Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Har også oppdatert dagboken din en del ganger i dag. Er spent på dine vegne. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke du føler press på å poste i dag, hvis du feks kjenner at hodet ikke er helt klart for testing.

Denne helgen syntes jeg både har vært merkelig, frustrerende og vond. 

Hvis du begynner å kjenne mensenmurringer etc. så skjønner jeg også om du bekymrer deg for skuffelsen som eventuelt kommer etter testing. 

Kunne ønske jeg kunne gjøre noe. ❤️ 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble negativt :( tatt tre forskjellige strimler, bl.a babyplan tidlig og kan ikke se noe spennende på noen av dem. Veldig skuffet, men henger meg litt på håpet om at det kanskje være morgenurin for å få svar? Så da får jeg bare vente til imorgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig det var pga. kveldsurinen 🤞

Håper det går bra med deg, vet hvor kjipe de negative testene kan være :klem:

Og forresten, gratulerer så mye med nyheten om kommende tantebarn, det blir nok veldig fint ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er iallfall at det helst bør være morgenurin før IKM. Hold motet oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere ganger her idag i håp om å bli møtt av en positiv test❤️ Ble så lei meg på dine vegne nå når jeg så du skrev at den ble negativ😞 håper så det var fordi de ikke var morgenurin! Og husk at mange tester veldig svakt 11 dpo og da kanskje ikke hadde sett noe på en kveldsurin! Håper det er derfor🤞🏻

Håper du har hatt en fin helg og at det går bra med deg❤️ Er så kjipt å få store forhåpninger for å så ramle så langt nede på et sekund! Klem til deg:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO

Takk for alle klemmer :hug: Jeg trengte det virkelig. I dag sank tempen og testen ble da som forventet helt blenda. Var godt med håp i helgen, men det ble jo desto hardere knust i dag 😭 Så da er det helt over for denne pp'en og jeg kan ikke fatte at jeg må inn i enda en ny. Den siste pp'en som kan gi håp om baby født i 2021. Det var viktig for meg før, men enda viktigere nå som min søster er gravid. Har ikke akkurat gått rundt og trodd i ett år at vi faktisk skulle få samme termindato, men vi hadde da virkelig håpet og trodd at det skulle bli samme år... vet det er banalt og jeg vil selvfølgelig ha en baby født til neste år enn ingen baby, men det var bare et moment som var viktig for meg/oss :( Selv om vi kan ende med en liten aldersforskjell i tid så er det ikke det samme om de skal begynne på skolen med et helt år i forskjell. Og jeg tenker jo også på mitt eget yngste barn. Enda et årskull mellom. Så det klaffe i neste pp. Og så innser jeg at det har jeg sagt i mange pp'er allerede, men det skjer jo aldri. Så det ser mørkt ut sånn helt generelt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei dette var leit å høre - jeg hadde et skikkelig håp om at det skulle gå denne gangen. Jeg har også vært overbevist om at du skulle få en liten en i 2021 så jeg håper virkelig du får en positiv test i neste syklus. 

Jeg skjønner veldig tankene dine ang. det å ville få barn i løpet av 2021. Jeg tenkte sånn selv når jeg var prøver - bare hadde andre ønsker. Men tenker at dette gjelder veldig mange - man ser for seg en tid på året, et år eller noe som bare passer helt perfekt inni familien også gjør det så ekstra vondt når det ikke går. Jeg har et vennepar som fikk unge i februar og jeg husker når jeg var prøver at det var så viktig for meg at det ikke skulle bli altfor langt imellom oss - gjorde litt ekstra vondt hver gang mensen kom fordi da ble det jo 1 mnd mer i mellom. 

Men jeg håper du får en liten desember bebi ❤️ sjekket kjapt terminkalkulatoren og virker som terminen blir rundt julaften da- altså tenk så koselig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var vondt å lese kjære Amatariel!❤️ Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig å holde motet oppe for hver prøveperiode det ikke går, men jeg har likevel troa fremdeles på at du får en sistemann! Jeg håper du klarer å fylle dagene fremover med ting som gir deg noe positivt, og at de mørke tankene holder seg borte. Stor styrkeklem fra meg ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 minutt siden):

sjekket kjapt terminkalkulatoren og virker som terminen blir rundt julaften da- altså tenk så koselig!! 

Ja vet, har en annen i kjernefamilien som har det 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare fortsette og skrive triste innlegg her mens jeg er i gang... Beklager på forhånd at det er veldig negativ stemning her. Det er bare sånn det er i dag. Men det må bare ut, slik at jeg etterpå kan legge det bak meg.

Men i tillegg til negativ test i dag og bevisstheten om at det heller ikke denne pp'en ble klaff, så er det altså termindagen som ikke ble noe av i dag :cry3: Det gjør så utrolig vondt. Dette er andre gang i mitt liv at jeg må gå igjennom en termindato som ikke ble uten å være gravid på nytt igjen. Fatter egentlig ikke at jeg utsatte meg selv for det. Det er på slike her dager at jeg virkelig tviler på vår beslutningsevne, vi skulle aldri ha startet opp prøvingen på sistemann! Hvorfor måtte vi ønske oss det??

Men dagen er her, og jeg må bare takle den. Akkurat nå klarer jeg ikke annet enn å tenke hvor annerledes livet mitt skulle vært i dag, og bare mimre til innleggene mine i dagboken her for 9 måneder tilbake i tid siden...

Amatariel skrev (På 30.6.2020 den 8.22):

11 DPO

I dag så jeg plutselig at jeg bare hadde to BP-tester igjen, så jeg valgte rett og slett å ta en One step-test. Kunne liksågodt få blenda på den. Men den ble ikke blenda..!?

Jeg har vridd og myst og jeg mener at jeg ser noe på den. Noe helt fargeløst iallefall. Men nettopp dette er vel OS-testene kjent for, så uten alt for mange forhåpninger tok jeg en BP-test igjen da (sparer på urinen for slike tilfeller 😏) Vanskeligere å fange noe på den, men syns heller ikke den ser helt blenda ut...!? Brukte en evighet på å prøve å ta et bilde der det jeg ser kommer frem igjennom en kameralinse, og tror dette ble det beste. Ingen filter! Ser dere noe...!?

11dpo_1.JPG.26cd93a6d439f112ce2467ebed3e2f99.JPG

11dpo_2.JPG.68c2384a71368e4b190e5845378edc91.JPG

Kan det faktisk være? Jeg har iallefall svært vanskelig for å tro at dette kan være noe reellt. Ser ut som fargeløse skyggestreker. Og veeeldig svakt, iallefall for meg og 11 dpo å være. Dette er en typisk 9 dpo-test.

Amatariel skrev (På 1.7.2020 den 8.34):

Og til slutt tok jeg en First Response. En test som jeg holder høyest av de alle. I løpet av 10 år på prøveforum har det aldri vært noe tull med denne. Den viser resultat tidlig, og klart og tydelig. Streker blir tynne som en sytråd på disse, men er skarpe og klare. Så nå er ikke jeg i tvil en gang:

12dpo_3.jpg.e10f502abd8c863d54023d89ea8c6e4b.jpg

Så ja, jeg har faktisk klart å bli GRAVID. I pp2, det er helt utrolig. Et megastort hinder overkommet, og jeg er så utrolig glad for det :yvonne: Tiden fremover blir plutselig helt annerledes enn jeg så for meg! Skal pakke til ferie i morgen, og jammen pakkes en liten hemmelighet og passasjer med. Ufattelig!

Amatariel skrev (På 3.7.2020 den 17.50):

I går tok vi endelig ferie, og jeg følte tiden var inne og fortelle mannen! Først tok jeg denne 20200703_165921_copy_300x231.jpg.d26ecdc844cf37a87b1082f8062ce793.jpg

Og etter middag gikk vi på soverommet for å slappe av, strekke oss litt og skulle begynne å legge en plan for kveldens pakking. Snakket om løst og fast, før jeg bare plutselig sa at jeg måtte vise han noe. Ba han holde øynene lukket, og åpne når jeg sa i fra. Og da holdt jeg testen frem..! Han trengte vel ikke se hva som faktisk sto på den, for han skjønte hva det VAR 😅 "Hææ shiiit" var vel hans umiddelbare reaksjon ☺️😅 Så måtte vi le litt og være litt sjokka sammen. At det gikk så fort! Jeg spurte om han er klar for å bli firebarnsfar, og han svarte -jeg må vel det :Knegg:

Amatariel skrev (På 9.7.2020 den 13.04):

I dag hadde jeg planlagt å ta en ny digital test, ettersom det er akkurat 1 uke siden jeg fikk gravid på den forrige. Det er noe med å få SE at hcg øker. Vet nemlig at det er veldig mange som får en streifespire og positiv test, men at det dessverre ikke holder. Så det å klare å få 2-3 på en test er en liten seier. Spesielt personlig seier da jeg tidligere har opplevd en SA på nettopp 4+6 før. Så det var en lettelse å få denne i dag! 

20200709_104321_copy_300x259.jpg.22067d05709e2bd6d73a9ce2aca0ad13.jpg

Amatariel skrev (På 17.7.2020 den 16.45):

6+0

I dag tok jeg den siste g-testen jeg har planlagt å ta dette svangerskapet, som er den jeg håpet skulle gi meg svar på at hcg fortsatt øker. Og det gjør det!!

109679696_694955904417816_8909038951023622027_n.jpg.c0df25b3ffab0cc9cf9b20d636f3da83.jpg

Såå lettet. Dette er jo helt klart det skumleste steget med tanke på SA. I går var samme lengde som jeg opplevde min andre SA på, og med dagens test som viste meg det jeg ville så klarer jeg å slippe skuldrene litt opp. Nå er jeg faktisk ikke så redd for akkurat SA lenger... (bare mange andre ting 🙄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av deg😞 er lov å være skuffet og lei seg nå! Synes det er så leit at det tar tid for dere å bli gravid igjen! Og skjønner så hvor langt nede du er nå❤️ Må være en ekstra tung dag idag med en termindato som skulle vært også! Vil bare gi den en god klem❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist lesing 😓 Ekstra vondt må det være mtp. Termindato. Ting lager ikke alltid mening, og i dag skal jeg ikke komme med noe sånt positivt utspill, i dag er det lov at alt er dritt. Sender deg en god klem ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese, kjære deg!❤️Det er veldig forståelig å sørge og kjenne på disse følelsene når termindatoen som skulle ha vært så fantastisk, ikke ble det likevel.  Da er det helt lov å ventilere og få tankene ut, og at det føles dritt. Håper du blir godt tatt vare på:hug: 

Sender deg mange varme tanker og en stor klem! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...