liv Skrevet 24. juni 2005 #1 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har prøvd det meste, dvs støvsuge, vaske (sitter bare hardere fast) børste (med sånn til å ta vekk hår) og limrulle.. men de er likevell fulle av kattehår. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 24. juni 2005 #2 Del Skrevet 24. juni 2005 Så rart at det ikke går bort i vask. Dette høres ut som prosjekt imposible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 24. juni 2005 #3 Del Skrevet 24. juni 2005 Kattehår forsvinner ikke i vaskemaskin nei, men jeg pleier å få fjernet de med klesrulle. Hvis ikke det funker vet jeg ikke hva du kan bruke. Men kattehår fester seg godt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 24. juni 2005 #4 Del Skrevet 24. juni 2005 Kattehår forsvinner ikke i vaskemaskin nei, ..... Er dette en sannhet, eller dine erfaringer? Grunnen til at jeg spør er at jeg har andre erfaringer, dvs. fått bort kattehår i vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 24. juni 2005 #5 Del Skrevet 24. juni 2005 Både mine egne erfaringer, pluss at jeg vet om mange andre som sier det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juni 2005 tok de ned, vasket de, så støvsuget mannen mens jeg strammet, så vasket de igjen. Nå er vi nede i ca 1/3 hår igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hårfjernern Skrevet 24. juni 2005 #7 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har et godt tips! Ta på deg sånne gule oppvaskhansker og vet de, så er det bare å styke over stoffet, da blir de "elektriske", så er det bare å dyppe hanskene ned i en vannbøtte innimellom. Det funker hvertfall utrolig bra på det jeg har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2005 #8 Del Skrevet 27. juni 2005 Tørketrommel, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå