Gå til innhold

Kunne du datet noen som banner og bruker ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt uaktuelt. Finner det vemmelig, virker en turn-off for meg.

Anonymkode: 80a62...ba0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som banner, skulle tittelen være.

Anonymkode: 80a62...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke masse banning.

Men hva mener du med banning og bruker?

Anonymkode: aa6d6...3e9

• Liker 7
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Hva faen er galt med litt banning? Ingen problem for meg. Hvem har ikke kommet med et banneord når de er sint, slår seg eller noe går galt. Avslutter ikke en date for det. Det hadde vært litt merkelig hvis noen banner i hver setning hele tiden. Litt slitsomt. 

Skrevet

Jeg kjenner jeg får litt avsmak om noen banner omtrent i hver setning de sier, kanskje opptil flere ganger pr setning. Men noen som kommer med et velvalgt banneord en sjelden gang i ny og ne når det virkelig "passer", det ser jeg ikke noe galt i. Om mannen bommer med hammeren og slår seg på tommelen og sier "faen i helvete, det var vondt!" så er det greit :) 

Men  - alt med måte. Overdreven eller hyppig banning synes jeg ikke noe om.

• Liker 5
Gjest bienvilleparish
Skrevet

😂 Jeg banner hele tida, men sånn er det i anleggsmiljøet 

AnonymBruker
Skrevet

Bestevennen min er pilot og banner absolutt hele tiden. Satt på klappsetet i cockpiten da han var en av pilotene ombord, og på avgang sa han "helvete så mye vind det var i dag da, men en latter". På innflyging sa han "fitte, den landingen kunne jeg har gjort bedre, faen beklager". 😂 Selvom det var en ganske god landing.
Han han har jo hatt flere ekser, så tror de fleste syns det er greit at folk bannet litt. På mange måter litt sjarmerende. Så lenge man har god humor og banner, seg jeg ikke problemet. 

Anonymkode: af04f...692

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Bestevennen min er pilot og banner absolutt hele tiden. Satt på klappsetet i cockpiten da han var en av pilotene ombord, og på avgang sa han "helvete så mye vind det var i dag da, men en latter". På innflyging sa han "fitte, den landingen kunne jeg har gjort bedre, faen beklager". 😂 Selvom det var en ganske god landing.
Han han har jo hatt flere ekser, så tror de fleste syns det er greit at folk bannet litt. På mange måter litt sjarmerende. Så lenge man har god humor og banner, seg jeg ikke problemet. 

Anonymkode: af04f...692

Kanskje ikke rart at han har hatt flere ekser.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske likegyldig til det, men orker ikke drive å beklage partnerens språkbruk overfor familie.

Anonymkode: d9e50...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært litt kleint iom at flere i familien min hadde reagert på det. Har dessuten unger, og setter ikke pris på mye banning foran de. Er ingen dealbreaker kanskje, men foretrekker lite banning. Noen ord når man slår seg eller noe er innafor, det slår jeg til med selv også😅

Anonymkode: e5635...8be

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke rart at han har hatt flere ekser.

Nei, det er nesten som om det er helt normalt blant nordmenn å ha flere ekser. Rart, det der..:rolleyes:

• Liker 3
Skrevet

Banner nå litt selv men vi har da begge blitt vanvittig mye bedre etterhvert som vi ble eldre og skulle få barn. Tenker det også kommer litt an på hvor han er fra da det jo er enkelte dialekter der banning er vanligere enn i andre 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men kunne derimot ikke vært i lag med en sånn prippen person som ikke tåler litt banning🤪

Anonymkode: a9260...d57

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sammen med han i utgangspunktet hvis han hadde hatt vulgært språk.

Når det en sjelden gang har skjedd at han har bannet har jeg bedt han la være, men det er jo ikke akkurat en grunn til å gjøre det slutt etter mange år.

Kom igjen, bare kall meg prippen.

Anonymkode: 80502...bd4

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men kunne derimot ikke vært i lag med en sånn prippen person som ikke tåler litt banning🤪

Anonymkode: a9260...d57

Enig der. Hva er galt med litt banning liksom? Med mindre de er sterkt religiøse så må da folk tåle det. Det er bare ord.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Nicathv said:

Nei, det er nesten som om det er helt normalt blant nordmenn å ha flere ekser. Rart, det der..:rolleyes:

Jeg skrev det fordi han tydeligvis banner hele tiden og bl.a. bruker ordet "fitte" som banneord. Lite sjarmerende.

Så tenkte kanskje det var derfor en del damer fikk nok. Det hadde jeg fått. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer ikke på banning i det hele tatt. De fleste driver heller ikke og banner for hver setning.

Jeg er ikke vokst opp i Nord Norge, men har mye slekt der og da har jeg blitt vant til det.

Anonymkode: 01ccc...8ff

Skrevet

Har vokst opp med banning, så jeg bruker det mye. Ett av mine første ord var "helvete" ut fra hva jeg har blitt fortalt 😂 jeg bryr meg ikke i det hele tatt om andre banner. Men så er jeg også nordlending da hvis det er av betydning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Missbehave skrev:

Har vokst opp med banning, så jeg bruker det mye. Ett av mine første ord var "helvete" ut fra hva jeg har blitt fortalt 😂 jeg bryr meg ikke i det hele tatt om andre banner. Men så er jeg også nordlending da hvis det er av betydning. 

Nordlending her og. Merker ikke at folk banner egentlig, det er en helt naturlig del av språket.  :P

Anonymkode: 515a8...afe

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nordlending her og. Merker ikke at folk banner egentlig, det er en helt naturlig del av språket.  :P

Anonymkode: 515a8...afe

Ja, jeg merker det heller ikke 😅 jeg merker det når noen sensurerer det da og forkler det med "søren altså!" eller "fy fader" 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...