Gå til innhold

Samboer har mikropenis.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dersom det stemmer at menn i snitt mister 2 cm penis for hvert 10 kg de legger på seg, må jo mannen din ha innovertiss nå. Skjønner godt frustrasjonen! 

Anonymkode: 7d5e7...488

Det er ikke langt unna. Jeg prøver å finne mot og tid til å ta det opp, men det er vanskelig. Ingen vei tilbake når jeg har sagt det. 

Ts

Anonymkode: 3b64d...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 9.5.2020 den 9.20, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis slanke seg, men begynne å bevege seg i hvert fall og spise sunnere. Han ødelegger helsen og samlivet vårt når han holder på slik. Han er alltid sliten og sexlivet er ikke noe å skryte av. Det er kun en stilling vi kan bruke. 

Ts

Å prøve forandre folk som ikke er motiverte for forandring er ofte et dødfødt prosjekt og kan virke motsatt. 

Her er et ultimatum der du setter opp en konsekvens hvis ting ikke bedrer seg da dette handler om deg også. Forstår han ikke det så vet du jo både svaret og løsningen på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis slanke seg, men begynne å bevege seg i hvert fall og spise sunnere. Han ødelegger helsen og samlivet vårt når han holder på slik. Han er alltid sliten og sexlivet er ikke noe å skryte av. Det er kun en stilling vi kan bruke. 

Ts

Da tar du opp det problemet (at han har lagt på seg og er usunn/utrent), og holder penis helt utenfor samtalen og argumentasjonen. Ærlig talt, du har vært sammen med denne mannen i mange år? 

Anonymkode: 90a98...335

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 9.5.2020 den 17.45, Bente1234 skrev:

Ja penis er ikke alt her i verden dessverre hvis du levde i den villfarelsen. hvordan klarer to damer å tilfredsstille hverandre like godt? Der er det i hvertfall micro penis... he he he.

Nå skriver jo trådstarter rett ut at mannens mikropenis fører til en del seksuell frustrasjon. Så løsningen jeg foreslo bør i hvert fall vurderes. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

Nå skriver jo trådstarter rett ut at mannens mikropenis fører til en del seksuell frustrasjon. Så løsningen jeg foreslo bør i hvert fall vurderes. 

Hun har samtidig lyst til å finne en løsning som ikke "knuser selvbildet" hans. 

Jeg tar meg friheten til å påstå at forslaget ditt ville vært ekstremt ødeleggende msnge menn som føler seg utilstrekkelig pga lite utstyr. Når TS vil løse problemet med lav risiko for å ødelegge nettopp selvbildet er forslaget ditt skivebom. 

Anonymkode: 1f5aa...1fe

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har samtidig lyst til å finne en løsning som ikke "knuser selvbildet" hans. 

Jeg tar meg friheten til å påstå at forslaget ditt ville vært ekstremt ødeleggende msnge menn som føler seg utilstrekkelig pga lite utstyr. Når TS vil løse problemet med lav risiko for å ødelegge nettopp selvbildet er forslaget ditt skivebom. 

Både og. Husk at det faktisk er ganske mange menn som trives i rollen som en såkalt «cuck». Alle menn med mikropenis skjønner at de aldri vil klare å tilfredsstille kvinnen like godt som menn med vanlige peniser. Så dette kan være godt for deres sexliv når han ser kvinnen han elsker bli skikkelig tilfredsstilt. 

Skrevet
20 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

Både og. Husk at det faktisk er ganske mange menn som trives i rollen som en såkalt «cuck». Alle menn med mikropenis skjønner at de aldri vil klare å tilfredsstille kvinnen like godt som menn med vanlige peniser. Så dette kan være godt for deres sexliv når han ser kvinnen han elsker bli skikkelig tilfredsstilt. 

Fins det menn som elsker en kvinne?? 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

Hvis dette er tilfelle for mannen til TS hadde han sikkert tatt dette opp selv. Han er tross alt en voksen mann.

Jeg står ved mitt tidligere utsagn: det er skivebom så lenge TS ikke vil risikere å ødelegge selvbildet hans.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Fins det menn som elsker en kvinne?? 😂😂😂

I hvert fall fitta hennes 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Han har i det minste vært heldig som har funnet deg. Beundrer deg for at du har orket å være sammen med en mann med mikropenis i 10 år. Hadde ikke orket det selv. 

Du må nesten bare være så ærlig som du kan tenker jeg. Fokuser på helsen hans. "Nå er du så stor at jeg er veldig bekymret. Den fysiske formen din er så dårlig, og du klarer veldig lite. Dette ødelegger mye av parforholdet. Når man blir så stor, øker også sjansen for andre helseproblemer også. Tenk om du trenger akutt operasjon av en eller annen grunn? Da er sjansen mye større for at du dør enn hvis vekta var normal".

Gjerne legg til noe om at han er nødt til å ta tak nå, for du kan ikke sitte å se på at han ødelegger forholdet og seg selv. Dersom dette ikke hjelper ville jeg sagt noe slikt:

" Du har ikke akkurat den største penisen i verden. Det plaget meg ikke når vi ble sammen fordi sexlivet fungerte bra likevel, men nå har du blitt feit, noe som har ført til at penis oppleves enda mindre. Du klarer rett og slett ikke å dekke mine seksuelle behov mer pga. vekta. Du er nødt til å gjøre noe dersom vi skal fortsette å være sammen. Jeg elsker deg, men vil ikke leve uten sex resten av livet mitt". 

Anonymkode: 88eca...2d5

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

I hvert fall fitta hennes 😂😂😂

Var det jeg trodde resten er vel ikke verd noe 

Skrevet
15 minutter siden, Bente1234 skrev:

Var det jeg trodde resten er vel ikke verd noe 

Du spøkte først, så spøkte jeg tilbake 😊

Skrevet
1 time siden, Fuckman1983 skrev:

Du spøkte først, så spøkte jeg tilbake 😊

Akkurat 🙈😂😂

Skrevet

Ts

Du bør ikke ta opp penisstørrelse, men mellom oss sagt blir penis lengre om han slanker seg. Større del stikker frem. 

Jeg synes du kan si du er litt bekymret for helsen hans og at dere sammen gjør noe med kostholdet. Som mann tror jeg faktisk han tåler direkte kommentarer om vekten bedre enn en kvinne ville gjort. Det henger sammen med den kulturen vi lever i. Han tåler neppe negative kommentarer om penis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2020 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Hvordan tar jeg det opp? Hvis du var overvektig selv, hvordan ville du jeg skulle tatt det opp med deg? 

Ts

Med respekt. 
og respekt er å ikke dalle med voksent folk. «Du er tjukk. Det har du vært i flere år. Hvorfor har du ikke gjort noe med det, og hva skal til for at du finner livet verdt å ta ansvar for egen helse?» 

Det virkelig vriene temaet når noen har blitt feite er ikke vekt. Det er mental helse. For den er alltid dårlig når noen har blitt tjukke. Og da er vi inne på temaet skam. Menn skal ikke slite mentalt. Han vil altså søke å nekte for å ha dårlig mental helse. Og dermed også trolig ha sterk motivasjon for å lyve om egen vekt og fysiske helse. Og da må du evne gi han motstand. 

Anonymkode: 9a9e9...f64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...