Love90 Skrevet 13. februar 2021 #1401 Del Skrevet 13. februar 2021 ❤️❤️ Håper det er for tidlig og at du snart ser en svaaaak strek🤞🏻 Også håper jeg dagen imorgen blir fin for deg uansett resultat, at du ikke går helt i kjellern, for der er det vondt å være i prøvetiden😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 13. februar 2021 #1402 Del Skrevet 13. februar 2021 Så utrolig kjedelig.. Husker hvordan det var sist jeg var prøver, kunne ta tester flere ganger om dagen, utrolig slitsomt.. Krysser alt jeg har for pos test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. februar 2021 #1403 Del Skrevet 13. februar 2021 Men du har jo sikkert drukket i løpet av dagen, så det er jo sikkert fortsatt utvannet:) pluss at det fortsatt er veldig tidlig! Så ikke gå helt i kjelleren enda 😊 det jo fortsatt massevis av håp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 13. februar 2021 #1404 Del Skrevet 13. februar 2021 Håper så inderlig at det kommer en svak strek imorgen! Men for sikkerhets skyld er det kanskje best og forberede seg på at det ikke gjør det? Så slipper du og gå helt i kjelleren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #1405 Del Skrevet 13. februar 2021 Elsoo skrev (2 timer siden): Håper så inderlig at det kommer en svak strek imorgen! Men for sikkerhets skyld er det kanskje best og forberede seg på at det ikke gjør det? Så slipper du og gå helt i kjelleren... Jepp, jeg er jo stort sett innstilt på at jeg ikke kommer til å få denne sistemannen... Innerst inne tror jeg ikke at jeg kommer til å bli gravid før sommeren, og hvis jeg faktisk blir det så tror jeg at jeg kommer til å miste. Veldig dystert, jeg vet. Men det er sånn jeg tror det innerst inne. Men å forberede seg på dette tror jeg er helt umulig før dagen er der og jeg må prosessere at det var sånn det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 14. februar 2021 #1406 Del Skrevet 14. februar 2021 Håper du nyter morsdagen, og har fått litt fri fra testetankene ❤ Ønsker veldig å se en positiv test her og at drømmen om en sistemann går i boks 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 14. februar 2021 #1407 Del Skrevet 14. februar 2021 Tenker på deg, @Amatariel og håper det blir strek på testen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 14. februar 2021 #1408 Del Skrevet 14. februar 2021 🤞🤞💗💗 god morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 14. februar 2021 #1409 Del Skrevet 14. februar 2021 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #1410 Del Skrevet 14. februar 2021 11 DPO Blenda test i dag også, så da er det forsvinnende lite håp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 14. februar 2021 #1411 Del Skrevet 14. februar 2021 Åneeei, hadde håpet sånn for deg ❤️ Men det er fortsatt lenge til sommeren, du må ikke gi opp håpet på sistemann! 😢❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 14. februar 2021 #1412 Del Skrevet 14. februar 2021 Amatariel skrev (36 minutter siden): 11 DPO Blenda test i dag også, så da er det forsvinnende lite håp igjen Åååå😭 hadde sånn håpet på dine vegne! Men pp er ikke over før IKM, så fortsatt ørlite håp igjen ❤️ Ikke gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 14. februar 2021 #1413 Del Skrevet 14. februar 2021 Neeei, ååh! 😢 Klem til deg!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 14. februar 2021 #1414 Del Skrevet 14. februar 2021 Amatariel skrev (16 timer siden): Jepp, jeg er jo stort sett innstilt på at jeg ikke kommer til å få denne sistemannen... Innerst inne tror jeg ikke at jeg kommer til å bli gravid før sommeren, og hvis jeg faktisk blir det så tror jeg at jeg kommer til å miste. Veldig dystert, jeg vet. Men det er sånn jeg tror det innerst inne. Men å forberede seg på dette tror jeg er helt umulig før dagen er der og jeg må prosessere at det var sånn det ble. Så leit at det ikke kom noe strek i dag selv om det mest sannsynlig ikke ble denne gangen både håper jeg og tror at du blir gravid og at spiren sitter ♡ men skjønner også at det er vanskelig å holde motet oppe, spesielt med det tidspresset du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 14. februar 2021 #1415 Del Skrevet 14. februar 2021 Det var leit fine deg ❤️ Vet hvor mye dette går inn på deg Teste du på morgen urin eller ventet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 14. februar 2021 #1416 Del Skrevet 14. februar 2021 Sender deg en god klem ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 14. februar 2021 #1417 Del Skrevet 14. februar 2021 Goood klem til deg, kjære @Amatariel❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. februar 2021 #1418 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg føler så med deg ☹️ Vi går nok inn i neste pp sammen også❤️😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #1419 Del Skrevet 14. februar 2021 Snølilje skrev (1 time siden): Det var leit fine deg ❤️ Vet hvor mye dette går inn på deg Teste du på morgen urin eller ventet du? Ventet til både etter frokost og en tur ut i solen. Var konsentrert urin, så hadde jeg vært gravid så ville det kommet opp en svak strek i dag. Jeg er dessverre helt sikker på det. Jeg koser meg likevel med morsdagen og barna i dag. Men kommer til å bli en fryktelig tung tid fremover. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av denne tilstanden. At jeg ikke får kommet meg videre. Og nå er det ikke mange sykluser igjen å gjøre det på, 3 stk - i beste fall 4. Å få en Sistemann svinner hen, i alle fall at det blir i 2021. Og jeg må igjennom 'termindagen' i neste måned uten å være gravid på ny. Begynner å bli for mye det her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 14. februar 2021 #1420 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Det er vel ikke hugget i stein at det må skje innen 3-4 prøveperioder? Føler du en slik sorg, så kanskje gi deg 6 mnd ekstra med prøveperioder eller noe slikt? Endret 14. februar 2021 av JuliaKepler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå