Gå til innhold

Noen andre som også elsker blonde gutter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke blonde da.

ts.

Anonymkode: 8b7a3...879

De er blonde med en mørkere farge. Altså mørke blond. Eller lyse brun.

Anonymkode: 00a22...10c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er sjeldent å se en mann med lys blondt hår eller platina blondt hår. Men her en dag jeg var i butikken så traff jeg på en ung mann i 20 årene med tykt lys platina blondt hår. Det er så uvanlig at Jeg måtte bare kikke på ham i smug. En høy flott kraftig mann med ekte hårfarge. Kvinner som har platina blondt hår er som regel fake, fordi de fleste kvinner farger håret. Men ser du en veldig lys nordisk platina blond mann så er det ekte. Og et sjeldent fordi menn ikke er opptatt med å farge håret.

Anonymkode: 00a22...10c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hårfarge er veldig lite viktig for meg når det gjelder menn. Men liker typisk nordisk utseende, gjerne blond, men ikke sånn heeelt lyst hår. Syns det ser litt rart ut på voksne menn og gir meg litt albino-vibber...

Anonymkode: ac1b4...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah kult! Dette var godt å høre. Jeg som er blond med blå øyne. ;) 

Har ikke hørt annet på KG enn at som mann må man være høy og mørk. 

Takk :) 

Anonymkode: cdb3a...056

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er nok den eneste som gjør det

leonardo-brad-matt-1200.jpg

Anonymkode: 5aefc...250

Dette er ikke å være blond.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er også snart 26 år jente med svart hår og mørke brune øyne. Faller alltid pladask for høye knall blonde menn med blå øyne! Sist fyr jeg falt for hadde forresten knallblondt hår og grønne øyne! Det var også utrolig nydelig.

Anonymkode: d1190...b49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alltid vært tiltrukket av blonde menn med blå øyne. R

Anonymkode: 1ec36...727

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke å være blond.

Har du noen tanker om hva du mener er blondt hår da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Gibralfaro skrev:

Har du noen tanker om hva du mener er blondt hår da? 

Dette er mer blondt hår: 

image.png.276a37fe081264c725cb8cb636a86d99.png

Leonardo di Caprio har aldri hatt blondt hår, han er så mørk som du kan få det: 

image.png.a8eb4e56bcc88212825cc3a5cd45f6ce.png

Det gjelder Brad Pitt også, som har mørkebrunt hår: 

image.png.163872eb511ab033582f45018cfa1875.png

Joda, både Leo og Brad har stripet det blondt innimellom, men det betyr ikke at dem er blond. Leo og Brad er ikke noen man assosierer som blonde gutter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, både Leo og Brad har stripet det blondt innimellom, men det betyr ikke at dem er blond. Leo og Brad er ikke noen man assosierer som blonde gutter. 

Jeg skal ikke påstå at jeg kan lese tanker her, men jeg tolker det som at de på bildene hadde blondt hår. Ikke at de tre navngitte kjendisene var genetisk blonde.

Endret av Gibralfaro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Gibralfaro skrev:

Jeg skal ikke påstå at jeg kan lese tanker her, men jeg tolker det som at de på bildene hadde blondt hår. Ikke at de var genetisk blonde.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan påstå at dem er blonde på bildene. Joda der er noen få striper, men i hovedsak så er dem forsatt mørke. Å betegne Leo og Brad på bildene som blonde gutter er jo regelrett feil, bare fordi dem har noen striper. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Gibralfaro said:

Jeg skal ikke påstå at jeg kan lese tanker her, men jeg tolker det som at de på bildene hadde blondt hår. Ikke at de tre navngitte kjendisene var genetisk blonde.

De er ikke blonde, ikke i nærheten engang. Dette blir bare merkelig, har du ikke bedre ting å gjøre?

Anonymkode: a8369...1ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blonde menn er flott det! :rodmer:

Så lys blond som Boris er det få som er, og gutter med bleket/stripet hår er ikke alltid like flatterende, men blonde menn er flott. Når det er sagt, hvilken hårfarge han har er absolutt ikke et kriterie for kjærestepotensiale :) 

Are blond men evil? You asked Google – here's the answer | Edward ...

Anonymkode: 387ec...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, syns det er mye finere med mørkt hår (men gjerne blå/grønne øyne)! Nå skal det jo sies at det jeg kaller «mørkt» ville en fra f.eks Sør Amerika kalt «blondt». 

Det er egentlig øyenbrynene jeg reagerer på 😅 Liker når de er markerte, noe de sjeldent er på blonde folk.

Anonymkode: dc4dd...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at så mange misliker blonde folk generelt? Ser også et slags selvhat som gjerne er påført og oppfordret igjennom media, filmer osv. Blondiner er dumme etc. Det går jo langt tilbake i tid, I gamle romerrike ble det bla. "lovpålagt" at alle prostituerte måtte bleke håret blondt. Sadistisk egentlig.

Anonymkode: 7cd13...e56

Synes det er motbdelig selv,  da mange skandinavere er jo naturlig blonde, er det greit å si slikt til folk som ikke kan noe for hårfargen sin?? blonde kommer bare til å bli mindretall i fremtiden, lurer på hva som kommer til å skje med dem da.

Folk kan ikke noe for hvordan de er født.

Anonymkode: 74028...657

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

off topic, men jeg har lurt på greia med at veldig mange mørke kvinner er blonde og omvendt. Er de så misfornøyd med sin opprinnelige farge?

Anonymkode: 1bfff...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

off topic, men jeg har lurt på greia med at veldig mange mørke kvinner er blonde og omvendt. Er de så misfornøyd med sin opprinnelige farge?

Anonymkode: 1bfff...3ef

De trenger jo ikke å mislike sin naturlige farge bare fordi de vil prøve en annen

Anonymkode: 12433...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

De er ikke blonde, ikke i nærheten engang. Dette blir bare merkelig, har du ikke bedre ting å gjøre?

Anonymkode: a8369...1ba

Å jo, jeg har virkelig bedre ting å gjøre enn å diskutere med deg, tro meg. Ha en fin dag videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...