Gå til innhold

Cathrin Prana


Gjest Justsaying

Anbefalte innlegg

Hun skader ingen, det er plass til henne på some er min mening :) 

men av og til føler jeg hun «drar» det litt langt ? Der jeg blir veldig usikker på om hun prøver å provosere eller om hun er slik. 
 

eks når hun trodde hun hadde blitt en katt, sprang rundt febrilsk rundt en kirke skrek og banket på. (I flere omganger) ++
det er liksom ikke bare 🦄🌈 og glitter det er noe der som ikke helt henger sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sozzenn

Jeg kan bekrefte at Cathrin er som dere ser henne på SoMe. En ordentlug fargeklatt. Spesiell men ikke et eneste vondt gen i kroppen. Syns det er koselig med sånne friske pust 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hun oppfører seg så barnslig i voksen alder. Så videoen hun la ut der hun ble herset med av to barn, skjønner at hun synes det var ubehagelig men hun er voksen og burde kjeftet på dem istedet for å ta imot og la de holde på sånn. 
 

Det positive er at hun oppfordrer alle sine unge følgere til å være seg selv og at hun prøver å spre positivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maryland

Hvordan kan det virkelig ha seg at denne voksne dama fremstår som et lite barn på 4 år? I både mentalitet, utseende og fakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 18.43, Sozzenn skrev:

Jeg kan bekrefte at Cathrin er som dere ser henne på SoMe. En ordentlug fargeklatt. Spesiell men ikke et eneste vondt gen i kroppen. Syns det er koselig med sånne friske pust 😁

Jeg synes hun er fantastisk person å følge :) Frisk pust som du sier. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Denne personen har uten tvil en psykisk lidelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesøt og morsom er hun

Personlig skjønner jeg ikke denne greia med Janteloven og at alle skal være A4.

hilsen: en utlending

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet but psycho..

Neida, hun er sikkert verdens beste kjærlighetsfe :fnise: 💕 

Heldigvis har de fleste realitykonsept tilgang på psykolog. Hun er jo så vanvittig vakker. Men tror det krever sin tålmodighet som partner å være i en dualitet mellom virkelighet og eventyr. Alle har sin historie og jeg unner henne en lykkelig slutt 💕💕💕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...