Gå til innhold

Er du hemmelig veltrent? Dvs at folk ikke vet at du er i god form.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje?  Jeg legger aldri ut treningsbilder osv., men jeg er glad i å snakke om trening med andre som også er opptatt av det. Samtidig er det nok ingen som vet hvor mye jeg faktisk trener. Noen ganger trener jeg til og med litt "i smug". 

Anonymkode: a7168...4c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som kjenner meg godt vet at jeg trener en del, men det er nok mange bekjente som tror at jeg bare har høy forbrenning og kan spise hva jeg vil. Jeg kler meg sjelden i ettersittende klær og legger aldri ut noe om treningen min på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Ja. Jeg føler ikke noe behov for å dokumentere til verden at jeg er på trening eller fortelle det til alle og enhver. Jeg går også sjeldent med veldig "avslørende" klær, siden jeg er en frysepinn uten like. Så ikke mange utenom treningskompiser og de næreste vet at jeg trener en del. 

Jeg synes helt ærlig synd på alle som synes insta-selfien er viktigere enn en sterk og velfungerende kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke selv hemmelig veltrent. Men ser at enkelte toppatleter kan se utrente ut. Synes det er litt gøy å se toppatleter som ser utrente ut, men likevel levere prestasjoner i verdensklasse. 

Anonymkode: 5101e...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2020 den 19.47, pia mater skrev:

Ingen har vel noen interesse av å se tomaten av et tryne jeg får når jeg trener 🥵 

Og det verste jeg vet på treningssenter er når jeg føler jeg må hoppe unna for å unngå å bli med i bakgrunnen av noens selfie.

Helt enig. Jeg blir sprengrød på grensen til blå😂😂 ser ikke ut. 

Og nei, folk vet ikke jeg jogger 2-3 ganger pr uke. Jeg er i passe form. Hender jeg tar en snap når feks går tur, men da er det av landskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, leetha skrev:

Helt enig. Jeg blir sprengrød på grensen til blå😂😂 ser ikke ut. 

Og nei, folk vet ikke jeg jogger 2-3 ganger pr uke. Jeg er i passe form. Hender jeg tar en snap når feks går tur, men da er det av landskapet.

Åh trodde jeg var alene om det! Verste jeg vet er alle de som sier "åh jeg blir såååå rød" og de ser helt normale ut i forhold til meg. Jeg har en hud som virkelig elsker å bli rød, enten det er pga trening, kulde, eller alkohol 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er kanskje ikke helt det samme, men jeg bygger muskler veldig lett, så jeg har litt markerte muskler flere steder på kroppen uten å ha trent på minst 10 år. Jeg går sjeldent i singlet/topp helt uten arm på jobb, men jeg gjorde det en dag det var veldig varmt i fjor. Da fikk jeg kommentar fra en kvinnelig kollega som trener mye og løfter mye vekter: "Jøss, du har mer markerte armer enn meg, jo! Jeg trodde ikke du trente?" 

Anonymkode: 96608...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nok mer trent enn folk rundt meg tror, har ganske mye fett "utenpå" (elsker mat!) men trener ganske mye og variert og har både god kondis og mye muskler. Såkalt "fat&fit" 😄 Har med årene funnet meg til rette med at kroppen får se ut som den gjlr, så lenge den funker! 

Anonymkode: 2c450...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Ja, det er ikke noe jeg snakker om med andre enn samboeren, siden han også trener mye. De fleste i omgangskretsen trener ikke, så det er omtrent aldri et samtaletema. Og det er absolutt ikke noe jeg gidder å skryte av. Når en venninne har løpt enn runde på 3.5 km og gleder seg over det, bare smiler jeg tilbake. Sier ikke et ord om at jeg løp 11 km igår kveld. Har aldri noen gang lagt ut noe i sosiale medier heller, jeg løper nesten hver dag for tiden så det hadde blitt skikkelig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp! Gruste en mannlig kollega i armbakk på en teambuilding i høst (en del av hinderløypen vi deltok i hadde en post hvor lagene som konkurrerte mot hverandre måtte ta armbakk for å komme videre). Jeg er jente på 58 kg, han sikkert 90 kg men utrent. Han satt bare og måpte. Etterpå var alle interessert i styrketreningen min, og sjokkerte over at jeg ikke hadde snakket om det til de. Akkurat som om man må poste alt på nettet for at det betyr noe. 

Anonymkode: 5deb5...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er motsatt. Folk tror jeg er i god form fordi jeg er slank, men jeg har ikke trent regelmessig på sikkert 2 år og er i ganske dårlig form

Anonymkode: e5a55...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg poster noen Insta-stories fra trening av og til, for jeg tilbringer jo mye tid der. Men jeg er vel på trening ca 50 ganger for hver gang jeg poster. Da er det ikke kroppsbilder eller lignende, men bilder av venner eller det vi gjør. 

Anonymkode: cfeca...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...