Gå til innhold

Et forhold uten samleie.

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

de fleste kvinner er ikke laget for litt «oppvarming» og så dunkedunk til typen kommer, og så er det over 😂

Jauda, det skjønner jeg godt, du må bli flinkere til å si ifra😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Gorilla skrev:

Jeg også 

Er du kvinne?

Anonymkode: e4ca5...a8b

AnonymBruker
Skrevet

Kunne veldig gjerne vært i et forhold med en som har mer fokus på og bruker mer tid på det som kalles "oppvarming", enn det jeg er vant med fra menn flest. Men jeg tenner jo på at mannen er tent, så dersom jeg ikke fikk gi noe tilbake ville det ha manglet noe for min del. 

Anonymkode: 3651b...543

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne?

Ja

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne veldig gjerne vært i et forhold med en som har mer fokus på og bruker mer tid på det som kalles "oppvarming", enn det jeg er vant med fra menn flest. Men jeg tenner jo på at mannen er tent, så dersom jeg ikke fikk gi noe tilbake ville det ha manglet noe for min del.

Den har jeg stor fortåelse for... det hjelper lite at han sier at han elsker deg, hvis det ikke gjenspeiler seg i oppvarmingen😉 For noen er oppvarmingen passion, og når man går over til sex skal jo kåtskapen få utdype sine fantasier... Du er nok ei som gir mere enn du får, omsorgshjertet ditt er avslørt😊

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Gorilla skrev:

Ja

Har du hatt sex noen gang?

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Gorilla skrev:

Nei

Hvor gammel er du?

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Gorilla skrev:

Hvorfor lurer du på alle disse tingene?☺️

bare nysgjerrig :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann og en kreativ sjel som finner på ting som ikke er helt A4, så et forhold uten samleie hadde passet utmerket. Forutsatt at hun ikke har noe imot å kaste bortennisballer. :tongue:

Anonymkode: f5c60...c5b

Skrevet

Av og til kan samleie være på sin plass. Gjør det jo fordi damer setter sånn pris på det, men for min del hadde det gått helt fint uten. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha en venn mener du? 

Anonymkode: e6540...8b3

Nei ha en kjæreste og hjerte venn. Hvor sex ikke er det viktigste.

Anonymkode: 59f38...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker faktisk ofte samleie som oppvarming til å pule ham analt. 

Det optimale er at jeg er godt tent men ikke har kommet fra før. 

Anonymkode: 69ed3...85f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg. Det seksuelle er for meg noe man nyter sammen, ikke noe som skal være enveis hver gang. Jeg tenner av å se han kåt og han bare må ha meg, og det ville være avtennende for meg å vite at han gjorde det kun for meg og at han selv ikke var kåt. Og selve samleiet- å kjenne han inni meg- den nærheten.. så nær som man bare kan komme, det er så tilfredstillende både mentalt og fysisk at jeg ville ikke unnvært det.

Anonymkode: 247d7...855

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ha en kjæreste og hjerte venn. Hvor sex ikke er det viktigste.

Anonymkode: 59f38...aa3

Det er forskjell på å være det viktigste og det å være ikke- eksisterende.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og selve samleiet- å kjenne han inni meg- den nærheten.. så nær som man bare kan komme, det er så tilfredstillende både mentalt og fysisk at jeg ville ikke unnvært det.

Det er slik også jeg føler det, men aldri sett noen har skrevet det før... Den mentale styrken i å føle seg elsket å begjæret, er kanskje like stor som glede som selve sexen... Den fjerner mange små bekymringer, og tenker bestandig på det når hodet ligger på puta, hvor heldig og takknemmelig jeg er som har det så godt😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og selve samleiet- å kjenne han inni meg- den nærheten.. så nær som man bare kan komme, det er så tilfredstillende både mentalt og fysisk at jeg ville ikke unnvært det.

Det er sant, vaginalt samleie kan kjennes nært...men med ham føler jeg nesten mer på den emosjonelt nære biten hvis jeg går inn i ham. Jeg føler det kler ham mer, på en måte. Jeg har pegget andre menn før, de likte det, men han elsker det. Og det får fram ting i meg jeg ikke har kjent på før. Jeg trenger å ta ham. 

Anonymkode: 69ed3...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...