xeyes Skrevet 13. september 2002 #1 Del Skrevet 13. september 2002 Yessss! MAD tv er tilbake! Nrk har kjøpt opp 50 episoder! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=705168 -x Mad-tv fan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Og vi hopper rundt og jubler og gleder oss til Stewart og Antonia igjen er blant oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 Hjiippiii! :D Det var på tide at noen andre enn Metropol som sendte gode serier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 15. september 2002 #4 Del Skrevet 15. september 2002 Hurra!!! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Er det noen flere som virkelig nyyyyter tiden klokken 18.45. nå eller? ....ahhh, it's just lovely... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 8. oktober 2002 #6 Del Skrevet 8. oktober 2002 Så akkurat reklamen for det og hoppa i sofaen!!! Heia NRK2 :D Ser virkelig fram til denne høsten, sitte og se på MAD-TV i høstmørket. Når er første episoden???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 8. oktober 2002 Den første episoden var i går den! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. oktober 2002 #8 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er vakkert og geldelig og Tusenfryd frrrryder seg! Savner Antonia da - men Nicole er vel opptatt av andre ting hun... Prompesketsjen i går var helt ubetalelig... fioler og det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 9. oktober 2002 #9 Del Skrevet 9. oktober 2002 Neeei! Også idag som jeg skal jeg på salsa-kurs også. Men jeg skal få med meg de andre 47 episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå