Gå til innhold

Seksuelt med pappa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, disse tankene har jeg også hatt om min far. Jeg har ikke hatt godt forhold til han. Han ble brått sint.  Slo aldri, men skummelt likevell.

Husker jeg var med han på fisketur engang og i bilturen dit husker jeg at jeg tenkte at "håper han ikke gjør meg noe". Kan aldri huske han har gjort noe...  er som du sier, en følelse. Rar og uforklarelig.

Anonymkode: a1f36...9ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde time hos en legevikar som var stille og rolig, men på en creepy måte. I tillegg snakket han lavt. Jeg fikk seriemorder vibber av han. Kanskje vi oppfatter noen rolige typer som uvanlig.

Anonymkode: bf203...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fortrengt et overgrep fra barndommen, men det opplevdes ikke sånn som du beskriver det. For meg var det at jeg i voksen alder fikk dissosiative symptomer og masse symptomer på ptsd. Masse problemer med grenser og sex. Sammen med psykiater kom minnene tilbake, og jeg fikk bearbeidet dem. Tror ikke det er vanlig at det kommer motsatt rekkefølge som hos deg; at du først begynner å tenke at dette har skjedd fordi du ikke har et avslappet forhold til din far. Kan det være at du rett og slett har litt vanskelige følelser for ham siden han lot deg leve med en alkoholisert mor? Dette med at du er redd for at han kanskje kan ha forgrepet seg på deg høres mest ut som tvangstanke, som flere har påpekt. Men selvfølgelig, ingen her kan vite. Jeg vet bare at det er mulig å lage seg falske minner dersom man kverner på slike ting.

Anonymkode: 429a9...81a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...