AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #22 Skrevet 9. mai 2020 På 8.5.2020 den 16.27, artigmedsex skrev: Kunne du tenkt deg et forhold til en mann som ikke er spesielt intressert i samleie, men mer opptatt av å tilfredstille deg? Da tenker jeg på fingring, slikking, dildobruk, fisting, analek, pisk, ja hve enn hun måtte ønske. Min tilfredsstillelse kommer av hans tilfredsstillelse. Så for meg er Piv og/eller Pia nødvendig. Anonymkode: cc6b1...c67 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #23 Skrevet 9. mai 2020 Jeg lever ikke i forhold helt uten samleie/piv, men det han liker best er å bli pult analt selv og noen ganger gjør vi kun det. Jeg tenner også veldig på det. Det er det første forholdet jeg har hatt hvor det har vært hovedfokus. Anonymkode: 69ed3...85f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #24 Skrevet 10. mai 2020 Nei. Føler meg snytt uten penetrering. Anonymkode: 4be5d...6a9 3
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #26 Skrevet 10. mai 2020 Det er vel ingen sex uten penetrering, alt det andre som ble beskrevet er jo bare oppvarming... Forbausende mange som sier ja og nei, håper jeg ikke treffer ei som sier ja annet enn i kirka😂 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #27 Skrevet 10. mai 2020 13 hours ago, Bamseklemmer said: Det er vel ingen sex uten penetrering, alt det andre som ble beskrevet er jo bare oppvarming... Forbausende mange som sier ja og nei, håper jeg ikke treffer ei som sier ja annet enn i kirka😂 Enig. Og hvordan skal man kunne bli «tatt» uten penetrering? Altså at mannen gir fysisk uttrykk for at han eier kroppen sin, og stønner 😍 oralsex er koselig, men aldri følt meg mentalt tilfredsstilt av oral. Anonymkode: 91e55...842 3
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #28 Skrevet 10. mai 2020 (endret) På 10.5.2020 den 18.07, AnonymBruker skrev: Enig. Og hvordan skal man kunne bli «tatt» uten penetrering? Altså at mannen gir fysisk uttrykk for at han eier kroppen sin, og stønner 😍 oralsex er koselig, men aldri følt meg mentalt tilfredsstilt av oral. Ja, hva er vel bedre enn å bare ligge å kose og kysse, og bare la den gli sakte inn uten hjelp av menneske hender, langsomme bevegelser, sniffe i håret og høre på fuglekvitter utenfor soveromsvinduet... Hvis man tar seg god tid bruker man så mye mere sanser som pirrer, av den sakte oppbyggingen av orgasmen... Ikke alltid da, men jeg liker passion fremfor "bang bang ferdig"🤐 Endret 12. mai 2020 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #29 Skrevet 10. mai 2020 På 9.5.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kunne tenkt meg å hatt en kjæreste hvor vi var glad i hverandre uten å behøve å ha sex på noen som helst måte. Anonymkode: 59f38...aa3 Ha en venn mener du? Anonymkode: e6540...8b3 3
Eneri Skrevet 10. mai 2020 #30 Skrevet 10. mai 2020 Nei ( Hvis det skjedde noe medisinsk årevis inn i forholdet som gjorde at det ble slik, ville jeg nok taklet det) 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #31 Skrevet 10. mai 2020 Ja, heller det enn samleie. Anonymkode: 4cc3e...f77
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #32 Skrevet 10. mai 2020 Tipper en del flere kvinner hadde kommet hyppigere dersom paret bytta ut noe av penetreringa (hovedretten) med masse av det som kalles forspill (som mange kvinner vel ville hatt som hovedrett i stedet). En forhold med bare fingring og slikking? Ja!, men jeg ville savna pikken en del, og så måtte jeg fått bruke den når vi skulle ha barn! Anonymkode: 04b98...9d1 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #33 Skrevet 10. mai 2020 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er vel ingen sex uten penetrering, alt det andre som ble beskrevet er jo bare oppvarming... Forbausende mange som sier ja og nei, håper jeg ikke treffer ei som sier ja annet enn i kirka😂 Det er veldig trist at det som får veldig mange kvinner til å komme kalles oppvarming. Anonymkode: 04b98...9d1 6
Gjest Huder Skrevet 10. mai 2020 #34 Skrevet 10. mai 2020 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er vel ingen sex uten penetrering, alt det andre som ble beskrevet er jo bare oppvarming... Forbausende mange som sier ja og nei, håper jeg ikke treffer ei som sier ja annet enn i kirka😂 Feil .. Sex er alt som står skrevet av trådstarter. Fingring, Suging, runking osv. Samleie er penetrering.
Scoops Skrevet 10. mai 2020 #35 Skrevet 10. mai 2020 Nei,det kunne jeg ikke tenkt meg,uansett hvor mange ganger jeg har kommet av f.eks fingring eller slikking så føler jeg meg ikke helt fornøyd før jeg har hatt han inni meg,det er jo bare en av den beste følelsen og kjenne når han trenger inn ideg 😍 1
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #36 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig trist at det som får veldig mange kvinner til å komme kalles oppvarming. Oppvarming handler ikke om å få orgasme, får noen orgasme av det er det jo bare fint. Og kvinner kan jo godt komme flere ganger, så så trist kan det nok umulig være som du skriver... så du mener sex er best uten penetrering?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #37 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Oppvarming handler ikke om å få orgasme, får noen orgasme av det er det jo bare fint. Og kvinner kan jo godt komme flere ganger, så så trist kan det nok umulig være som du skriver... så du mener sex er best uten penetrering? Nei, jeg mener at veldig mange kvinner kommer av det andre, men ikke penetrering. Så å kalle fingring og slikking for oppvarming, når DET for mange kvinner er hovedretten og det man faktisk kommer av, blir merkelig. Veldig mange kvinner trenger mer enn det, eller de kommer av fingring og slikking, men ikke under samleie. Det er jo ikke noe big news? Det er fryktelig kjedelig, synes jeg når partner tar fingring og slikking som "forberedelse til samleie". Det er så sykt mye god mat i fingring og slikking som ikke blir oppdaget og utforsket nettopp fordi det bare blir sett på som oppvarmingsøvelser. Anonymkode: 04b98...9d1 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #38 Skrevet 10. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg mener at veldig mange kvinner kommer av det andre, men ikke penetrering. Så å kalle fingring og slikking for oppvarming, når DET for mange kvinner er hovedretten og det man faktisk kommer av, blir merkelig. Veldig mange kvinner trenger mer enn det, eller de kommer av fingring og slikking, men ikke under samleie. Det er jo ikke noe big news? Det er fryktelig kjedelig, synes jeg når partner tar fingring og slikking som "forberedelse til samleie". Det er så sykt mye god mat i fingring og slikking som ikke blir oppdaget og utforsket nettopp fordi det bare blir sett på som oppvarmingsøvelser. Anonymkode: 04b98...9d1 Amen de fleste kvinner er ikke laget for litt «oppvarming» og så dunkedunk til typen kommer, og så er det over 😂 Anonymkode: 893b3...3de 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #39 Skrevet 10. mai 2020 Ja, det kunne jeg. Anonymkode: 9a9a4...875
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2020 #40 Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg mener at veldig mange kvinner kommer av det andre, men ikke penetrering. Så å kalle fingring og slikking for oppvarming, når DET for mange kvinner er hovedretten og det man faktisk kommer av, blir merkelig. Veldig mange kvinner trenger mer enn det, eller de kommer av fingring og slikking, men ikke under samleie. Det er jo ikke noe big news? Det er fryktelig kjedelig, synes jeg når partner tar fingring og slikking som "forberedelse til samleie". Det er så sykt mye god mat i fingring og slikking som ikke blir oppdaget og utforsket nettopp fordi det bare blir sett på som oppvarmingsøvelser. Det var ikke noe fasitsvar jeg skrev, det finnes ikke fordi det er forskjell fra kvinne til kvinne... og for at man skal være flink må man selvfølgelig tilpasse seg etter hvem man ligger med... Overgangen mellom oppvarming og sex er ikke tidsbestemt, det vises...Men meningen av oppvarmingen er jo å kåte hverandre opp til å bli våt før penetrering... Er det noen som ikke liker penetrering, så er det bare å ta oppvarmingen til next level... Og som jeg har skrevet 1000 ganger tidligere...hvordan vet man hvordan man skal gå frem når det finnes så mange ting kvinner foretrekker? Jo man kommuniserer, ser etter tegn, fingerspråk, hører etter lyder! Hvis dere ikke gjør det blir det sånn "bang bang ferdig" som dere ikke liker... Jeg er en mann som er godt seksuelt opplyst og har mye erfaring, men jeg er litt spent på hva du mener som ikke blir oppdaget og utforsket? Man lærer så lenge man deler erfaring vet du😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå