Godis Skrevet 10. januar 2021 #1081 Del Skrevet 10. januar 2021 Krysser fingrene for at tempen holder seg høy 🤞 Og det blir nok godt for det med ei uke med fysisk oppmøte på kontor🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 10. januar 2021 #1082 Del Skrevet 10. januar 2021 Håper jobbuken din flyr av gårde! Plutselig er testedagen her igjen🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. januar 2021 #1083 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg har trua for deg i denne prøveperioden! Nå skal det gå 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 10. januar 2021 #1084 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg kjenner også jeg har veldig tro på denne perioden med dobbel Letrozol 💖 håper uken går fort! Når tenker du å teste? 9 DPO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #1085 Del Skrevet 10. januar 2021 Ja det er jo 9 dpo jeg liker å starte... selv om jeg vet jeg ikke burde. Vet at det er tidlig. Får nesten se an hvor travelt jeg får det på fredagsmorgenen. Er da jeg er 9 dpo, men skal fysisk på jobb, rekke buss osv. Men neste dag er det jo helg. Så skal se det an... Blir enten fredag eller lørdag jeg starter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. januar 2021 #1086 Del Skrevet 10. januar 2021 Amatariel skrev (42 minutter siden): Ja det er jo 9 dpo jeg liker å starte... selv om jeg vet jeg ikke burde. Vet at det er tidlig. Får nesten se an hvor travelt jeg får det på fredagsmorgenen. Er da jeg er 9 dpo, men skal fysisk på jobb, rekke buss osv. Men neste dag er det jo helg. Så skal se det an... Blir enten fredag eller lørdag jeg starter Jeg tenker å teste lørdag jeg og! Det eeeer sååå leeengeee tiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 10. januar 2021 #1087 Del Skrevet 10. januar 2021 Lykke til med testingen fremover ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 10. januar 2021 #1088 Del Skrevet 10. januar 2021 Spennende! Gleder meg til oppdatering fra deg når det nærmer seg helg 🤞😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 10. januar 2021 #1089 Del Skrevet 10. januar 2021 Det blir spennende med testing 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. januar 2021 #1090 Del Skrevet 10. januar 2021 Så deilig å vite sikkert at du er i DPO-land, blir spennende neste helg da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #1091 Del Skrevet 11. januar 2021 5 DPO Morn morn. Ny uke og ny mulighet og alt det der 😆 Jeg er SÅ spent på om dette faktisk er uken jeg skal få positiv test... eller enorm skuffelse, igjen. Men må vente helt til helgen da... føles som en evighet til. Men - får ta dag for dag. Temp for temp I dag var tempen min fortsatt over 37 grader! Blir litt gira, for føler det er så høyt når det over over 37 og jeg leser av tempen 😅 Men sannheten er at på dette tidspunktet i tidligere sykluser (5 dpo) så har den vært på 36,9X. Så at den nå er på 37,0X så er det jo ikke store forskjellen... Så jeg må nok ned på jorden igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 11. januar 2021 #1092 Del Skrevet 11. januar 2021 Så høy og fin temp! Selv om du nå ligger ganske likt som tidligere, kan det kanskje bety noe at tempen gikk rett opp og ikke klatret som du pleier å ha? Eller er det kanskje letrozol som gjorde at du fikk en så klar eggløsning 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #1093 Del Skrevet 11. januar 2021 Niny skrev (1 minutt siden): Så høy og fin temp! Selv om du nå ligger ganske likt som tidligere, kan det kanskje bety noe at tempen gikk rett opp og ikke klatret som du pleier å ha? Eller er det kanskje letrozol som gjorde at du fikk en så klar eggløsning 🤔 Ja si det. Jeg hadde mer klatring på den forrige syklusen i allefall (bilde), men den før der var det også rett opp (bilde). Begge disse på enkel dose letrozol. Så det kan hende at dobbel dose er annerledes... må vel bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 11. januar 2021 #1094 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Ja si det. Jeg hadde mer klatring på den forrige syklusen i allefall (bilde), men den før der var det også rett opp (bilde). Begge disse på enkel dose letrozol. Så det kan hende at dobbel dose er annerledes... må vel bare vente og se. Men på den første følte du virkning av letrozol, nå den andre ble det sein EL likavel.. Kanskje kroppen sier noe og om virkningsgraden av medisinen? 🤔🤔 Hmm. Så lenge positive tester som du hadde sist kan jo tyde på at kroppen ville slippe egget med brukte noen dager på å komme seg helt dit 🤷🏻♀️ Bare et tankesprang fra min side 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #1095 Del Skrevet 11. januar 2021 Niny skrev (11 minutter siden): Så lenge positive tester som du hadde sist kan jo tyde på at kroppen ville slippe egget med brukte noen dager på å komme seg helt dit 🤷🏻♀️ Bare et tankesprang fra min side 😅 Ja, og til og med før letrozol så slet jo kroppen annenhver gang. For annenhver gang fikk jeg grei EL mtp. syklusdag. Så det er noe med kroppen min som gjør at den ene siden sliter med å slippe egg, i alle fall bruker litt tid på det. Jeg bare håååper at det er egg av god kvalitet som faktisk kommer når kroppen slipper. Veldig tungt å tenke på om det egentlig er sånn i praksis at jeg kun får gode egg annenhver syklus 😩 Da blir det plutselig færre sjanser å få det til, og om det blir befruktet - større sjanse for å abortere. Så huff nei, vil ikke tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 11. januar 2021 #1096 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ja, og til og med før letrozol så slet jo kroppen annenhver gang. For annenhver gang fikk jeg grei EL mtp. syklusdag. Så det er noe med kroppen min som gjør at den ene siden sliter med å slippe egg, i alle fall bruker litt tid på det. Jeg bare håååper at det er egg av god kvalitet som faktisk kommer når kroppen slipper. Veldig tungt å tenke på om det egentlig er sånn i praksis at jeg kun får gode egg annenhver syklus 😩 Da blir det plutselig færre sjanser å få det til, og om det blir befruktet - større sjanse for å abortere. Så huff nei, vil ikke tenke på det. Nei vi får krysse fingrene for at det ikke er tilfellet. At som ved aborten dine, ren og kjær tilfeldighet 🤷🏻♀️🙈😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 11. januar 2021 #1097 Del Skrevet 11. januar 2021 Åh jeg håper virkelig dette blir uken din (og min) og at vi endelig blir litt flere på gravidlisten i IKM januar! 🤞 Det er nesten sånn at jeg er mer spent på din testing enn min egen ❤️ Vi satser på at det bare er tilfeldig at eggene slippes litt senere på den ene siden, men kanskje det er noe gynekologen kan svare på når du skal til han? Krysser fingrene gjennom hele uka nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #1098 Del Skrevet 11. januar 2021 Protea skrev (9 minutter siden): Vi satser på at det bare er tilfeldig at eggene slippes litt senere på den ene siden, men kanskje det er noe gynekologen kan svare på når du skal til han? Jeg spurte om dette da jeg var der i november. Da jeg gikk dit for å få letrozol, for ble gal av at det ble sen EL annenhver gang. Jeg viste han bare rekken av sykluslengden min for året og spurte om det var normalt at det var slik annenhver gang-opplegg? Og han svarte bare kort at det ikke var normalt, før jeg skulle opp på UL-benken. Fikk egentlig ikke noe mer utfyllende ut av ham om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 11. januar 2021 #1099 Del Skrevet 11. januar 2021 Uff, håpløst når de ikke kan si noe konkret utover at noe ikke er normalt. Da hadde man i det minste hatt noe å forholde seg til, eller bare info om hva man bør gjøre for å finne ut hvorfor. Håper uansett dette blir uken din ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #1100 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Betyr sannsynligvis ingenting, men jeg ville bare loggføre her at etter kl.14 i dag så har det vært mye stikking/iling/småkramper i livmorområdet. Kan ikke huske om dette er noe som er vanlig/normalt, eller om det bare er jeg som overanalyserer alt. Endret 11. januar 2021 av Amatariel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå