AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg har tidligere krympet andre typer garn, men aldri forsøkt superwash. Min mor mener det er umulig, andre mener det kan krympes litt/en anelse. Greia er at jeg strikket en genser i størrelse M, men innser at S hadde holdt i massevis. Ønsker ikke en stram genser i den forstand, men kanskje bare en anelse smalere. Er det mulig? Genseren er fullt brukbar, så den kan være som den er om det ikke er mulig å krympe. Men lurte på om det var vits å gi det et forsøk. Noen eventuell fremgangsmåte? Anonymkode: ee6f3...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 30. april 2020 #2 Del Skrevet 30. april 2020 Nei, det er ganske umulig. Rekk opp og gjer endringar 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Del Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, Fjaselina skrev: Nei, det er ganske umulig. Rekk opp og gjer endringar 😀 Genseren er fullt brukbar, bare jeg som gjerne kunne hatt den en anelse mindre. Men om krymping er umulig skal den bare være som den er ☺️ Strikker heller en ny enn å rekke opp 😂 Anonymkode: ee6f3...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Del Skrevet 1. mai 2020 Min erfaring er at superwash garn om noe siger i vask 😬 Har aldri opplevd at det krymper, heller tvert om. Anonymkode: e2a53...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Del Skrevet 1. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at superwash garn om noe siger i vask 😬 Har aldri opplevd at det krymper, heller tvert om. Anonymkode: e2a53...102 Umulig å få det til å krympe ja 😅 man kan derimot få dobbelt (om ikke mer) så stort plagg om man væter det 😂 Anonymkode: 3360f...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå