Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg personlig har aldri tenkt over, eller brydd meg om ein mann har lappen, bil eller penger / jobb, osv! 😅 For dt e jo ikje dt som betyr noe, dt e jo hvordan han behandle meg som har noe å si, for min del ihvertfall! 

Men, nå har eg erfaring me 2 menn, begge uten bil og lappen (Og jobb) (til å begynne med) å etter disse erfaringene, så kan eg forstå hvorfor noen ser på bil og lappen som en stor bonus, og jobb / stabil økonomi! Da menn uten dette, ofte er veldig utnyttende av dama, ihvertfall i mine tilfeller, så blir eg alltid utnytta økonomisk osv!

Så eg ville vært veldig forsiktig å skeptisk med mann nr3, om eg blir singel igjen for å si dt mildt 😅 Men dt ska ikje stå på at han MÅ ha alt på stell. Komme til å bruke lang lang tid på å bli kjent ja å før eg gir for mye av meg selv 😹 Bonus om bil/lappen/jobb er på plass, men ikke et MUST!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at det er mer normal i tette bystrøk, der kollektivtilbudet er mer utbygd.  Bor man på bygda blir det fort mer upraktisk.

Anonymkode: 82fb4...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Bor meir usentralt her betyr å ikke ha lappen at du har mistet den. Blir litt mistenkelig gjort. 

Anonymkode: e63d8...711

AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på hvor gammel du er. Er du godt voksen er det dealbreaker. Kjedelig å være sjåfør for mannen hele tiden og alltid må være den som kjører

Anonymkode: fdd9c...66c

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvor gammel du er, men kvinner ønsker menn som har livet på stell, som blant annet innebærer karriere med fast jobb og rimelig høy lønn, førerkort og forholdsvis ny bil, eie egen bolig. Dette har jeg lært på KG.

Anonymkode: 6d3ba...95f

Hadde dette. Ønsker meg det på nytt, men endte opp med en uten fast jobb, uten lappen, uten bil, eier ikke noe.. 

Men det med lappen.. jeg er jo sammen med en uten lappen. Det er tungvindt. Ja, han går, sykler og tar bussen, men det begrenser det litt. Jeg bor på landet, han i byen. Vi har begge barn og får ikke hele familien inn i en bil, så vi kan kun treffes hjemme hos han, aldri oppleve noe annet sammen som familie. 

Vi er jo fortsatt sammen og det at han ikke har lappen er ikke skilsmissegrunn, men en hindrer på å ha et enkelt liv. 

Gjest Mask
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer veldig an på hvor gammel du er. Er du godt voksen er det dealbreaker. Kjedelig å være sjåfør for mannen hele tiden og alltid må være den som kjører

Som sagt, kommer jeg til å ta lappen når den tid kommer at jeg har behov.

Gjest Made4u
Skrevet

Du har trolig ikke planer om å date noen i en bil (!?!), i så fall burde ikke dette være noen stor problemstilling.

Jeg tenker at du gjør dette til en større sak enn hva du burde gjøre det til.

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat denne skjønner jeg ikke. Hvorfor tror du mannen plutselig får behov for å bile rundt når han får seg kjæreste? Han klarer seg jo helt fint som singel uten bil.

Anonymkode: fe5cb...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...