jukkapalme Skrevet 8. mai 2020 #21 Skrevet 8. mai 2020 Jeg liker begge. Liker bodybutter og body yoghurt fra the body shop bedre enn Rituals bodylotions. Av håndkremer liker jeg Rituals best, liker best den røde og orange serien. Liker ikke den hvite, syns den lukter så sterkt at det river i nesa. Dusjoljene til Rituals er fantastiske, men liker dusjsåpene til TBS bedre enn dusjskummet til Rituals. Kroppsskrubber liker jeg begge. Har ikke prøvd ansiktspleie fra Rituals, men liker kamille micellarvannet til TBS kjempegodt til å fjerne sminke med. Tror det er det beste micellarvannet jeg har prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #22 Skrevet 5. mars 2021 Jeg har funnet ut at for mine tørre hender og albuer er det glycerin og sheabutter som fungerer best. Har best erfaring med håndbalmene til Rituals. De har begge ingrediensene i seg. Men body butter til body shop, tenker da spesielt på Shea body butter, har både glycerin, shea- og cacao butter i seg. Nice. Lite butter å finne i kroppskremene til Rituals etter det JEG kan se. Så til hender velger jeg Rituals, men til tørre partier ellers så velger jeg Body Shop body butter. Anonymkode: f99b8...0b3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #23 Skrevet 5. mars 2021 Rituals lukter så sterkt at kremen jeg kjøpte derifra gikk rett i søpla. Var så dum at jeg smurte den over hele kroppen og jeg ble kvalm av lukta så jeg måtte rett i dusjen. Kjøper aldri noe derifra igjen. Oliven body butteret med fra The Body shop liker jeg dog veldig godt. Anonymkode: faf95...33f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #24 Skrevet 5. mars 2021 Ikke det du spurte om men, Sol de Janeiro på Vita. Bum bum kremen... Eeeelsk! Den lukter hele dagen, fått masse kommentarer (kun positive). Anonymkode: 65cca...5e7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #25 Skrevet 5. mars 2021 «Hvem synes du lukter best?» 🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 7daa0...6f6
Lillemy- Skrevet 5. mars 2021 #26 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Jeg liker Body Cream fra Rituals of Sakura fra Rituals. Liker også lukten av Happy Buddha, men har ikke prøvd body cream i den serien. Ellers så liker jeg også Body Creamene fra Biotherm. De lukter godt, men ikke for mye og trekker rakst inn 😊 Endret 5. mars 2021 av Lillemy-
Gjest Føsleguri Skrevet 5. mars 2021 #27 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Jeg liker veldig godt Body butter med Shea fra Body Shop - roer ned kløende hud. Ellers bruker jeg Bodylotion og Body yoghurt fra Body Shop også litt avhengig av årstid. Endret 5. mars 2021 av Føsleguri
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #28 Skrevet 5. mars 2021 Rituals uten tvil! Sånn rutine tips: 1. Dusjolje først i dusjen 2. Kroppskrubb OPP PÅ dusjoljen. Med denne rutinen så vil kroppsskrubben vær enda mer effektiv og man får en skikkelig myk og fin hud! ❤️❤️ Husk å ikke skrubbe mer enn 2-3 ganger i uken. 3. Skyll av og avslutt med en kroppskrem. PS! Du kan bruke dusjskummen fra Rituals (shower gel) som barberingskrem og den tørker heller ikke ut huden! 🥰 Mine favoritt dufter: Ayurveda - Når jeg skal ut en sen kveld, eks. middagsdate med mannen. Karma - Daglig bruk. Lukter sommer! Er du veldig glad i søtduft: Sakura! Kan med det samme anbefale «Namaste» serien! kroppskremen er helt naturlig, parfymefri (har en duft da som er naturlig så er ikke luktfri) og hovedingrediensen er hyalronic acid (som går mye dypere inn i huden, reparerer og gir ekstremt mye fukt). Kroppsskrubben fra Namaste inneholder den samme syren og lyser opp mørke flekker på kroppen, eks. arr, pigmentflekker. Shower Cream etterlater seg en beskyttende hinne på huden og gir like mye fuktighet! Anonymkode: 31518...951 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #30 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke det du spurte om men, Sol de Janeiro på Vita. Bum bum kremen... Eeeelsk! Den lukter hele dagen, fått masse kommentarer (kun positive). Anonymkode: 65cca...5e7 Den lukter sterkt, men kremen er veldig bra med tanke på fukt og følelse av oppstramming. Om du liker lukta er den veldig bra! Jeg har ikke funnet en eneste Rituals som jeg likter lukta av, og jeg bruker Body Shop Olive-butter. God på fukt og lukter ganske rent og nøytralt. Anonymkode: 48478...af6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #31 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Den lukter sterkt, men kremen er veldig bra med tanke på fukt og følelse av oppstramming. Om du liker lukta er den veldig bra! Jeg har ikke funnet en eneste Rituals som jeg likter lukta av, og jeg bruker Body Shop Olive-butter. God på fukt og lukter ganske rent og nøytralt. Anonymkode: 48478...af6 Jeg liker egentlig bare Jing duften deres, den er "roligere" enn de andre ❤️ Mesteparten er ikke for min nese. Men har Ayurveda hand balmen siden den ikke finnes i Balm i JIng-kolleksjonen. Anonymkode: f99b8...0b3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #32 Skrevet 5. mars 2021 Helt klart Body Shop fremfor Rituals. Jeg opplever Rituals som ekstremt parfymerte. Bruker gjerne litt (som jeg har fått i julegaver) på "hjemmeSPA-dager". Men opplever at hyppig bruk tørker ut huden min. Anonymkode: e1486...93d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #33 Skrevet 5. mars 2021 The body shop, de har mye renere produkter. Anonymkode: 55fdc...1ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #34 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 6.5.2020 den 21.20): Hei. Jeg håper noen kan hjelpe meg her. Jeg er på jakt etter et body butter/body lotion som tilfører fukt og er god mot tørr hud. Det er også minst like viktig at det lukter GODT!!! Har du erfaring med rituals eller the body shop produktene? Hvem synes du lukter best? Hvor lenge varer produktet, og ikke minst lukten på huden? Jeg bruker ikke parfyme, så for meg er det viktig å finne et produkt som lukter deilig, samtidig som det er bra for huden 🖤 Anonymkode: 9c352...a4d Det er ikke det du spør om nei, men parfyme i hudprodukter er ikke bra for huden, de er ikke god mot tørr hud i det hele tatt og kan gjøre mer skade enn nytte. Unngår produkter fra Bodyshop og Rituals fordi de er overparfyrmert ( mye av det ). Kan heller anbefale Eucerin, CeraVe & enkelte Cosmica produkter ( langt fra alle). Anonymkode: 4103f...42c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #35 Skrevet 6. mars 2021 Rituals❤️ Etter min første bodylotion fra Rituals for 10 år siden har jeg aldri brukt andre produkter. Handlet faktisk omtrent kun produkter bos body shop før dette (utelukkende av moralske hensyn). Men produktene er ikke veldig gode når alt kommer til alt. Og overprisede. Rituals produktene er mye drøyere i bruk, bedre og renere lukter og rimeligere ift mengde. Anonymkode: 192cb...95f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå