Gå til innhold

Lucid dreaming

Gjest Musculi

Anbefalte innlegg

Gjest Musculi

Heisann, i mange år har jeg lest litt og sett litt videor om det, men jeg kom liksom aldri til det punktet at jeg kunne prøve å forlate kroppen, jeg var for redd når jeg kjente kroppen begynte å vibrere, men en god stund siden så kom jeg faktisk videre og forbi det punktet, men jeg kom aldri ut av kroppen uansett hvor mye jeg prøvde, jeg veivet armene inni meg på en måte, men jeg er litt mer moden nå og har lest enda mer om det og sånt, så nå når jeg legger meg, skal jeg prøve igjen, det jeg gjør det, er å bare ligge stille til jeg blir ganske trøtt og så lurer jeg kroppen til å tro at jeg sover ved å ligge helt urørelig helt til kroppen begynner å vibrerer og man hører suselyder i ørene, jeg vet ikke om det er så mye mer der ute å utforske sånn sett, men jeg tenker å prøve litt igjen da idag når jeg legger meg, hva er din erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er dette hobbyen din? 

Anonymkode: d95c1...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
2 timer siden, Musculi skrev:

Heisann, i mange år har jeg lest litt og sett litt videor om det, men jeg kom liksom aldri til det punktet at jeg kunne prøve å forlate kroppen, jeg var for redd når jeg kjente kroppen begynte å vibrere, men en god stund siden så kom jeg faktisk videre og forbi det punktet, men jeg kom aldri ut av kroppen uansett hvor mye jeg prøvde, jeg veivet armene inni meg på en måte, men jeg er litt mer moden nå og har lest enda mer om det og sånt, så nå når jeg legger meg, skal jeg prøve igjen, det jeg gjør det, er å bare ligge stille til jeg blir ganske trøtt og så lurer jeg kroppen til å tro at jeg sover ved å ligge helt urørelig helt til kroppen begynner å vibrerer og man hører suselyder i ørene, jeg vet ikke om det er så mye mer der ute å utforske sånn sett, men jeg tenker å prøve litt igjen da idag når jeg legger meg, hva er din erfaring med det?

Tenker du astral projection?

Er bare å fortsette å prøve, det :) Men man møter ofte på mye skummelt, selv om det også kan være en positiv opplevelse.

Man har ikke noe sted å gjemme seg dersom man blir oppsøkt av disse skumle skapningene, så mye rart kan skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette hobbyen din? 

Anonymkode: d95c1...0fe

Nja, utforsker litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi
10 timer siden, Aniita skrev:

Er bare å fortsette å prøve, det :) Men man møter ofte på mye skummelt, selv om det også kan være en positiv opplevelse.

Man har ikke noe sted å gjemme seg dersom man blir oppsøkt av disse skumle skapningene, så mye rart kan skje. 

Fikk ikke til noe i går desverre, kanskje jeg prøver igjen i natt, ja tenker litt på astral projection, hva skummelt har du møtt på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke den som har svart tidligere, men personlig må jeg sove endel timer først og ha alarm som vekker meg kl 2 eller 3, så står jeg opp og går rundt i rommet i ti minutters tid (ellers sovner jeg fullstendig igjen) og deretter setter jeg på binaural beats for astral projection. Jeg fikk det til på fjerde forsøk med denne metoden, men jeg slet lenge med å komme over frykten for «shadow people» og slikt, men man må bare fokusere på positivitet og glede og kjærlighet og jeg forestiller meg en boble av protection rundt meg. 

Anonymkode: 1ba47...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Musculi
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den som har svart tidligere, men personlig må jeg sove endel timer først og ha alarm som vekker meg kl 2 eller 3, så står jeg opp og går rundt i rommet i ti minutters tid (ellers sovner jeg fullstendig igjen) og deretter setter jeg på binaural beats for astral projection. Jeg fikk det til på fjerde forsøk med denne metoden, men jeg slet lenge med å komme over frykten for «shadow people» og slikt, men man må bare fokusere på positivitet og glede og kjærlighet og jeg forestiller meg en boble av protection rundt meg. 

Mhm, er litt skummel kan være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://lindaursin.net/library/velkommen/metoder/monroes-metoder-for-astral-projeksjon/

Noe slik du mener? 

Jeg har ikke gått inn for dette selv, men siste avsnitt stemmer ofte med meg. Hender at jeg tenker på og faktisk tror at jeg snur meg rundt når jeg er mellom våken og søvnstilstand. Jeg opplever at jeg snur meg sakte rundt, men egebtlig ligger kroppen i helt lik posisjon. 

Ellers har jeg mye søvnparalyse eller kanskje det er en del av astral projection? Ofte kan jeg ikke bevege meg, men jeg har min bevissthet enda. Ikke sovnet. Kribling i kroppen og kan ikke bevege meg. Ofte fokus mot midten av pannen også kan jeg se mønstre. Hendt et par ganger at det er akkurat som pannen vibrerer/kiler.

Anonymkode: d727c...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://lindaursin.net/library/velkommen/metoder/monroes-metoder-for-astral-projeksjon/

Noe slik du mener? 

Jeg har ikke gått inn for dette selv, men siste avsnitt stemmer ofte med meg. Hender at jeg tenker på og faktisk tror at jeg snur meg rundt når jeg er mellom våken og søvnstilstand. Jeg opplever at jeg snur meg sakte rundt, men egebtlig ligger kroppen i helt lik posisjon. 

Ellers har jeg mye søvnparalyse eller kanskje det er en del av astral projection? Ofte kan jeg ikke bevege meg, men jeg har min bevissthet enda. Ikke sovnet. Kribling i kroppen og kan ikke bevege meg. Ofte fokus mot midten av pannen også kan jeg se mønstre. Hendt et par ganger at det er akkurat som pannen vibrerer/kiler.

Ja, noe slikt, artig side, jeg kom forbi vibrasjonsstadiet en gang selv, men uansett hvor mye jeg prøvde, så klarte jeg ikke å forlate kropen, har du gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, Musculi skrev:

Ja, noe slikt, artig side, jeg kom forbi vibrasjonsstadiet en gang selv, men uansett hvor mye jeg prøvde, så klarte jeg ikke å forlate kropen, har du gjort det?

Har vel egentlig klart å akkurat komme tilbake til meg selv da. Men er lett at det vibrerer igjen eller skjer det samme, men ikke skjedd noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vel egentlig klart å akkurat komme tilbake til meg selv da. Men er lett at det vibrerer igjen eller skjer det samme, men ikke skjedd noe mer enn det.

Spennende, jeg får bare fortsette å prøve da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Aniita skrev:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell mer👍 Hva er shadow people ? Hva slags skummelt kan man møte på? 

Anonymkode: 3dbad...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjer med meg helt automatisk. Men det er farlig da, holdte på å død engang. Hvis båndet ryker så er det bye bye.

Anonymkode: 9ed3a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Musculi
På 2.5.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Det skjer med meg helt automatisk. Men det er farlig da, holdte på å død engang. Hvis båndet ryker så er det bye bye.

Tror du båndet kan ryke? ;S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, Musculi said:

Tror du båndet kan ryke? ;S

Det er en myte. Båndet kan aldri ryke og du kan ikke dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/2/2020 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

Når du holder på å dø i astral projection betyr det at det er en del av deg som dør - du dør ikke i den versjonen du er når du våkner, menneskekroppen du lever i her blir ikke påvirket. Sinnet ditt derimot, vil bli påvirket av det du opplever. Du kan imidlertid få negative energier hengslet på deg og derfor er det viktig å lære seg teknikker for beskyttelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Lucid dreaming og astral projection er to forskjellige ting. 

Anonymkode: 40bb0...ace

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det dere prater om er ikke det samme som lucid dreaming. Lucid dreaming er bare at når man sover og drømmer så er man klar over at man drømmer og kan "styre" drømmen sin selv. 

Ang. det dere prater om i tråden: såklart kan dere ikke dø av å drive å tro dere skilles fra kroppen, herregud, skjerp dere :P Man skilles jo ikke på ekte det er jo bare en følelse eller en opplevelse av det.

Anonymkode: b2c14...9df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en myte. Båndet kan aldri ryke og du kan ikke dø. 

Kjekt eheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...