AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #41 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme problem som deg med min mann. Han svarer bare at han har slanket seg hele livet og orker ikke det mer. Han småspiser hele tiden og er absolutt ikke interessert i fysisk aktivitet. Energien hans er ok, men jeg er ikke så veldig glad i å ha sex når hengemagen gnisser mot meg, og tar 2- 3 cm fra penisen.. Han klager selv på at han har liten penis, og jeg pleier å si at da er det jo dumt med mage som tar mange cm av den, men han vil ikke høre på det. Jeg elsker han og vil ikke være uten han, men sexlivet fungerer ikke. Han tok av seg nesten 10 kg for et par år siden, og det var stor forskjell på sexen da, men de kiloene er kommet på igjen. Jeg er opptatt av helse og kosthold, mener man må spise sunt slik at kroppen fungerer bra. Har selv utfordringer og merker stor bedring når jeg er nøye med kosten. Han spiser kanskje ikke veldig usunt, men det er vel heller mengdene det går på. Anonymkode: 49bae...959 Det er både godt og vondt å vite jeg ikke er alene om dette. Har du gjort noe mer utover å si fra om kosthold? Ts Anonymkode: 3b64d...7ad
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #42 Skrevet 9. mai 2020 Hahaha, han hadde jeg dumpet for lenge siden. Og om han spør hvorfor, så viser du han fingeren. Anonymkode: 90b8d...27c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #43 Skrevet 9. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer har mikropenis. Måle den har ikke gjort, men den er omtrent like lang som min pekefinger. Det fører til en del seksuell frustrasjon, spesielt fordi samboer har problemer med å holde den hard. Vi har vært sammen i mange år, men det er noe som har dukket opp de siste årene fordi han legger på seg mer og mer og ikke trener overhodet. Jeg har lyst til å ta det opp, men hvordan tar man opp dette uten å knuse selvbildet hans? Anonymkode: 3b64d...7ad Min samboer er akkurat lik! Han blir sint hver gang jeg forsøker å snakke med han om latskapen hans. Jeg har aldri blandet inn sexlivet her. Usikker på om han har mikropenis, men liten er den, den minste jeg har sett. Samme problemet i sengen, penis blir slapp med en gang. Så peser han på i 1 time før han kommer. Hvordan han kommer skjønner ikke jeg! Men jeg kjenner ikke noe og har nå besluttet at nok er nok. Jeg flytter ut! Jeg er dame altså. Anonymkode: 00b55...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #44 Skrevet 9. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er direkte sur hvis jeg drar han med ut på tur med varighet på mer enn ti minutter. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Okei, såpass. Hva har han på plussida? Det bør stå noen digre plusser der, hadde det vært meg som skulle gått videre med ham. Anonymkode: 7d5e7...488 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #45 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er både godt og vondt å vite jeg ikke er alene om dette. Har du gjort noe mer utover å si fra om kosthold? Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Jeg har prøvd å få han med ut å gå eller sykle tur, både til hverdags og i helgene da det passer bedre å dra ut i naturen. Han er gjerne med noen få turer, så stopper det opp. Han sover dårlig, så jeg har foreslått fysisk aktivitet for å se om det blir bedre. Det er litt trist, for det er ikke så mye som skal til før han vil føle seg bedre, og det vil fungere bedre for oss. Selv om han er 30 kg overvektig, så vil 10 kg i minus gjøre mye. Føler med deg, og jeg følger med her for se om det kommer noen gode forslag.. Anonymkode: 49bae...959
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #46 Skrevet 9. mai 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Samboer har mikropenis. Måle den har ikke gjort, men den er omtrent like lang som min pekefinger. Det fører til en del seksuell frustrasjon, spesielt fordi samboer har problemer med å holde den hard. Vi har vært sammen i mange år, men det er noe som har dukket opp de siste årene fordi han legger på seg mer og mer og ikke trener overhodet. Jeg har lyst til å ta det opp, men hvordan tar man opp dette uten å knuse selvbildet hans? Anonymkode: 3b64d...7ad Du har merket det gradvis over endel pr at han har mikropenis??? Anonymkode: 33a38...954 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 9. mai 2020 #47 Skrevet 9. mai 2020 (endret) Noen ganger priser jeg meg selv lykkelig over at jeg ikke er stuck med en mann med mikropeni. Forstår din frustrasjon Ts, det der hadde jeg aldri orka. Endret 9. mai 2020 av MadameDeRosa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #48 Skrevet 9. mai 2020 Skjønner ikke vitsen med overskriften «mikropenis» når innlegget går ut på at mannen har gått opp i vekt og er lat. Anonymkode: 0bc4c...853 5
Gjest Forumhei Skrevet 9. mai 2020 #49 Skrevet 9. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke en mann. Hvorfor mener du dette er en så utenkelig problemstilling at du må beskylde meg for å trolle? Det er en helt reell problemstilling og jeg trenger hjelp for å ta det opp med min samboer uten å ødelegge selvbildet hans. I denne delen av forumet er det flest menn så derfor spør jeg her. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Du har vel oppdaget dette før dere ble samboere.. hva skal man ta opp? Vi har vært sammen en stund nå, men tissen din er for liten! kjøp deg heller et leketøy🤠
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #50 Skrevet 9. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke vitsen med overskriften «mikropenis» når innlegget går ut på at mannen har gått opp i vekt og er lat. Anonymkode: 0bc4c...853 Ikke jeg heller. Anonymkode: ccea0...945
GrønnNellik68 Skrevet 9. mai 2020 #51 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, Fuckman1983 skrev: Hva var galt med bidraget mitt? Tror du virkelig en mikropenis på størrelse med en finger kan dekke alle hennes seksuelle behov? Ja penis er ikke alt her i verden dessverre hvis du levde i den villfarelsen. hvordan klarer to damer å tilfredsstille hverandre like godt? Der er det i hvertfall micro penis... he he he. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #52 Skrevet 9. mai 2020 Ikke mikropenis problem her, men jeg sa det rett og slett ut at når han kommenterte sin egen vekt at han har jo lagt på seg litt ja, og tenner meg kanskje ikke like mye som før. Så om vi begge greier å gå ne di vekt så blir det mer sex ettersom jeg føler meg mer vel med meg selv, og han tenner meg mer. Nå har vi gått ned ca 15 kg hver av oss siden i fjor sommer, så det går sakte men sikkert nedover, og blir bedre! Anonymkode: cc9ee...2cb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #53 Skrevet 9. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke en mann. Hvorfor mener du dette er en så utenkelig problemstilling at du må beskylde meg for å trolle? Det er en helt reell problemstilling og jeg trenger hjelp for å ta det opp med min samboer uten å ødelegge selvbildet hans. I denne delen av forumet er det flest menn så derfor spør jeg her. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Menn mister i snitt 2 cm penis for hvert 10 kg de legger på seg (angående overvekt), på grunn av fettdepot ved/over penis. Jeg har selv opplevd at en helt brukbar penis og er godt sexliv forsvant da mannen la på seg 30 kg. Han var ikke lenger i form til å ha sex, penis ble mindre ja, og magen sto også mye i veien for "det som var igjen", slik at det at penis ble mindre av fettdepot rundt penis bare ble en tredjedel av faktisk utfordring ved dette. Jeg sa ingenting om penisstørrelse, men jeg ga uttrykk for at det var et problem at han ikke lenger orket sex, og at jeg generelt var bekymret for helsen hans. Anonymkode: b1a1b...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #54 Skrevet 9. mai 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har merket det gradvis over endel pr at han har mikropenis??? Anonymkode: 33a38...954 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke vitsen med overskriften «mikropenis» når innlegget går ut på at mannen har gått opp i vekt og er lat. Anonymkode: 0bc4c...853 Mikropenisen utgjorde ingen problemer før det snek seg på 50 kilo ekstra på en allerede tung kropp og den ble halvslapp. Nå utgjør både vekten og str på penisen et stort problem. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #55 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, såpass. Hva har han på plussida? Det bør stå noen digre plusser der, hadde det vært meg som skulle gått videre med ham. Anonymkode: 7d5e7...488 Han er snill, omsorgsfull, tålmodig og kjekk. Vi har levd sammen i ti år. Det hadde vi ikke gjort dersom det ikke fantes noe godt Ts Anonymkode: 3b64d...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #56 Skrevet 9. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn mister i snitt 2 cm penis for hvert 10 kg de legger på seg (angående overvekt), på grunn av fettdepot ved/over penis. Jeg har selv opplevd at en helt brukbar penis og er godt sexliv forsvant da mannen la på seg 30 kg. Han var ikke lenger i form til å ha sex, penis ble mindre ja, og magen sto også mye i veien for "det som var igjen", slik at det at penis ble mindre av fettdepot rundt penis bare ble en tredjedel av faktisk utfordring ved dette. Jeg sa ingenting om penisstørrelse, men jeg ga uttrykk for at det var et problem at han ikke lenger orket sex, og at jeg generelt var bekymret for helsen hans. Anonymkode: b1a1b...9ac Det er en lur vinkling jeg skal prøve meg på. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #57 Skrevet 9. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mikropenisen utgjorde ingen problemer før det snek seg på 50 kilo ekstra på en allerede tung kropp og den ble halvslapp. Nå utgjør både vekten og str på penisen et stort problem. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Med mikropenis vil 50 kg fett ekstra dekke hele lengden. Blir som en huleboer som stikker ut hodet dette her. På med hjelm. 50 kg er ikke lite overvekt. Det er levende latskap. Må koste mye å vedlikeholde. For å legge på deg 50 kg fett må en for eksempel ja et ekstra energiinntak på 10 liter Coca Cola hver dag i et helt år for å opprettholde vekta. Dvs kr 91000 i brus hvert år. Kr 15100 per mnd. Dette er jo helt sykt. Mannen bør ikke få barn. Han har jo ikke helse eller økonomi til å følge dem opp. Nei, TS, løp@ Anonymkode: f9d94...619 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #58 Skrevet 9. mai 2020 Ikke bland inn penisen hans. Da blir det kun det han fokuserer på, og han kommer til å gi opp da han ikke kan få penisen større. Ja, penisen blir jo "større" når han går ned i vekt. Og 50kg er mye!! Men han kommer ikke til å se det sånn. Han kommer kun til å legge vekt på at han har liten penis. Det du skal fokusere på er helsen hans og energien hans. Du kan selvsagt nevne at sexlivet er vanskeligere for magen hans er i veien og dere får ikke til andre stillinger enn den ene. Du skal ikke være sur når du snakker med han. Men du må stille spørsmål som får han til å tenke selv. Tenker han selv vil han selv. Og det er det han må, ville det selv! Anonymkode: dc4ba...d5d 5
DeLorean Skrevet 10. mai 2020 #59 Skrevet 10. mai 2020 (endret) Huffameg. 50kg ekstra er jo kolossalt mye. Ikke rart han har 'mikropenis' da. Dette må han gjøre noe med asap! Kan stå om liv og død det her. Endret 10. mai 2020 av DeLorean 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #60 Skrevet 11. mai 2020 På 09.05.2020 den 18.07, AnonymBruker skrev: Mikropenisen utgjorde ingen problemer før det snek seg på 50 kilo ekstra på en allerede tung kropp og den ble halvslapp. Nå utgjør både vekten og str på penisen et stort problem. Ts Anonymkode: 3b64d...7ad Og dersom det stemmer at menn i snitt mister 2 cm penis for hvert 10 kg de legger på seg, må jo mannen din ha innovertiss nå. Skjønner godt frustrasjonen! Anonymkode: 7d5e7...488 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå