Gå til innhold

Seksuelt med pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte en ekkel følelse på at noen har gjort noe seksuelt med meg når jeg var yngre. Jeg vet jo ikke om det faktisk har skjedd noe, eller hvem som evt har gjort noe sånt. Men jeg får ofte en ekkel følelse når jeg er eller har vært rundt pappa. Det er jo helt forferdelig å tenke sånn.. Hva om det ikke har skjedd noe også tenker jeg sånn om faren min, eller hva om det er noe i følelsene mine!? 

Anonymkode: 00a9e...c9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte føler du dette? Har du noe som helst «minner» om noe sånt? 

Anonymkode: 724f7...ea5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva eksakt er det du føler da? Er det blikk eller en slags «tension»? Hvorfor akkurat mere rundt faren din enn en annen manns person i fam? Huff ikke lett å føle de der følelsene .. jeg vet 😔

Anonymkode: 9c1d1...a32

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte føler du dette? Har du noe som helst «minner» om noe sånt? 

Anonymkode: 724f7...ea5

Jeg får en ekkel følelse i kroppen. Jeg har aldri klart å være helt avslappet med pappa, men det kan også være fordi at han er en veldig stille person, og jeg er heller ikke ei som prater i en fei, så det kan ofte bli klein stemning. Men det trenger jo ikke være noe galt for det. Jeg husker en gang jeg sov så føltes det ut som jeg lukket øynene fort opp og igjen og så pappa, men kan det ha vært en drøm eller at jeg så syner?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ofte en ekkel følelse på at noen har gjort noe seksuelt med meg når jeg var yngre. Jeg vet jo ikke om det faktisk har skjedd noe, eller hvem som evt har gjort noe sånt. Men jeg får ofte en ekkel følelse når jeg er eller har vært rundt pappa. Det er jo helt forferdelig å tenke sånn.. Hva om det ikke har skjedd noe også tenker jeg sånn om faren min, eller hva om det er noe i følelsene mine!? 

Jeg ble voldtatt da jeg var 4 år. Ble du voldtatt i ung alder? 

Spørsmålet er vel om du har blitt voldtatt og om det har skjedd igjen. Hvis faren din er pedofil så tviler jeg på at han bare gjorde det en gang. 

Kan det være at det har vært noen andre en faren din?

Anonymkode: a6006...5a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres mest ut som tvangstanker.

Anonymkode: 34ad7...e92

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva eksakt er det du føler da? Er det blikk eller en slags «tension»? Hvorfor akkurat mere rundt faren din enn en annen manns person i fam? Huff ikke lett å føle de der følelsene .. jeg vet 😔

Jeg får en ekkel følelse i kroppen. Ikke alltid, men ofte. Jeg har aldri klart å være helt avslappet rundt han, men det kan også være fordi vi er to ganske stille personer, ingen av oss er noen storpratere. Er det derfor det kan være kleint eller er det noe grunn til det? Det er vanskelig å vite.. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke føler det sånn rundt andre, men kun han.. Har du også slitt med det samme? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres mest ut som tvangstanker.

Hvordan da mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble voldtatt da jeg var 4 år. Ble du voldtatt i ung alder? 

Spørsmålet er vel om du har blitt voldtatt og om det har skjedd igjen. Hvis faren din er pedofil så tviler jeg på at han bare gjorde det en gang. 

Kan det være at det har vært noen andre en faren din?

Jeg har ikke blitt voldtatt som jeg vet.. Det er jo det jeg sliter med.. Jeg har en følelse på at det har skjedd meg noe, men vet ikke hva eller evt hvem som har gjort meg noe, eller om det faktisk har skjedd noe eller ikke.. Jeg vet at vi var med på fester osv når vi var små, kan det ha skjedd noe der? Jeg aner ikke. Det er det som er vanskelig, for jeg vet ikke, og jeg synes det er forferdelig å tenke sånn om faren min

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke blitt voldtatt som jeg vet.. Det er jo det jeg sliter med.. Jeg har en følelse på at det har skjedd meg noe, men vet ikke hva eller evt hvem som har gjort meg noe, eller om det faktisk har skjedd noe eller ikke.. Jeg vet at vi var med på fester osv når vi var små, kan det ha skjedd noe der? Jeg aner ikke. Det er det som er vanskelig, for jeg vet ikke, og jeg synes det er forferdelig å tenke sånn om faren min

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Jeg er 30

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Sier ikke noe om hva jeg tror om deg og din historie med dette, vil bare fortelle at jeg selv var uttrygghet rundt min far. Her var det fordi han var noe bråsint og det gjorde meg urolig.

jeg tenker videre du er i en utrolig kjip situasjon. For en forferdelig ting å måtte lure på..! Jeg tenker at du mulig burde snakke med noen proffe utenfor familien for å finne ut av ting. En nøytral person med erfaring som du kan lufte ting med. Kanskje fastlegen kan hjelpe deg så du kommer deg på en venteliste. Du trenger jo ikke si hva det gjelder annet at du trenger noen å prate med.

Anonymkode: a1405...133

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke verre enn å spørre han?

Anonymkode: d0dc4...86f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er 30

Ok. Jeg er litt eldre en deg. Kanskje du bør gå til psykolog?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig spøk 👎

Anonymkode: a1405...133

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs nå? Det er en ganske drøy ting å spørre om. Hva hadde du fælt hvis barnet ditt hadde spurt deg om du hadde gjort noe slikt mot dem, og du ikke hadde gjort noe.. Tror ikke du hadde følt deg veldig bra da.. Så nei, det er ikke bare å spørre han!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men MÅ det være sexuelt? Hvorfor drar du det til at det har skjedd noe sexuelt ? Kan være det har skjedd andre ting ? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da mener du?

Når du ikke husker noe konkret så er det liten grunn til å tro at noe har skjedd, men hvem vet. 

Jeg mener at du plages av ubehagelige tanker/forestillinger som du ikke blir kvitt. Har du blitt plaget av noe sånt før?

Jeg synes uansett du bør snakke med fastlegen. 

.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men MÅ det være sexuelt? Hvorfor drar du det til at det har skjedd noe sexuelt ? Kan være det har skjedd andre ting ? 

Kan ikke huske at det har vært noe annet.. Kan ikke huske at han noen gang har kjeftet ordentlig eller vært hard/brå mot meg for han er en veldig stille og rolig person. Han har alltid stolt opp uansett, kjørt og hentet meg, stilt opp på skolen, på kamper jeg har spilt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du ikke husker noe konkret så er det liten grunn til å tro at noe har skjedd, men hvem vet. 

Jeg mener at du plages av ubehagelige tanker/forestillinger som du ikke blir kvitt. Har du blitt plaget av noe sånt før?

Jeg synes uansett du bør snakke med fastlegen. 

Problemet er jo hvorfor jeg plages av disse tankene.. Har aldri opplevd sånne tanker med noen andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...