Noldi Skrevet 5. oktober 2020 #381 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tydelig styrkeøkning der vil jeg si! Krysser fingrene for de nærmeste dagene🤞🏼😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 5. oktober 2020 #382 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ja den vil jeg tro er positiv om ikke lenge!! Krysser fingrene 😄🤞🏻🥚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 5. oktober 2020 #383 Del Skrevet 5. oktober 2020 så gøy! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 5. oktober 2020 #384 Del Skrevet 5. oktober 2020 Så utrolig gøy! Ser ut som du får en positiv test veldig snart 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. oktober 2020 #385 Del Skrevet 6. oktober 2020 Så flott økning! Hvordan er dagens test? 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #386 Del Skrevet 6. oktober 2020 CD16 Jadda! Hadde ikke turt å tro det, men det BLE positiv test og da etter all sannsynlighet EL imorgen! Syns det er temmelig spesielt. FF har ikke klart å fange det opp, men jeg har tydeligvis en kropp som slipper egg tidlig og sent annenhver måned! Nå må det bare bli klaff denne måneden, slik som sist da jeg hadde EL så tidlig 🤞 Det blir ekstra nedtur dersom det ikke går nå, for da vet jeg at jeg må vente en evighet på neste EL... Enig at det er positiv test? Tok til og med en stav, for jeg slang med noen slike sist jeg shoppet på Babyplan. Strimmelen var litt rar som har en hvit horisontal strek over seg, men den er vel likevel positiv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 6. oktober 2020 #387 Del Skrevet 6. oktober 2020 Den ser positiv ut! Hurra for eggløsning!😍 Nå er det bare å krysse fingre🤞🏼☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. oktober 2020 #388 Del Skrevet 6. oktober 2020 Åååå nydelig! Dette var en fin positiv el-test ja!😍 gratulerer! Nå gleder jeg meg masse til g-testingen begynner allerede😇😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 6. oktober 2020 #389 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Så gøy! Nå ble jeg skikkelig glad 🥰Håper den sitter nå. Nesten uutholdelig å vente på IKM føler jeg, så spennende. Endret 6. oktober 2020 av babycodex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #390 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) babycodex skrev (På 6.10.2020 den 18.20): Nesten uutholdelig å vente på IKM føler jeg, så spennende. Veldig spennende ja. Men føler ventetiden mot IKM er barnemat i forhold til det å vente på EL 😛 Skal få inn noen flere aksjer i dagene fremover her, men utenom det er det bare å lene seg tilbake å nyyyte. Utrolig avslappende! Er forresten veldig greit tilrettelagt for aksjer denne pp'en 😊 Deilig med ferie! Bor hos svigers nå, men barna våkner om morgenen og tasser ut til besteforeldrene. Vi får mye fin kjærestetid Stor kontrast fra ekstremt stressende jobbuke vi la bak oss. Så her er vi glade og romantiske og det kunne vel ikke passet bedre med EL nå 🥰 Endret 16. mars 2021 av Amatariel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 6. oktober 2020 #391 Del Skrevet 6. oktober 2020 Juhu! 🙌🏻 Så moro å se at du fikk positiv EL test. Nå blir det noen spennende uker fremover mot IKM. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. oktober 2020 #392 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ååå så flott🤩 Helt enig i at testen er positiv ja! Dette unner jeg deg virkelig ❤️ Skal jeg være helt ærlig hadde jeg faktisk gruet meg litt på dine vegne, i tilfelle du skulle få en til av de lange syklusene, for det er jo virkelig ikke noe å trakte etter. Så dette var ordentlige gladnyheter 😊 Såå bra du tok deg bryet med å teste på reise! Tester du frem til negativ test? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 6. oktober 2020 #393 Del Skrevet 6. oktober 2020 Yaaay! Så bra! Det kan jo også henge sammen med at du har ferie også, man slapper gjerne bedre av, og da opplever kroppen at det er perfekt med litt eggløsning 😄👏🏻 Hadde det likt forrige uke, da hadde vi høstferie + EL, det er helt perfekt 🥰 Kos dere og lykke til🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #394 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 time siden, Godis skrev: Ååå så flott🤩 Helt enig i at testen er positiv ja! Dette unner jeg deg virkelig ❤️ Skal jeg være helt ærlig hadde jeg faktisk gruet meg litt på dine vegne, i tilfelle du skulle få en til av de lange syklusene, for det er jo virkelig ikke noe å trakte etter. Så dette var ordentlige gladnyheter 😊 Såå bra du tok deg bryet med å teste på reise! Tester du frem til negativ test? Takk! 😁 Ja er for nysgjerrig, så må teste litt videre. Men lenge siden jeg har fått positiv test to dager på rad (ikke etter oppstart av prøvingen på sistemann). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. oktober 2020 #395 Del Skrevet 6. oktober 2020 9 minutter siden, Amatariel skrev: Takk! 😁 Ja er for nysgjerrig, så må teste litt videre. Men lenge siden jeg har fått positiv test to dager på rad (ikke etter oppstart av prøvingen på sistemann). Da håper jeg den er negativ i morgen 🤩🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 6. oktober 2020 #396 Del Skrevet 6. oktober 2020 Wohoo! De var fine og positive ja (akkurat som jeg visste de kom til å bli😉). Kos dere masse med aksjelegging fremover 😄 Jeg krysser fingre og tær! 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. oktober 2020 #397 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yeeei!! Så utrolig deilig med tidlig EL! Gleder meg veldig til å forhåpentligvis se en positiv test om noen dager ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #398 Del Skrevet 7. oktober 2020 CD17 I dag håper jeg EL skjer. Finner vel ut av det i løpet av dagen... jeg har etter oppstart av prøvingen på sistemann faktisk kjent EL-smerter tydelig når egget slipper. Veldig rart for meg, for kjente aldri noe lignende i noen av pp'ene ved prøving av mine tidligere barn. Så håper jo jeg vil kjenne noe sånt i dag. Og at EL-testen er negativ i ettermiddag. Jeg tok en sent i går kveld og den var knall positiv. Når det gjelder tempingen så sliter jeg litt der. Aldeles ikke sikkert FF klarer å fastsette noe EL. Men det er fordi jeg har noen utfordringen til selve tempingen. For det første er jeg på høstferie og som jeg visste ville det bli vanskelig å tempe kl.6. I går flyttet vi bosted, og nå sover vi på samme som som to av barna våre. Så jeg sov urolig i natt da underbevisstheten min forsøkte å våkne før ringeklokken min, i frykt for å vekke de andre Så jeg våknet kl. 1, 3 og 5. Forsøkte å tempe kl.5 da jeg tenkte det var nært nok (selv om man egentlig skal ha tre timers sammenhengende søvn). Men klarte ikke det heller, for termometeret mitt streiket. Det er virkelig ikke helt bra, og vil ikke slå seg ordentlig på alltid. Så da ga jeg opp, slo av ringeklokken og sov videre. Første barn våknet kl. 7.30, så da fikk jeg tempet ordentlig. Derfor er det en hvit trekant på dagens temp. Litt synd at dette skulle bli så vanskelig, for jeg var virkelig innstilt på å få til tempingen! Syns jo egentlig det er spennende. Og spesielt nå. Dagene fremover er jo de viktigste i hele syklusen å få inn temperesultat på. Men - skal forsøke så godt jeg kan. Er jo ingen krise om det ikke går, jeg har jo EL-testene og sex. Men hadde bare vært moro å se om FF var enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. oktober 2020 #399 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg hadde også veldig tydeligvis egglsøningssmerter (den éne gangen jeg har hatt eggløsning😅), og det var egentlig veldig greit for da var jeg ikke i tvil på akkurat tidspunktet det fant sted. Krysser fingrene for at gullegget slipper i dag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 7. oktober 2020 #400 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Ja håper også at du har hatt eggløsning og at eggløsningstesten er negativ i ettermiddag ☺️Så deilig når ting fremstår som klart i slike prosesser og slitsomt når man føler at verktøyene man bruker ikke er optimale for å kunne gi klare svar. Endret 7. oktober 2020 av babycodex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå