Gå til innhold

One tree hill vogn


April

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med den?

Har Simo kombivogn fra før og den er jeg kjempe fornøyd med. Men den er litt tung og dra ut og inn av bil. Har nå falt litt for One tree hill vogna, men jeg er veldig usikker. Den koster 4200kr og jeg synes egentlig det er litt for dyrt for en ekstra vogn. Tenkte vi skulle ha en trille etterhvert, men OTH blir vel kanskje mer som en vanlig vogn å regne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har OTH-vogn og elsker den!

Jeg har riktignok bare brukt den siden midten av mai da, men er veldig fornøyd foreløpig.

Hvordan sportsvogndelen fungerer vet jeg ikke, for jeg bruker bag foreløpig, men den er helt super. Jeg valgte denne vognen utelukkende fordi den er lett å bære og lett å trille, og der svarer den helt til forventningene. Den er en drøm å kjøre, og lett å legge sammen. Veldig brukervenlig!

Eneste ulempen er at den er mer åpen enn en del andre vogner, men det er vel ikke så farlig når barnet ikke skal bruke bag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på www.nybaktmamma.com/plassen på barnevogn forummet er det en bråte gale damer som elsker disse vognene og kan svare på aaaaaaaaaaaaaalt du måtte ønske om dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke at du hadde lagt inn samme siden' date=' sikka :oops:[/quote']

Fort gjort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi ender opp med en vi også.. Mamma ville betale :sjarmor:

Hvis du går på hjemmesiden deres som er nevnt over, er det en punkt som heter shops. Der finner du bla annet Fru Lyng i Sandvika og Oslo :-)

Det er en stilig vogn, ikke sant!? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...