babycodex Skrevet 10. mars 2021 #1581 Del Skrevet 10. mars 2021 Enig. Lykke til med testingen. Beundringsverdig om du klarer å vente, jeg manglet selvkontroll på det der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #1582 Del Skrevet 10. mars 2021 HannaNO skrev (20 minutter siden): Jeg ser heller ingen strek! Så da er det bare de siste ventedagene igjen! Hvordan går det med deg, er det kaos oppi hodet eller klarer du å logge litt av innimellom? ❤️ Ganske kaos. Er bare så fryktelig redd for negativ test, for nå er det så lite tid igjen. MÅ bare bli gravid altså. Så ja, jeg kommer til å bli knust hvis det ikke går nå. Så vanskelig å stålsette seg til en helvetesuke i neste uke... uro i kroppen nå ja. babycodex skrev (6 minutter siden): Enig. Lykke til med testingen. Beundringsverdig om du klarer å vente, jeg manglet selvkontroll på det der 😂 Det hjelper litt at jeg allerede har testet fem ganger etter EL 😅 Får ut den testetrangen litt, selv om det ikke er reellt. Og når jeg uansett vet at jeg ikke får svar på 9 eller 10 liksom... og jeg er bortreist. Da går det fint å vente til 11 dpo ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 10. mars 2021 #1583 Del Skrevet 10. mars 2021 Det er så mange ting jeg selv opplever, men kun har lest om. Dette med testetrang for eksempel 😂 ALtså, hva handler det om liksom? Som om jeg ikke er utålmodig nok fra før. Jeg håper virkelig det går denne PP for deg ❤️ Mye av det du skriver, kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Den uroen, stresset. Jeg tror at man kjenner på det selv om man er i PP 1 eller PP 10, men jeg ser for meg at det blir mer forsterket etter en stund slik som hos deg. Det unner jeg ingen. Nå må jo den lille fjerdemann sette seg!! 🤞 Jeg har flere ganger sett for meg å sitte høygravid mens jeg oppdaterer dere flotte mennesker, og at vi er gravid samtidig! Jeg føler oppriktig jeg får venner her inne, og hvor morsomt er ikke det å føle en så stor tilknytning til noen man aldri har møtt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 10. mars 2021 #1584 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Åh, jeg håper sånn for deg Amatariel! ❤️ Unner deg det så veldig! Endret 12. september 2021 av bittelillebolla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. mars 2021 #1585 Del Skrevet 10. mars 2021 Der heller ingen strek på dagens test😃 blir noen spennende dager fremover for deg nå, og skjønner så at du kanskje er nervøs nå for å få negativ test! Jeg har troa og krysser fingrene for at det nå er din tur, noe du så fortjener❤️🤞🏻🤞🏻 Forsto jeg rett at du venter helt til mandag med å teste? 😬 klarer du det så er du jo veldig flink! Hadde aldri jeg klart😅 men fornuftig av deg også så du får en fin helg med venner om utfallet ikke hadde blitt som du hadde ønsket 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #1586 Del Skrevet 10. mars 2021 Love90 skrev (19 minutter siden): Forsto jeg rett at du venter helt til mandag med å teste? 😬 klarer du det så er du jo veldig flink! Hadde aldri jeg klart😅 Vanligvis hadde jeg ikke klart det, men nå VIL jeg jo ikke vite svaret på lørdag 😶 Blir lei meg av negativ test, og veldig angstfull av positiv test. Tar jo gjerne sistnevnte, misforstå meg riktig, men nå skal vi på besøk til noen vi er veldige glade i og ser ekstremt sjeldent i kun ett døgn. Veldig kjedelig om jeg ikke skal være mentalt tilstede da... Så da vil jeg heller ha svar når jeg kommer hjem. Burde nok ventet til mandag, men vet jeg ikke klarer det da 😛 Så skal ta test når jeg kommer hjem tidlig søndag kveld. Prøve å ha så konsentrert urin som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #1587 Del Skrevet 11. mars 2021 8 DPO Tempen min oppfører seg veeeldig likt som de tre siste syklusene. Sukk. Hadde egentlig håpet på noe annerledes. Et tempedropp eller et eller annet som kan gi meg håp om at denne syklusen ER annerledes enn de foregående. Men nei. Er nok likt fordi det er akkurat det det er, og neste uke på denne tiden sitter jeg med mensen Men jeg må jo håpe da. I følge FF så er mulighet for graviditet god. EL er funnet, og aksjer lagt inn på gode dager. En annen ting jeg bare må nevne og klage litt over... er hvor mye en MA kan forandre kroppen, tydeligvis for godt. For før jeg hadde den MA'en så hadde jeg ømme bryst etter EL. Og da snakker jeg ikke om bare den pp'en jeg ble gravid i da. Men alle andre før også. Hadde alltid en god del ømme bryst etter EL og frem til mensen kom. Det var slik at når mannen kom og klemte og koste litt så sa jeg aau, det er ømt. Det er bare helt borte nå! Etter MA'en har jeg ikke kjent snurten til en øm pupp/brystvorte, ikke en eneste av syklusene som har gått nå har jeg hatt det. Og jeg har klemt mye for å kjenne etter. Så utrolig irriterende! Betyr kanskje ingenting, men det får meg likevel til å føle at noe er galt med kroppen min inni der. At ting ikke er som det var, så det plager meg litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. mars 2021 #1588 Del Skrevet 11. mars 2021 Skjønner godt at du håper på noe som er litt annerledes, men heldigvis er tempen høy og fin da 🤞😊 Får håpe mulighetene er gode uansett. Fertilityfriend har jo troa 😁 Så rart at MAen har påvirket kroppen slik. Vet du noe om det er vanlig? Synd når man mister de tegnene kroppen gir 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #1589 Del Skrevet 11. mars 2021 Atticmess skrev (11 minutter siden): Så rart at MAen har påvirket kroppen slik. Vet du noe om det er vanlig? Synd når man mister de tegnene kroppen gir 😔 Aner ikke. Ingen av mine andre aborter har krøllet noe til mine kroppslige tegn før. Men de var jo likevel noe annerledes (to SA'er i uke 6 og senabort i uke 14). Sistnevnte er vel mest sammenlignbart, men kan ikke huske at det var noe endring der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 11. mars 2021 #1590 Del Skrevet 11. mars 2021 Amatariel skrev (59 minutter siden): 8 DPO Tempen min oppfører seg veeeldig likt som de tre siste syklusene. Sukk. Hadde egentlig håpet på noe annerledes. Et tempedropp eller et eller annet som kan gi meg håp om at denne syklusen ER annerledes enn de foregående. Men nei. Er nok likt fordi det er akkurat det det er, og neste uke på denne tiden sitter jeg med mensen Men jeg må jo håpe da. I følge FF så er mulighet for graviditet god. EL er funnet, og aksjer lagt inn på gode dager. Altfor spennende i disse DPO-dager. Håper så at det blir en positiv test på deg denne måneden! Forstår godt at du ønsker tegn på at noe annerledes har skjedd denne syklusen... Men skiller dine tidligere gravid-charter seg ut ifra disse chartene frem til 8 DPO? Mener å ha fått inntrykk av at gravid-charter kan varie veldig, selv innad hos samme kvinne (dette vet sikkert du alt om, da haha🙈) Du må i hvert fall ikke gi opp håpet enda, det er det altfor tidlig for! ❤️ Når skal du driste deg til å ta en test forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #1591 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Annabel skrev (På 11.3.2021 den 10.18): Forstår godt at du ønsker tegn på at noe annerledes har skjedd denne syklusen... Men skiller dine tidligere gravid-charter seg ut ifra disse chartene frem til 8 DPO? Mener å ha fått inntrykk av at gravid-charter kan varie veldig, selv innad hos samme kvinne (dette vet sikkert du alt om, da haha🙈) Du må i hvert fall ikke gi opp håpet enda, det er det altfor tidlig for! ❤️ Når skal du driste deg til å ta en test forresten? Takk for lykkeønskningene Jeg har fem gravidcharter faktisk, men jeg kan nesten ikke sammenligne dem... det er helt kaos Årsaken til det er først og fremt for at det er mange år siden jeg hadde disse, og da var kroppen annerledes. Både yngre og lettere i kilo. I tillegg hadde jeg en del hormonforstyrrelser da, som jeg har regulert bedre med mer medisin nå. Hvis jeg slår sammen alle gravidchartene mine + den jeg er i nå så ser det sånn her ut 😛 Jeg ville tatt en test på lørdag, men jeg skal reise bort og bo hos andre og jeg vil ikke vite svaret på reisen... så jeg skal ta første test når jeg kommer hjem søndag kveld (11 dpo). Det var den dagen jeg klarte å se noe svakt på testen sist jeg ble gravid, så håper på gjentakelse 🤞 Må bare sørge for konsentrert urin. Endret 12. mars 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 11. mars 2021 #1592 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg håper sånn for deg denne syklusen! 🤞 Når det gjelder vonde/ømme bryster: Jeg har også brukt å ha veldig vondt fra EL og før mensen, men de siste to syklusene har jeg ikke kjent en dritt. Kjemperart! Første syklus uten vonde bryster tolket jeg det som et tegn på at jeg virkelig måtte være gravid, men det var jeg altså ikke. Så nå tenker jeg at alle symptom som viser seg eller ikke viser seg faktisk ikke kan tolkes som noe som helst før jeg faktisk har en positiv test i hånda 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #1593 Del Skrevet 12. mars 2021 9 DPO Jeg måtte studere gravidchartene mine nærmere etter Annabel spurte om dem i går. Og når jeg tar bort dem som er høyt og lavt og ikke gir noe mening, så er det faktisk èn som ligner veldig mye på den jeg har nå! Ble nesten overrasket over å se det selv. De neste dagene blir såå spennende! Please hold deg oppe temp 🙏 Her er altså min nåværende syklus, sammenlignet med den i 2014 da jeg ble gravid med mitt yngste barn (også på ovitrelle). Ikke så ulikt...!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 12. mars 2021 #1594 Del Skrevet 12. mars 2021 Spennende! Krysser fingre og bein for at det går veien denne gangen 🥰 Ønsker deg en god helg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 12. mars 2021 #1595 Del Skrevet 12. mars 2021 Ønsker deg masse lykke til i dagene fremover, det hadde vært så fantastisk om du ble gravid denne gangen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. mars 2021 #1596 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Ja, det var veldig lik temp fra den gangen😃 krysser så fingrene for deg nå🤞🏻🤞🏻 Å kos deg i helgen, godt å ha tankene på noe annet i helgen før du tester nå da😊 Endret 12. mars 2021 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. mars 2021 #1597 Del Skrevet 12. mars 2021 Titter bare innom for å ønske deg en riktig god helg, og sender masse positive tanker og lykkeønskninger i din retning. Håper virkelig at det har gått for deg denne runden, og er spent på søndagens test!! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 12. mars 2021 #1598 Del Skrevet 12. mars 2021 Oi, så spennende! Ønsker deg riktig god helg, så blir det spennende å følge deg i testinga på søndags kveld 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 13. mars 2021 #1599 Del Skrevet 13. mars 2021 Ååh, så fine de to grafene var sammen da 🤞🤞😁 Kos deg med tur til venner i helga. Også håper jeg dere får En fin og positiv overraskelse når dere kommer hjem i morgen 🤞😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #1600 Del Skrevet 13. mars 2021 Amatariel skrev (På 5.3.2021 den 11.00): En annen ting jeg må nevne er søsteren min. Ikke sikkert så mange av dere husker at jeg har snakket om henne/oss før. Men vi ble altså helt tilfeldig prøvere samtidig i mai i fjor. Hadde aldri snakket om dette sammen før, eller når hun ville ha barn (førstegangs), men plutselig var de i gang. Glad vi snakket om dette, for vi har jo fulgt hverandre disse månedene med snakk, vise EL-tester osv. Og vi har faktisk hatt en del sykluser i det siste hvor vi har vært veldig likt i løypa. Har litt med at jeg har fått stabile sykluser og ikke sliter med sen EL lenger... men ja. Nå viser det seg at vi har fått EL på samme dag denne syklusen 😍 Det er jo helt crazy!! Så nå drømmer vi til krampa tar oss altså. For en opplevelse om vi skal gå gravide helt likt sammen og få søskenbarn som er så jevngamle. Mamma kommer til å få SLAG (av lykke) om vi kommer med denne nyheten, og i tillegg har samme termindato 😆 Amatariel skrev (På 5.3.2021 den 12.13): Jeg har ingen tantebarn på min side fra før av, så jeg kommer til å bli overlykkelig den dagen jeg får det. Det er forresten en trøst også... om vi ikke får denne sistemann vi ønsker oss, så kommer jeg nok til å bli tante en dag og ha baby i nærheten. Selvsagt ikke det samme, men en trøst. Bare håper det går for søsteren min snart 🙏 Må signere dette som jeg skrev om søsteren min tidligere denne syklusen... for i dag har hun testet positivt!! 🥰 Jeg er oooverlykkelig!! Herregud så bra!! Endelig klaffet det for henne, i pp11 😭 Jeg har jo vært litt ekstra bekymret på hennes vegne, for hun er jo førstegangs og man vet jo aldri om det er noen store problemer involvert. Om hun og mannen faktisk skulle bli slitere eller hva. Men hun kan uansett hva som skjer nå bli gravid, og nå ER hun det! Og jeg skal bli taaaante for første gang! ❤️ Jeg kjenner at jeg er veldig veldig glad på hennes vegne. Og ekstra spent på meg selv i morgen. Vi fikk altså EL på samme dag, kan det skje at vi begge skal bli gravid samtidig!? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå