Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mask
Skrevet

Etter noen år singel tenker jeg å hive meg ut i dating livet for å finne meg det rette kvinne menneske, men så er jo det et "dilemma" jeg har ikke lappen og av forskjellige årsaker har jeg ikke tatt i meg bryet i å ta det, jeg bor i sentrum, tar bussen, sykler. Har altså ikke hatt bruk for bil, ergo ikke tatt lappen.

Er dette noe som er turn off? Må man ha det for å få seg dame? Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, for noen er det avgjørende og for andre er det ikke viktig i det hele. Som med det meste. Kommer nok veldig an på fremtidsplaner og ønsker i livet som kan kreve bil.

• Liker 1
Gjest Mask
Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker said:

Næh, for noen er det avgjørende og for andre er det ikke viktig i det hele. Som med det meste. Kommer nok veldig an på fremtidsplaner og ønsker i livet som kan kreve bil.

Jeg tar selvsagt lappen om jeg skulle komme til å trenge bil, men takk for svar :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen hadde ikke lappen da vi møttes, han var 25. Men han hadde den x-faktoren vet du, så jeg slo til❤️ da spiller det ingen rolle hva man gjør og hva man ikke har. Han tok den plutselig kort tid etter vi ble sammen, fordi han ville treffes raskere😂

Men om jeg ikke pulserte i både hjertet og "slufsa" som enkelte kaller det her på KG, så hadde jeg kanskje inkludert den detaljen i talen om hvorfor jeg ikke lenger treffer "han fyren fra Tinder" til kjente. Bare for å smøre på så de ikke maser og sier man ikke må gi opp så fort eller noe. 

Anonymkode: 56632...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor gammel du er, men kvinner ønsker menn som har livet på stell, som blant annet innebærer karriere med fast jobb og rimelig høy lønn, førerkort og forholdsvis ny bil, eie egen bolig. Dette har jeg lært på KG.

Anonymkode: 6d3ba...95f

Gjest Mask
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørs hvor gammel du er, men kvinner ønsker menn som har livet på stell, som blant annet innebærer karriere med fast jobb og rimelig høy lønn, førerkort og forholdsvis ny bil, eie egen bolig. Dette har jeg lært på KG.

Tror du har møtt på noen troll, det henger jo ikke sammen med virkeligheten. Mange som sliter med både økonomi og uten eie av bolig samt mye forbrukslån. 

Gjest Mask
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen hadde ikke lappen da vi møttes, han var 25. Men han hadde den x-faktoren vet du, så jeg slo til❤️ da spiller det ingen rolle hva man gjør og hva man ikke har. Han tok den plutselig kort tid etter vi ble sammen, fordi han ville treffes raskere😂

Men om jeg ikke pulserte i både hjertet og "slufsa" som enkelte kaller det her på KG, så hadde jeg kanskje inkludert den detaljen i talen om hvorfor jeg ikke lenger treffer "han fyren fra Tinder" til kjente. Bare for å smøre på så de ikke maser og sier man ikke må gi opp så fort eller noe. 

Anonymkode: 56632...ec9

Det er jo det jeg håper at det er som du sier med "x-faktoren" er det som skal til for å finne kjærligheten, glad du har din da, takk for koselig svar :) 

Gjest Mask
Skrevet

Noen her som forresten kan anbefale meg dating sider? Pr nå står valget mellom sukker, møteplassen og Tinder. Men har den følelsen at Tinder er mer som en "meet and fuck" side, tips? 

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne (over 30) som er sammen med en like gammel mann som henne selv, begge uten lappen. Går bra det! Min ex hadde ikke lappen da jeg traff han, men tvang han da jeg gikk gravid med vårt felles barn, jeg hadde lappen men ikke bil. Går nok fint det😊

Anonymkode: 13cfa...93e

AnonymBruker
Skrevet

Betyr ingen ting

Anonymkode: c0a3a...e3f

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på hva sentrum er sikkert. Bor selv i oslo (kvinne 30 år) og kunne ikke brydd meg mindre om mannen hadde lappen eller ikke.

Man trenger ikke bil for det meste når man bor sentralt i Oslo hvertfall, mye mer sjarmerende med en som går/sykler/tar kollektivt, og trenger man bil for hobbyer/hytte/familielogistikk hadde jeg tatt lappen selv.

Skader jo ikke at han har det, praktisk innimellom, men får sjeldent noe å si her. Da jeg var liten tok mamma buss med meg til og fra aktiviteter, superkoselig!

Så om det er dealbreaker for mange eller ikke handler nok endel om hvor mye man trenger bil til, og hvor selvstendige damer du dater

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det menn eller kvinner du har lært det av?

Anonymkode: ef2f9...156

Skrevet

Jeg er ei kvinne på 27 uten lappen. Aldri hatt problemer med å få meg type. :)

Skrevet

Spørs vel helt hvor du bor, og hvor fleksibel du selv er. Har ærlig opplevd at det har vært noe problem for meg selv, og ingen andre jeg har kjent i Oslo heller, men kommer fra sørlandet, der det kan være litt mindre praktisk. Personlig synes jeg det var helt greit å gå, sykle eller ta bussen, men kjenner jo folk som er helt immobile med mindre noen kjører dem. Hadde en kamerat på videregående som bodde noen kilometer utenfor byen, og så aldri noe til ham med mindre mora kjørte ham. Har en venninne som bor litt sånn nå, uten bil og lappen, og hun er hjemme med mindre foreldre eller venner kjører henne rundt.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Maskot skrev:

Etter noen år singel tenker jeg å hive meg ut i dating livet for å finne meg det rette kvinne menneske, men så er jo det et "dilemma" jeg har ikke lappen og av forskjellige årsaker har jeg ikke tatt i meg bryet i å ta det, jeg bor i sentrum, tar bussen, sykler. Har altså ikke hatt bruk for bil, ergo ikke tatt lappen.

Er dette noe som er turn off? Må man ha det for å få seg dame? Takker for svar.

Det er ikke avgjørende i det hele tatt. Om jeg synes du er en bra fyr, så driter jeg i det. Dessuten elsker jeg å kjøre bil selv. 

Anonymkode: d0aea...f9c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha stusset litt over det, men jeg har jo mine egne mangler (ja, jeg ser på det som en mangel). Det er ganske ubetydelig hvis personen er rett for meg, selv om det er litt upraktisk. 

Anonymkode: ab341...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Er 27 år og bor i Oslo, og kunne ikke brydd meg mindre om en mann ikke hadde lappen. Jo visst er det praktisk i noen tilfeller, men det er sjelden man trenger lappen når man bor i by, og det er virkelig ikke dumpegrunn eller dealbreaker.

Hvis du er i et Rådebank-miljø, ser jeg for meg at det trekker litt ned. Ellers: Kjør på med datingen! (Y)

Anonymkode: 9d451...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke skikkelig mann uten lappen. Ts minner meg om en syklende MDG veganer som bor innenfor ring 2 i Oslo. 

Anonymkode: 403aa...be8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke skikkelig mann uten lappen. Ts minner meg om en syklende MDG veganer som bor innenfor ring 2 i Oslo. 

Anonymkode: 403aa...be8

😂 DET er en dealbreaker.

Anonymkode: 908dd...881

AnonymBruker
Skrevet

Det har absolutt ingenting å si. Kanskje om jeg bodde på bygda og det var eneste måten å komme rundt, men da hadde jeg vel hatt lappen selv.

Anonymkode: 87491...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...