Amatariel Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #1141 Del Skrevet 16. januar 2021 (endret) 10 DPO Dååårlig natt. Våknet flere ganger i natt og sjekket klokken i tilfelle det var fem minutter til den skulle ringe for temping. Både klokken 2, 3, og 4. Og så kl.5.20, og da var det bare 40 min igjen til temping så da mener jeg resultatet ble mer riktig å måle da, enn å våkne kl. 6 igjen. Så derfor ble dagens temp med en hvit trekant 😑 Høy ja, men blir jo usikker over hvor reell den er da. Dagens to tester (tar både Babyplan tidligtest og Onestep) ble blenda. Ønsker jo så gjerne en spennende tolkestrek, men er ikke så overrasket over at det ikke ble noe. Urinen hadde nesten ikke farge 🙄 Dette er et tilbakevendende problem for meg. Har veldig ofte 9-11 dpo i helgen! Og i helgen er de eneste kveldene jeg sitter ganske lenge oppe, og drikker mye (brus). Så jeg må alltid veldig mye på do når jeg våkner og da er urinen godt utvannet. Så da må jeg bare vente... Er liiitt fristet til å ta en test på dagens andre urin, om det blir nok mange timer imellom sist testing og dobesøket før vi skal ut på tur nå tidlig i formiddag. To be continued! Endret 16. januar 2021 av Amatariel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 16. januar 2021 #1142 Del Skrevet 16. januar 2021 Amatariel skrev (9 minutter siden): 10 DPO Dååårlig natt. Våknet flere ganger i natt og sjekket klokken i tilfelle det var fem minutter til den skulle ringe for temping. Både klokken 2, 3, og 4. Og så kl.5.20, og da var det bare 40 min igjen til temping så da mener jeg resultatet ble mer riktig å måle da, enn å våkne kl. 6 igjen. Så derfor ble dagens temp med en hvit trekant 😑 Høy ja, men blir jo usikker over hvor reell den er da. Dagens to tester (tar både Babyplan tidligtest og Onestep) ble blenda. Ønsker jo så gjerne en spennende tolkestrek, men er ikke så overrasket over at det ikke ble noe. Urinen hadde nesten ikke farge 🙄 Dette er et tilbakevendende problem for meg. Har veldig ofte 9-11 dpo i helgen! Og i helgen er de eneste kveldene jeg sitter ganske lenge oppe, og drikker mye (brus). Så jeg må alltid veldig mye på do når jeg våkner og da er urinen godt utvannet. Så da må jeg bare vente... Er liiitt fristet til å ta en test på dagens andre urin, om det blir nok mange timer imellom sist testing og dobesøket før vi skal ut på tur nå tidlig i formiddag. To be continued! Så spennende å følge med😄 Krysser fingrene for deg🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 16. januar 2021 #1143 Del Skrevet 16. januar 2021 Synes du skal ta en test på dagens andre urin, evt. i kveld om det blir nok timer i mellom 🤩 Så spennende å følge med! Håper du får en fin dag ellers og klarer å tenke på litt andre ting også 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 16. januar 2021 #1144 Del Skrevet 16. januar 2021 God helg, Amatriel! Håper du får noe annet resultat senere i dag/imorgen! 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #1145 Del Skrevet 16. januar 2021 Neh, ble ikke noe annet resultat på dagens andre urin. Og den ble ca like lys som den første. Så må nok bare vente... Men syns det er vanskelig å tro noe annet enn at den blir negativ i morgen også... 😔 Blir nok liike blenda som i dag. Kjenner ingenting, føler ingenting. Annet enn at det nok ikke er meningen med en sistemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 16. januar 2021 #1146 Del Skrevet 16. januar 2021 Åå, kjære Amatariel ❤️ Vær så snill å ikke mist motet. Det er heldigvis flere måneder til «fristen» deres. Og nå ser det jo ut til at medisiner kan gjøre at du får litt flere prøveperioder enn om du fulgte din naturlige syklus. Jeg har så troen på at dere får en sistemann! 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 16. januar 2021 #1147 Del Skrevet 16. januar 2021 💔 Åh nei =( Men, du er bare 10 dpo, kanskje det blir annerledes i morgen eller mandag? Er det i slutten av måneden du skulle til gynekologen? Jeg håper han kan hjelpe dere sånn at sistemann kommer før mai. Vil bare gi deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #1148 Del Skrevet 16. januar 2021 (endret) Neida, jeg skal ikke mistet motet - ikke før i morgen i alle fall 😛 Er i morgen som er selve d-dagen. 11 dpo må jeg få noe svakt spennende for at det skal være håp. Skulle det mot all formodning ikke gå denne gangen så har jeg time hos gynekologen på CD14, som er 2. februar. Selvfølgelig greit å vite det, men jeg kjenner veldig på at nå er det egentlig veldig lite han kan gjøre... Jeg er selvfølgelig veldig takknemlig for at jeg ikke har noen vanskelige utfordringer nå som trengs en løsning på. For nå har jeg en syklus som oppfører seg som den skal (takket være metformin), vises spesielt godt på tempecharten min som er "etter boken". Se eksempel her på hvordan mine sykluser var før jeg begynte på metformin. I tillegg fungerer letrozol som gir meg normaltidlig EL. Så hva mer kan gjøres da? Det eneste lille boostet jeg kan spørre om er å forsøke ovitrelle en gang til, så er derfor jeg drar. For hvis jeg skal ha det så kreves det en UL for å se på eggposene. Men sånn innerst inne så vet jeg at det eneste som må til nå er at sædcellen bare skjønner at den skal inn i egget! At jeg er en av de 20% som har flaks. Og akkurat det kan gynekologen gjøre svært lite med. Endret 16. januar 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. januar 2021 #1149 Del Skrevet 16. januar 2021 Så spennende det blir med test og temp i morgen! Temperaturen din holder seg veeldig høy og fin denne gangen, da Jeg har troa på denne syklusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 16. januar 2021 #1150 Del Skrevet 16. januar 2021 Superkrysserfingrene for positiv test i morgen @Amatariel💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 16. januar 2021 #1151 Del Skrevet 16. januar 2021 Tenker på deg og sender gode tanker for i morgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. januar 2021 #1152 Del Skrevet 17. januar 2021 Tenker på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #1153 Del Skrevet 17. januar 2021 11 DPO Høy og fin temp. Helt utrolig at ikke den kan synke litt før når man ikke er gravid 😡 får jo selvsagt håp når man temper og den er sånn. Men nei, blir nok i morgen eller på selve IKM tirsdag at den dropper. Har tatt tre forskjellige strimmeltester i dag og alle like blenda 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 17. januar 2021 #1154 Del Skrevet 17. januar 2021 Ånei.. Så kjipt... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 17. januar 2021 #1155 Del Skrevet 17. januar 2021 Vet du hva! Jeg krysser fortsatt fingrene for at kroppen bare erter deg! 🙈😅 Tenker da at siden du fikk historisk tidlig eggløsning, så skal du få historisk sein positiv test! 🎉🤞😊😊😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 17. januar 2021 #1156 Del Skrevet 17. januar 2021 Åhh, håper det bare er litt fort tidlig med 11 DPO.... 🤞 Det er jo ikke sikkert du produserer like mye HCG like fort hver graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 17. januar 2021 #1157 Del Skrevet 17. januar 2021 Håpet er ikke ute før mensen kommer 💖 og som du sier så er jo tempen fortsatt skyhøy! Er det ikke på 11DPO den vanligvis går nedover hos deg? Bare det gir jo litt håp, som du sier 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 17. januar 2021 #1158 Del Skrevet 17. januar 2021 11 DPO er fortsatt tidlig, så ikke mist håpet enda! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #1159 Del Skrevet 17. januar 2021 Takk for oppmuntringen Det er fortsatt litt håp igjen, men ikke tro. Tror ikke at dette går veien altså. Burde ha sett noe svakt i dag Men ettersom tempen er høy, mensenkvise fraværende og det er to dager til IKM så blir det jo sånn at man håper littegranne til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 17. januar 2021 #1160 Del Skrevet 17. januar 2021 Forstår at man kan miste litt håpet 11dpo. Man vil jo gjerne i det minste se en ultrasvak strek. Men 11dpo er fortsatt tidlig for veldig mange. Så venter spent på 12dpo Tempen din er fortsatt fin, så er ennå håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå