AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Del Skrevet 8. mai 2020 Hei! Har fått noen stygge merker i begge fremsetene på bilen min. De er hvite og går ikke bort med fuktig klut med vann. Mistenker at det kanskje kan være vannmerker. Noen som vet om det er mulig å få bort? Gjerne med verktøy som er lett tilgjengelig. Ja jeg vet at jeg har smuler i setet, liker nemlig å spise frokost i bilen på vei til jobb hehe...Klarer ikke å legge ved bilde da filen er for stor. Men kanskje noen kjenner seg igjen i hva det kan være. Anonymkode: 0902e...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Del Skrevet 8. mai 2020 Forstod nå at smulene i setet ikke var relevant, da bildene ikke kunne bli med i innlegget! Hodet henger ikke med Anonymkode: 0902e...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Del Skrevet 8. mai 2020 Om du har svarte skinnseter, kanskje prøve med skokrem? Må ikke sette deg i bilen før det er tørket da. Vet ikke om det funker, altså. Anonymkode: 08aee...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Del Skrevet 8. mai 2020 Sprittusj? Anonymkode: dd710...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 12. mai 2020 #5 Del Skrevet 12. mai 2020 På 8.5.2020 den 17.05, AnonymBruker skrev: Om du har svarte skinnseter, kanskje prøve med skokrem? Må ikke sette deg i bilen før det er tørket da. Vet ikke om det funker, altså. Anonymkode: 08aee...e14 Kanskje du skal lese tittelen på tråden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå