jeg er der selv nå. Det virket som et naturlig sted for kroppen å stoppe opp. Jeg er nesten der jeg var før jeg fikk barn, og det er en super vekt. Jeg veier meg fortsatt hver dag for å holde kontrollen. Ved alle tidligere vektnedganger har jeg jo gått opp igjen, så føler jeg må passe på.

Dette blir første påsken uten sukker og mel men jeg regner med at det skal gå helt fint.

Riktig god påske til deg. 🐣😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Du er superflink!  God påske! 🐥

Tusen takk SVK. Riktig god påske til deg også.  🐣😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
Mnjah skrev (28 minutter siden):

Hvordan går det? 

Det går veldig fint. I morgen blir det min tredje 17.-mai-feiring uten Pavlova! 

Jeg synes ikke det er vanskelig å holde meg til den maten jeg skal ha. Spiser mye det samme  og ganske så rutinepreget. 
Jeg følger Vollisfri på Instagram og hun hadde lagt ut et råd her om dagen om at det er lurt å se på matinntak som næring og ikke kos. Det er vel noe av kjernen i dette, ikke være avhengig av å spise usunn mat for å kose seg. 
Jeg hører også en del på podcasten til Irina Lee for å holde meg i de riktige tankeganger og få inspirasjon.

Bunaden passet i fjor for første gang på mange år, og den skal på i morgen også. 
Er du begynt med Spis deg fri?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillieNor skrev (18 timer siden):

Det går veldig fint. I morgen blir det min tredje 17.-mai-feiring uten Pavlova! 

Jeg synes ikke det er vanskelig å holde meg til den maten jeg skal ha. Spiser mye det samme  og ganske så rutinepreget. 
Jeg følger Vollisfri på Instagram og hun hadde lagt ut et råd her om dagen om at det er lurt å se på matinntak som næring og ikke kos. Det er vel noe av kjernen i dette, ikke være avhengig av å spise usunn mat for å kose seg. 
Jeg hører også en del på podcasten til Irina Lee for å holde meg i de riktige tankeganger og få inspirasjon.

Bunaden passet i fjor for første gang på mange år, og den skal på i morgen også. 
Er du begynt med Spis deg fri?

Nei, jeg gikk på det, men det kastet meg inn i en negativ syklus, så måtte stoppe noen år. Jeg forsøker å unngå alt som handler om slanking.  

Men jeg skal tilnærme meg prinsippene for matlaging igjen tenkte jeg, da jeg har fått påvist kronisk sykdom og må uansett kutte ut sukker og mye karbohydrater. 
 

Har spist masse kake i dag, og kan love deg at det føles bedre å la være! Du er flink!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnjah skrev (40 minutter siden):

Nei, jeg gikk på det, men det kastet meg inn i en negativ syklus, så måtte stoppe noen år. Jeg forsøker å unngå alt som handler om slanking.  

Men jeg skal tilnærme meg prinsippene for matlaging igjen tenkte jeg, da jeg har fått påvist kronisk sykdom og må uansett kutte ut sukker og mye karbohydrater. 
 

Har spist masse kake i dag, og kan love deg at det føles bedre å la være! Du er flink!

Lykke til. 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...