M4mmsen Skrevet 10. april 2021 #1801 Del Skrevet 10. april 2021 Lykke til med testing i morgen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 10. april 2021 #1802 Del Skrevet 10. april 2021 Venter i spenning...😍🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 10. april 2021 #1803 Del Skrevet 10. april 2021 Lykke til🤞😍 håper du endelig får en positiv test ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. april 2021 Forfatter #1804 Del Skrevet 10. april 2021 9 DPO Takk for lykkeønskningene alle sammen Er litt i overkant spennende for morgendagen ja. Jeg håper veldig, men klarer ikke å tro 😔 PMS har gjort sitt inntog i både humør og murringer i korsryggen. Som jeg vet ikke er ensbetydende med mensen. Men det er helt klart mer sannsynlig at det er kommende mensen enn noe annet. Tempen er som vanlig på dette tidspunktet, høy og fin. Åå som jeg ønsker at det den denne gangen holder seg høy 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 10. april 2021 #1805 Del Skrevet 10. april 2021 Håper det viser seg at det er fordi det er en liten spire inni der😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. april 2021 #1806 Del Skrevet 10. april 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): 9 DPO Takk for lykkeønskningene alle sammen Er litt i overkant spennende for morgendagen ja. Jeg håper veldig, men klarer ikke å tro 😔 PMS har gjort sitt inntog i både humør og murringer i korsryggen. Som jeg vet ikke er ensbetydende med mensen. Men det er helt klart mer sannsynlig at det er kommende mensen enn noe annet. Tempen er som vanlig på dette tidspunktet, høy og fin. Åå som jeg ønsker at det den denne gangen holder seg høy 🙏 Du må jo teste 😅 du holder oss jo alle på pinebenken her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. april 2021 Forfatter #1807 Del Skrevet 10. april 2021 Elhaym skrev (11 minutter siden): Du må jo teste 😅 du holder oss jo alle på pinebenken her! Skal teste i morgen ja, det har jeg skrevet tidligere i uken men skulle kanskje gjentatt det i sted ja 9 dpo er for tidlig for meg å teste så. Fikk ikke strek før 11 dpo i sommer da jeg ble gravid, så sannsynligvis er det for tidlig i morgen også. Men da må jeg bare prøve! Orker ikke vente lenger selv 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. april 2021 #1808 Del Skrevet 10. april 2021 Masse lykke til med testing imorgen🥰🥰 inatt så drømte jeg at jeg våknet og sjekket kg i spenning og at du var 9 dpo og hadde fått svak positiv test😅😅 var veldig virkelig drøm🙈 er så spent på dine vegner og håper så mye for deg❤️❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. april 2021 #1809 Del Skrevet 10. april 2021 Amatariel skrev (46 minutter siden): Skal teste i morgen ja, det har jeg skrevet tidligere i uken men skulle kanskje gjentatt det i sted ja 9 dpo er for tidlig for meg å teste så. Fikk ikke strek før 11 dpo i sommer da jeg ble gravid, så sannsynligvis er det for tidlig i morgen også. Men da må jeg bare prøve! Orker ikke vente lenger selv 🙈 Nei nå syns jeg du får ta en for laget her 🤣 neida. Gleder meg til imorgen hvor enn rart det høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 10. april 2021 #1810 Del Skrevet 10. april 2021 Åå dette blir spennende @AmatarielHeier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. april 2021 #1811 Del Skrevet 10. april 2021 Når pleier du å våkne i helgene, Amatariel? Så vet jeg når jeg skal logge inn og sjekke dagboken din 🤣 masse lykke til - jeg krysser alle fingre og tær jeg har! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. april 2021 Forfatter #1812 Del Skrevet 10. april 2021 Love90 skrev (1 time siden): Masse lykke til med testing imorgen🥰🥰 inatt så drømte jeg at jeg våknet og sjekket kg i spenning og at du var 9 dpo og hadde fått svak positiv test😅😅 var veldig virkelig drøm🙈 er så spent på dine vegner og håper så mye for deg❤️❤️🤞🏻 Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Moro med drømmer! 😅 Takk for det, det er kjærkomment her i ventetiden og kvelden før testing. Sugar&Spice skrev (30 minutter siden): Når pleier du å våkne i helgene, Amatariel? Så vet jeg når jeg skal logge inn og sjekke dagboken din 🤣 Jeg ligger faktisk ganske lenge 😴 står nok ikke opp for testing før tidligst 9.30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. april 2021 #1813 Del Skrevet 10. april 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Moro med drømmer! 😅 Takk for det, det er kjærkomment her i ventetiden og kvelden før testing. Jeg ligger faktisk ganske lenge 😴 står nok ikke opp for testing før tidligst 9.30 Oki, da ønsker jeg deg en goood natt søvn og lykke til i morgen! ❤️❤️ Håperhåperhåperhåper det sitter nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 10. april 2021 #1814 Del Skrevet 10. april 2021 Hååååper du får positiv test i morgen!!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. april 2021 #1815 Del Skrevet 10. april 2021 Krysser fingrene for deg 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 10. april 2021 #1816 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg har ikke skrevet her inne før, men har fulgt tråden og nå følte jeg det var på tide. Vi er såå mange som krysser fingre og tær for deg💜 Jeg har troa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 10. april 2021 #1817 Del Skrevet 10. april 2021 Masse lykke til i morgen! 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 10. april 2021 #1818 Del Skrevet 10. april 2021 Masse masse masse lykke til med testing i morgen! ❤️🤞 Måtte det endelig være din tur denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. april 2021 #1819 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg ber til gud og høyere makter om at du våkner til en positiv test imorgen🙃😇❤️ Er ikke super kristen som det kanskje høres ut som, men ber av og til før jeg sovner på kvelden, så hvorfor ikke🤷♀️ Vet bare hvor mye det betyr for deg å få sistemann, og det skal du få bare! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 10. april 2021 #1820 Del Skrevet 10. april 2021 Lykke til med testing imorgen, håper virkelig du får positiv test ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå