Gå til innhold

Vask ved flytting


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ville ringt et vaskefiorma og bestilt de til å vaske leiligheten/huset. Det er en så omfattende vask, og det gjør de nye eierne mer fornøyde og mindre skeptiske når du kan si at du har fått et firma til å ta seg av det (ikke du som nå er drittlei og vil komme deg fortest mulig ut..)

Når man flytter har man nopk med å pakke tingene sine og flytte de og pakke ut i den nye leiligheten/huset. Jeg synes det er utrolig kjipt å måtta dra tilbake og bruke mange timer på å vaske stedet etter at jeg har flyttet ut alle saken mine - særlig så nøye som det må gjøres enda de som bodde der før meg ikke gjorde det så nøye... Det er verdt pengene å slippe å vaske alt selv syne sjeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vaskekjerringa :-)

uff, skjønner at dette blir en skikkelig dritt jobb. Dere som har leid inn folk for å gjøre denne jobben for dere; hva betalte dere for jobben? Vi har en 3-roms på 68 kvm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
Vegger' date=' tak, gulv, vinduer, skap og alt annet skal vaskes.[/quote']

Er dere like nøye som dette når dere leier, og bor ett sted kortere tid av gangen? Ville dere tatt tak og vegger dersom der feks bare leide ett sted 2-4 måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebodd

Er dere like nøye som dette når dere leier, og bor ett sted kortere tid av gangen? Ville dere tatt tak og vegger dersom der feks bare leide ett sted 2-4 måneder?

Taket ville jeg sett an, jeg har ikke alltid vasket dette når jeg har flyttet. I noen kontrakter kan det dog være spesifisert hva som skal vaskes. Da jeg bodde hos studentsamskipnaden fikk jeg trekk i depositumsummen fordi jeg hadde glemt å tørke støv inni taklampa...

Vegger ville jeg nok vasket over uansett, de blir lett flekkete selv om det ikke alltid er så synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler og renholdsfirma til jobben. Vi flytta inn i et huss vi måtte vaske ned som det første vi gjorde. I renholdsfirmaet jeg jobber i tror jeg de som driver med rundvask tar timesbetalt. Tror det ligger på ca 350 kr timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...