AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #61 Del Skrevet 7. mai 2020 15. Juni? 😡🤬😭 Anonymkode: 27830...e81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #62 Del Skrevet 7. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 15. Juni? 😡🤬😭 Anonymkode: 27830...e81 Kjære vene, du dør ikke av å ikke komme deg på treningssenter på en liten måned. Vær litt kreativ og få frisk luft samtidig. Anonymkode: 80612...4da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 7. mai 2020 #63 Del Skrevet 7. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene, du dør ikke av å ikke komme deg på treningssenter på en liten måned. Vær litt kreativ og få frisk luft samtidig. Anonymkode: 80612...4da Sleng på de 2 mnd før denne siste mnd sååå😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #64 Del Skrevet 7. mai 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: 15. Juni? 😡🤬😭 Anonymkode: 27830...e81 Men de åpner jo, og det lenge før august 😁 jeg er happy med det jeg, og gleder meg til å dra på trening igjen. I mellomtiden arrangerer de gruppetrening utendørs, så dette skal gå bra 😁 Anonymkode: 8c651...a07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #65 Del Skrevet 7. mai 2020 46 minutter siden, FluffyChix skrev: Sleng på de 2 mnd før denne siste mnd sååå😎 4 måneder blir det vel? Uansett, jeg trener fordi jeg MÅ. Har ingenting med forfengelighet. Da er fire måneder lenge. Altfor lenge. En tur hjelper ikke så mye. Anonymkode: 27830...e81 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 7. mai 2020 #66 Del Skrevet 7. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 måneder blir det vel? Uansett, jeg trener fordi jeg MÅ. Har ingenting med forfengelighet. Da er fire måneder lenge. Altfor lenge. En tur hjelper ikke så mye. Anonymkode: 27830...e81 ENI ME DU 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #67 Del Skrevet 7. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de åpner jo, og det lenge før august 😁 jeg er happy med det jeg, og gleder meg til å dra på trening igjen. I mellomtiden arrangerer de gruppetrening utendørs, så dette skal gå bra 😁 Anonymkode: 8c651...a07 Tror det er ytterst få som arrangerer trening utendørs - ihvertfall ikke her jeg bor. Men det er absolutt gode nyheter at de mest sannsynlig åpner i juni.😊 Anonymkode: eae77...732 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 7. mai 2020 #68 Del Skrevet 7. mai 2020 Deilig at de åpner igjen om en måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
potet1234 Skrevet 7. mai 2020 #69 Del Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, Kågebruker said: Deilig at de åpner igjen om en måned. Problemet er at det sannsynligvis ikke åpner om en måned. De kommer til å komme med beskjeden om at smittetallene har på nytt gått til himmels, og at åpningen må utsettes enda noen måneder. Bare vent du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #70 Del Skrevet 8. mai 2020 3 timer siden, potet1234 skrev: Problemet er at det sannsynligvis ikke åpner om en måned. De kommer til å komme med beskjeden om at smittetallene har på nytt gått til himmels, og at åpningen må utsettes enda noen måneder. Bare vent du. Det smitter mye mindre når det er varmt... educate yourself.. Anonymkode: fbc17...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #71 Del Skrevet 8. mai 2020 Veldig glad for at sentrene åpner igjen! Aller mest på vegne av mitt senter - og andre selvstendige sentre - som jeg vet har slitt veldig med nedstengningen. Men jeg er allikevel glad for at jeg investerte i hjemmegym, for de åpner jo tross alt ikke som normalt. Det vil være strenge smittevernregler med avstand, rengjøring, redusert kapasitet osv. Det er slitsomt å følge når man skal gjennomføre en styrkeøkt. Kommer til å ta meg en tur for å løpe på mølla eller ro meg en tur, men vektene får jeg bruke hjemme enn så lenge. Anonymkode: 9f4f5...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #72 Del Skrevet 9. mai 2020 Skal bli godt når koronaen er over på et tidspunkt og vi kan trene som normalt inne på et senter. Anonymkode: fbc17...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofakrok1 Skrevet 9. mai 2020 #73 Del Skrevet 9. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal bli godt når koronaen er over på et tidspunkt og vi kan trene som normalt inne på et senter. Anonymkode: fbc17...05b Tviler på at det blir slik som før. TIpper det vil innføres klart sterkere reguleringer i forhold til hvor mange et treningssenter får ha inn i gangen. Forhåpentligvis døden for billigkjeder som driver på grunnlag av å ha langt flere medlemmer enn det de har kapasitet til, som fresh fitness. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #74 Del Skrevet 9. mai 2020 Det kommer til å være strenge restriksjoner, bl.a. mtp antall som får adgang, og samtidig kommer det til å bli en ENORM pågang av folk som ønsker å komme inn. Det kommer til å bli et HELVETE. Rekk opp hånden de som gidder å stå å vente en time i før tilstrekkelig mange har forlatt senteret til at man kan komme inn? Evt. kan de prøve seg på et nettbasert system der man må registrere i hvilket tidsintervall man ønsker å trene, og deretter stenges adgangen når man har nådd et visst antall. Men da blir det førstemann til mølla prinsippet, og mange som antakelig ikke får trent på de tidspunktene hvor har mulighet (tidlig på morgen, ettermiddag/ tidlig kveld). Dette kommer ikke til å bli lett å løse... Anonymkode: 7950e...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #75 Del Skrevet 10. mai 2020 23 timer siden, sofakrok1 skrev: Tviler på at det blir slik som før. TIpper det vil innføres klart sterkere reguleringer i forhold til hvor mange et treningssenter får ha inn i gangen. Forhåpentligvis døden for billigkjeder som driver på grunnlag av å ha langt flere medlemmer enn det de har kapasitet til, som fresh fitness. Fresh fitness er eid av sats, så de klarer seg nok helt fint. Anonymkode: 28582...5fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #76 Del Skrevet 10. mai 2020 Hvorfor vil dere på død og liv komme dere tilbake på treningssentre? Det er jo et av de stedene i samfunnet som regnes for å bære aller mest smitte. Korona kommer jo tilbake når samfunnet åpner igjen? Anonymkode: a3679...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #77 Del Skrevet 10. mai 2020 For de som er bekymret på plassbegrensningene til treningssentrene, det er jo bare å delta på gruppetimer. Er du en av de 20 som har fått plass på det reduserte gruppetime-tilbudet de har... da har du jo retten på din side. Halvparten av medlemmene er jo bare unge selfie-jenter som ikke benytter apparatene men bare slapper av mens de tar bilder av at de ''trener''. De er nok sist på prioriteringslisten, slik at vi som faktisk er der for å trene får plass. Anonymkode: ebb15...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofakrok1 Skrevet 10. mai 2020 #78 Del Skrevet 10. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil dere på død og liv komme dere tilbake på treningssentre? Det er jo et av de stedene i samfunnet som regnes for å bære aller mest smitte. Korona kommer jo tilbake når samfunnet åpner igjen? Anonymkode: a3679...4a0 Fordi de fleste fint tåler og bli syk, og blir mye sykere av å ikke få trent og ikke levet livet som normalt. Jeg merker veldig på hvor viktig treningen min er for det mentale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofakrok1 Skrevet 10. mai 2020 #79 Del Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fresh fitness er eid av sats, så de klarer seg nok helt fint. Anonymkode: 28582...5fa Sats kommer selvfølgelig ikke til å drift en kjede som ikke er lønnsom. Om restriksjoner på antall aktive medlemmer du kan ha blir betydelig begrenset, klarer ikke fresh å lokke til seg medlemmer med billige priser lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #80 Del Skrevet 10. mai 2020 På 3.5.2020 den 21.33, Forumhei skrev: Benpress med 200 kg er en lite funksjonen øvelse, så 1 bein utfall ville vært mye bedre!! Uten vekter. Min utrente mor løftet 170 kg i beinpress, ga henne noen 10 kg manualer og ba henne gjøre bøy med stopp, helt annen historier 😅. Tren smart og funksjonelle! Som nevnt Finn noe som veier litt og tren frontsquat, splitt squat og utfall. For lett? Kjør 1 aktivering- sett (20-100 reps til failur, ta 20 sec pause og utføre 4-5 setts ( Max 20 sec mellom setts) med myo reps!! ikke bruk denne situasjonene som uskyldig, jeg har vedlikehold mye muskelmasse, til og med fått noe større lår😄 Du har helt rett. Jeg har det også mye bedre med hjemmetrening. Husker stresset og alt det harde arbeidet på senteret For flere år siden. Da jeg slutta, gikk det veldig galt, og jeg ble faktisk syk av det. Nå som jeg har mer kunnskap, og med god veiledning, har jeg fått veldig gode resultater, og er på vei tilbake. Diabetes risikoen er også borte. Det samme er magen, sideflesket, den veldig vonde svettelukten, og alle de fæle kvisene. Alt takket være hjemmetrening. Jeg skal aldri tilbake på treningssenter. Sparer masse tid og penger på å gjøre alt hjemme. Koronaen er ikke et argument for å ikke trene. Snarere tvert imot. Nå har man enda bedre tid til det. Vil faktisk påstå at de som tror de må ha et senter for å trene, mangler kreativitet. Anonymkode: c2323...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå