Gå til innhold

Cathrin Prana


Gjest Justsaying

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying

Jeg er usikker på om dette er en ekte karakter eller om det er noen som har for mye fritid, noen som vet? 
Hvis dette er en tullekarakter; er det virkelig nødvendig? Å lage en fjollete figur som snakker om enhjørninger, promp og om å være seg selv.
Hvis man er sånn som voksen, uten en diagnose, så er det faktisk skremmende å tenke på hvordan verden kan bli. Det er forskjell på å være seg selv og å være normal. 
Trodde ikke verden kunne bli mer fjollete enn at Trump ble president i Usa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MÅ jo være en diagnose under huden hennes. Sykdommen hun mener hun har er "å være seg selv" - vet ikke heeelt med det. Hun nevnte at hun fks. ikke "ville ha" aka ikke kan få førerkort fordi hun er for mye i eventyrland. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
11 timer siden, Gullelefant skrev:

MÅ jo være en diagnose under huden hennes. Sykdommen hun mener hun har er "å være seg selv" - vet ikke heeelt med det. Hun nevnte at hun fks. ikke "ville ha" aka ikke kan få førerkort fordi hun er for mye i eventyrland. 

Ja ikke at det er noe galt med å ha en diagnose, det er ikke det jeg mener. 
Føler bare det blir feil å stå frem og lage mye oppstyr rundt det å skulle da, «være seg selv» uten å da eventuelt stå for en evt diagnose som kanskje/sannsynligvis står bak en slik spesiell oppførsel. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skader ingen, så greit for meg at hun fjoller. Man må jo ikke se på. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gullelefant skrev:

MÅ jo være en diagnose under huden hennes. Sykdommen hun mener hun har er "å være seg selv" - vet ikke heeelt med det. Hun nevnte at hun fks. ikke "ville ha" aka ikke kan få førerkort fordi hun er for mye i eventyrland. 

Herlighet 😂 Har hun sagt det?

Jeg har forøvrig sett noen videoer av at hun kjørte bil på shopping.. Mener hun gjestet en snapkonto? Da hadde ene bilruta hennes blitt slått inn i forkant og hun var litt frustrert over det, så husker det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
56 minutter siden, Mona123 skrev:

Hun skader ingen, så greit for meg at hun fjoller. Man må jo ikke se på. 

Selvsagt må man ikke se på, og spørsmålet var vel ikke om hun skader noen. 
Men å kalle det å være seg selv når man fjollet, som du sier, er det greit? 
Umoralskt det også syns jeg, villeder vel unge/ungdom til å tro at det er normalt å oppføre seg som om man er en 4åring når man er voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er jo at det er helt greit for meg. Er ikke akkurat noen fan av henne selv, akkurat - men hva skulle man ha gjort? Fått henne til å slutte og legge ned sin Instagram eller tiktok siden de ikke et nødvendige? Hva slags samfunn er det vi lever i da? Hvor skal grensen over hva som er nødvendig og ikke gå? Hvem skal bestemme det? 

Hvis det er barn og unge du er bekymret for tror jeg det er bra at ungdom ser at de er plass til alle slags mennesker i samfunnet. Tror ikke det er bedre eller verre å bli påvirket av feks populære Kylie Jenner eller andre med uoppnåelige kroppsidealer uten injeksjon eller diett/trening. Er ikke sånn at de trenger å få en diagnose før de kan våse med sitt de heller. 

 

Tror heller løsningen er at barn og unge skal ha gode foreldre som kan følge med på hva de bruker tiden sin på hvis man er redd hun kan påvirke dem negativt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å fått vite om hun er tilgjort eller ekte av noen som kjenner henne. Jeg personlig blir ikke klok på om det er skuespill eller ja, en diagnose.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ingen skikkelig gode "investigators" her inne som kan grave litt på det store Internett? 😎 Jeg fant ikke annet enn gamle modell-bilder..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg blir litt urolig av å se på videoene hennes, for hvis hun virkelig er slik så er det uten tvil en lidelse, og da syns jeg det er feil å stå opp som å være som man er. Man er jo ikke seg selv om man feks har en psykose eller alvorlig personlighetsforstyrrelse. 
 

Og hvis hun virkelig bare søker oppmerksomhet og later som hun er så...spesiell, så treffer hun overhodet ikke de hun vil treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/video/-det-vakreste-jeg-har-sett/uYZgcMtxhttps://www.seher.no/video/hetset-etter-reality-opptreden-mange-stygge-tilbakemeldinger/MPVZzgzL

Ingen fare tror jeg 😅, tror hun vet veldig godt hva hun gjør og hvordan hun fremstiller seg. Måten hun snakker på, spes i se og hør videoen synes jeg viser at hun nok spiller en rolle på Instagram. Det er ikke tomt oppi nøtta der😅, men hva hensikten er er jeg derimot usikker på. Syns hun er litt artig jeg, og rosa enhjørninger har ingen vondt av å se på 😚

Endret av Zenhouse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Ingen har vondt av å se noen oppføre seg som Prana og snakke om enhjørninger og fjert - så lenge de er 5 år! 
Jeg syns det er ille å se ungdom ødelegge sitt eget navn og rykte med å putte flasker i anus, ref Eotb, så hvis de i tillegg som 20åringer skal synes det er normalt å være som Prana så flytter jeg like greit til Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fargeklatt hun er, og slike trenger vi i en verden full av fordømmelse av andre mennesker. 

 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2020 den 10.47, Miss.Wildfox skrev:

Herlighet 😂 Har hun sagt det?

Jeg har forøvrig sett noen videoer av at hun kjørte bil på shopping.. Mener hun gjestet en snapkonto? Da hadde ene bilruta hennes blitt slått inn i forkant og hun var litt frustrert over det, så husker det godt.

Tror du tenker på Marie Bjørnsen, husker hun gjesta snapkollektivet eller noe lignende, og da var ruta knust tror jeg. Veldig rosa og glad i glitter og sånt hun også, men mener hun studerer for å bli psykolog?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, KongleSopp skrev:

Tror du tenker på Marie Bjørnsen, husker hun gjesta snapkollektivet eller noe lignende, og da var ruta knust tror jeg. Veldig rosa og glad i glitter og sånt hun også, men mener hun studerer for å bli psykolog?

En liten rettelse: hun studerer bachelor i psykologi. Og ja, hun pleier gjøre et poeng ut av hvor dårlig hun er til å kjøre bil, og at den alltid havner på verksted av ulike grunner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, KongleSopp skrev:

Tror du tenker på Marie Bjørnsen, husker hun gjesta snapkollektivet eller noe lignende, og da var ruta knust tror jeg. Veldig rosa og glad i glitter og sånt hun også, men mener hun studerer for å bli psykolog?

Du har helt rett! Men herlighet, er det to av dem? 😂🌈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Polly83
På 22.5.2020 den 23.22, Heartgirl skrev:

Nydelig fargeklatt hun er, og slike trenger vi i en verden full av fordømmelse av andre mennesker. 

 

Enig med denne👏

Hun kom plutselig på min tiktok og jeg tenkte hva i alle dager!? Norsk barbie på 30år? Men så begynner man å google og lurer på om dette er tull eller ekte. Og nei hun er ikke sånn bare se i denne videoen HER

Hærlig fargeklatt som er glad og er i det magiske hjørnet men, hun skader absolutt ingen. Jeg synes det er flott med slike personligheter, som tørr å være seg selv og gjør det de liker best💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 minutter siden, Polly83 skrev:

Enig med denne👏

Hun kom plutselig på min tiktok og jeg tenkte hva i alle dager!? Norsk barbie på 30år? Men så begynner man å google og lurer på om dette er tull eller ekte. Og nei hun er ikke sånn bare se i denne videoen HER

Hærlig fargeklatt som er glad og er i det magiske hjørnet men, hun skader absolutt ingen. Jeg synes det er flott med slike personligheter, som tørr å være seg selv og gjør det de liker best💖

Så selvmotsigende at jeg må ta en Ibux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 3.5.2020 den 9.25, Justsaying skrev:

Jeg er usikker på om dette er en ekte karakter eller om det er noen som har for mye fritid, noen som vet? 
Hvis dette er en tullekarakter; er det virkelig nødvendig? Å lage en fjollete figur som snakker om enhjørninger, promp og om å være seg selv.
Hvis man er sånn som voksen, uten en diagnose, så er det faktisk skremmende å tenke på hvordan verden kan bli. Det er forskjell på å være seg selv og å være normal. 
Trodde ikke verden kunne bli mer fjollete enn at Trump ble president i Usa. 

Hva er normalt og ikke? Alt er relativt.. Folk som er annerledes og som kan provosere noen er man så redd for.. Hvorfor skal vi legge hat på og gjøre henne unormal bare fordi hun ikke er som alle andre? Kjenner dere henne? I en av videoene hennes, snakker hun om å være barnslig og umoden, og forskjellen mellom de to. Tenk litt på den. Ja, hun er kanskje litt for spesiell i manges øyne, men hva så? Hun fortjener ikke all den dritten som blir slengt etter henne rundt om kring. Det er det ingen som gjør. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hu der skrev:

Hva er normalt og ikke? Alt er relativt.. Folk som er annerledes og som kan provosere noen er man så redd for.. Hvorfor skal vi legge hat på og gjøre henne unormal bare fordi hun ikke er som alle andre? Kjenner dere henne? I en av videoene hennes, snakker hun om å være barnslig og umoden, og forskjellen mellom de to. Tenk litt på den. Ja, hun er kanskje litt for spesiell i manges øyne, men hva så? Hun fortjener ikke all den dritten som blir slengt etter henne rundt om kring. Det er det ingen som gjør. 

👏👏 Den støtter jeg 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...