Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig med negativ test i dag! Men det er enda et lite håp da ❤️ Krysser fingrene masse for en spennende strek i ettermiddag eller i morgen tidlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsetter å krysse fingrene for påskeegget - det er jo en god sjanse for at det er litt tidlig å teste enda 🤞🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg konkludere med at det ikke ble noe suksess i pp10. Det gjør så vondt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det skulle jo være et magisk påskeegg som kom midt i ferien! Vi koste oss glugg denne tiden, og jeg forstår ikke hvorfor ikke bare èn liten soldat kunne finne egget..!? 😩

Det er mange følelser som herjer nå, alle vonde. Jeg ønsket meg såååå en 2021-baby og har gjort det i ca. 2 år nå (lenge før vi faktisk begynte å prøve). Kan ikke fatte at det ikke blir det. Romjulsbabyen 💔 Og nå får jeg ikke barn i samme årskull som min søster heller. Misforstå meg riktig, om jeg blir gravid på den tiden som er igjen så er jo selvfølgelig det aller viktigste, men det vil være kjipt at barna vokser opp så tett sammen jevngamle og så skal de ikke få begynne på skolen samme år en gang... Det blir også et helt skoleår med forskjell mellom min nr. 3 og 4. Det har så utrolig mye å si når jeg allerede var på smertegrensen på aldersforskjellen… minstebarnet mitt har blitt så stort sukk.gif.d51c93f8dd0cb837c774ceb2f634d495.gif

Jeg vet at dette over er bagateller i den store sammenhengen. For fakta er jo at jeg sannsynligvis slett ikke får noen sistemann overhodet nå. Jeg hadde 12 sykluser å gjøre det på, og nå har det gått 10! Med bare 2 igjen så skjønner vel alle at den oddsen ikke er med oss... Aldri mer glede meg over spark i magen, få føde, se inn i nyfødte øyne, aldri mer være mamma til en baby og et barn og alt det innebærer. Dette er en veldig nær realitet nå.

Alt er tungt nå, og jeg har ikke en gang fått mensen. Jeg vet bare den kommer. Gjør ingenting annet enn å vente og vente. Om to uker det forhåpentligvis EL igjen. Føles som en evighet, og til hvilken nytte? Absolutt ingen, jeg vet jo innerst inne det. Dette vil ikke gå. Det er meningen at jeg skal være ferdig med barn. Hvorfor føles det ikke sånn..!? Alle har alltid sagt til meg at man vet det når man er ferdig med barn, men hva gjør man når det ikke skjer? Altså at man ikke føler seg ferdig, men ikke har mer tid igjen? Det bare vil ikke gå. Vi hadde sjansen i fjor sommer, og det gikk ikke. Alle celler i kroppen min skriker nå at jeg må fatte og forstå at det er over og faktisk begynne ordentlig på prosessen med å gå videre med livet mitt og legge dette bak meg. Ellers er jeg redd det blir en for brå overgang og at jeg havner i et hull jeg ikke kommer opp av. Men så er det noe i meg som stritter i mot og tenker at det jo kan være en sjanse i de to syklusene som er igjen. Så derfor klarer jeg ikke begynne ordentlig på prosessen. Og da blir jeg sint på meg selv igjen. En evig ond sirkel.

Jeg håper ingen blir støtt eller misforstår, for jeg er så uendelig glade for alle som er gravide her inne! Jeg har heiet mange frem, og hvert ord har vært og er genuint fra min side. Men jeg drukner litt i graviditeter for tiden, og det er sårt at absolutt alle jeg begynte å følge i fjor vår/sommer da jeg kom inn hit nå er gravide, en del har allerede født. Og selvfølgelig mange mange som kom etter meg. Hvorfor kan ikke jeg også klare det…? 1534933626_grte.gif.504e20016f1e3646db9ea23c61057fdd.gif

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Amatariel, det du føler nå har jeg full forståelse for ❤️ ta vare på deg selv. Klem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens største klem til deg, Amatariel. Du er en så fantastisk støtte for alle her, og nå er vi alle her for deg.❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️

Har ikke ord 😭

Kan ikke annet enn å håpe til det siste 🤞❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du føler nå har du 100% lov å føle, vi er din største heiagjeng og unner deg ingenting annet enn to streker på testen på dine premisser ❤️ 

Stor klem til deg :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vondt å lese hvordan du har det, kjære @Amatariel❤️ Jeg kan på ingen måte forstå hvordan du har det eller hvordan situasjonen din føles, men det må være forfeldelig tøft...:klem:Det virker så utrolig urettferdig! 

Jeg kan likevel ikke for at jeg har tenkt at når dine to forrige barn klaffet på pp14 og pp13, tenk hvis det da er 12 som blir det neste tallet?! 😭 Forstår at det kanskje kan være destruktivt å tenke slik også, samtidig så ER det jo fremdeles håp igjen🤞

Uansett hvordan du ønsker å gripe an veien videre, om det er ved å virkelig håpe for de to siste prøveperiodene eller å forberde deg på en "avslutning" (eller en slags kombinasjon av disse), er det kun du som må kjenne på hva som føles riktig for deg. Vi støtter deg uansett hva slags støtte du ønsker/har beov for. 

Sender deg mange klemmer og gode ønsker for veien videre❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem, kjære Amatariel 💖 tusen takk for all tid du tilbringer her inne, og all kunnskap du villig deler! Vit at vi setter umåtelig stor pris på deg, og at du har en utrolig stor heiagjeng her 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en digital klem :klem: Lov med en sorgprosess og mye følelser på det stadiet i syklusen..  Så utrolig leit at det ikke skulle gå denne gangen 😔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...