AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Er det et navn som funker fint på en baby i dag? Anonymkode: 703c2...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Alle navn passer til en baby - man må bare bli kjent med babyen, så føles det helt naturlig. Personlig liker jeg ikke navnet Sissel, men det er jo dere som skal like det 😊 Anonymkode: a5a93...d43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 Burde ikke bruke navnet Sissel. Tenk hvis barnet blir kleis, og ikke klarer å uttale sitt eget navn skikkelig Anonymkode: c3aae...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2020 #4 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg liker ikke det navnet, men hva så om dere liker det så kall ungen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Del Skrevet 4. mai 2020 Liker det ikke. Anonymkode: cbc50...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg kjenner to fantastiske damer som heter Sissel og har derfor bare gode assosiasjoner med det navnet. Liker du det bør du velge det. Du slipper iaf at veldig mange i klassen til barnet ditt heter det samme. Anonymkode: f5923...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 5. mai 2020 #7 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg heter det selv, som en av få på min alder. Er født midt på 80-tallet. Jeg syns det var veldig kjipt da jeg var barn/ungdom, mest fordi det nesten ikke fantes ting med navnet mitt på. Het du Linn, Silje eller Nina krydde det jo av hårbørster, nøkkelringer, kopper og klistremerker med navn på.... Men! I dag er jeg fornøyd med det. Det er fint å ha et relativt lite brukt navn, uten at det er sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg liker ikke navnet og synes det er vanskelig å uttale riktig. Sissl Siss-l Siss-elll og verst av alt: Sissil Jeg har ikke særlig gode assosiasjoner til personer som heter det heller, men akkurat det er jo ikke så relevant egentlig. Anonymkode: 2588d...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Del Skrevet 5. mai 2020 Hva med Bjørg? Gammelt navn som ikke er så vanlig lenger, men gamle navn er jo i vinden som aldri før. F.eks: Sigrid, Klara, Dagny Petra... Anonymkode: 6aca6...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprikostwist Skrevet 5. mai 2020 #10 Del Skrevet 5. mai 2020 Syns det er fint. Tror ingen kommer til reagere noe negativt om dere går for det navnet,☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 5. mai 2020 #11 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg har svært gode assosiasjoner til navnet og tenker at det er et flott navn. En ting kan vi si med sikkerhet og det er at navn kommer igjen, men de hopper gjerne over 2-3 generasjoner før de blir populære igjen. Noen navn holder seg dog stabile. Sissel, Anne, Karin, Cecilie, Hanne, Julianne, Julie, Emelia/e m.flere og varianter over disse dukker hele tiden opp. Sissel var vanlig å døpe ungene rundt 1960 - det kommer fra Cecilie/a. Døper du ditt barn med det navnet er du tidlig ute i forhold til statistikk. Det betyr bare at du/dere har et flott navn på barnet som ikke ALLE heter. Jeg heier på Sissel, det er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. mai 2020 #12 Del Skrevet 7. mai 2020 På 4.5.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev: Burde ikke bruke navnet Sissel. Tenk hvis barnet blir kleis, og ikke klarer å uttale sitt eget navn skikkelig Anonymkode: c3aae...99c Hva er kleis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 7. mai 2020 #13 Del Skrevet 7. mai 2020 På 4.5.2020 den 21.18, AnonymBruker skrev: Er det et navn som funker fint på en baby i dag? Anonymkode: 703c2...d76 er hun 60? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå