Gå til innhold

Er du hemmelig veltrent? Dvs at folk ikke vet at du er i god form.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du legger ikke ut bilder på sosiale medier av at du trener. Du trener bare. 

Anonymkode: 1508a...1e2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er motsatt, folk tror at jeg er i god fordi jeg er slank. Men jeg trener aldri og har heller aldri trent, men folk tror ikke på meg😂

Anonymkode: ca175...0c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det vil jeg si at jeg er! Jeg løper flere mil i uka og deltar stadig på 10 km, halvmaraton osv, og har gjort det i årevis. Men jeg skriver aldri noe som helst om det på FB eller i andre sosiale medier, og snakker heller aldri med folk om det med mindre vi tilfeldigvis kommer inn på det. Tror nok mange i min omgangskrets ville blitt overrasket hvis de visste at jeg lett løper 10 km på 45 min (ikke superbra tid, jeg vet det, men bedre enn de fleste jeg kjenner, tror jeg ;) )

Anonymkode: 05fb9...1a9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp :) Jeg er lav, nokså spinkel og hvitere enn snøen. Man kan ikke se spor av muskeldefinisjon på meg med mindre jeg er veldig heldig med lyset 

Anonymkode: e107e...93a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har ikke facebook eller andre sosiale medier, men trener og holder meg i form.

Har aldri skjønt poenget med å legge ut bilder av seg selv.

Anonymkode: 0f13c...40a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har vel noen interesse av å se tomaten av et tryne jeg får når jeg trener 🥵 

Og det verste jeg vet på treningssenter er når jeg føler jeg må hoppe unna for å unngå å bli med i bakgrunnen av noens selfie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, uheldigvis ikke... Jeg er motsatt, folk tror jeg er "super-sprek", og at jeg trener på studio, og spør meg om trenings-råd selv  om jeg ikke har trent på 20 år, og knapt kan gå opp noen etasjer med bæreposer uten å bli utslitt 😅

Endret av Beeblebrox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Nei, uheldigvis ikke... Jeg er motsatt, folk tror jeg er "super-sprek", og at jeg trener på studio, og spør meg om trenings-råd selv  om jeg ikke har trent på 20 år, og knapt kan gå opp noen etasjer med bæreposer uten å bli utslitt 😅

Hvordan har du fått det til?! 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan har du fått det til?! 😅

Må vel være en blanding av røyking, lite fysisk aktivitet, og at langt flere enn de som faktisk bruker briller antageligvis kunne hatt bruk for det😅  Jeg er god på å spise tran da :opplyser: :fnise:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

Må vel være en blanding av røyking, lite fysisk aktivitet, og at langt flere enn de som faktisk bruker briller antageligvis kunne har bruk for det😅  Jeg er god på å spise tran da :opplyser: :fnise:

😅 

Det ække jeg! 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rumle skrev:

Det ække jeg! 🙈

Ja, da kan du bare ha det så gØdt! :tunge1: 

😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

:fy_fy: 😅

Sikkert bare genetisk heldig 😅 Ellers skulle vel hele nord-norge og store deler av vestlandet som bare spiser fisk sett uforskammet veltrente ut og det gjør de altså ikke :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Sikkert bare genetisk heldig 😅 Ellers skulle vel hele nord-norge og store deler av vestlandet som bare spiser fisk sett uforskammet veltrente ut og det gjør de altså ikke :fnise:

Nei, akkurat det kan jeg gå god for 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før i gamledager så la folk ut at de skulle på trening eller hadde vært på trening på oppdateringen sin på facebook. Tror det var mange som faktisk ikke gikk på trening da. Mye mistenksomhet i de tider. Så kom treningsappene  der du dokumenterte distansen på joggeturen og kunne legge den ut på facebook. Så kom instagram der du kunne flexe og dokumentere alt, med en liten video til og med. Herregud så teit alt det der er. 

Anonymkode: 1535f...25f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂

Er man hemmelig veltrent fordi man ikke legger det ut på sosiale medier?? Da driver jeg med mye hemmelige greier, ass!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg syns det er bra at mange legger det ut på sosiale medier, det inspirerer meg ;) og nei, jeg er ikke hemmelig topptrent, men sterkere enn jeg ser ut 🤩

Anonymkode: e0c9f...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ganske hemmelig trent. Jeg vet det ikke selv enda. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hemmelig veltrent. Har ikke insta eller snap. Legger aldri ut noe på facebook. Har aldri tid eller interesse for å legge ut treningsbilder på sosiale medier.

Anonymkode: 68d3e...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg driver semiproff med kampsport. Har aldri lagt ut noe på some. Men ganske overbevist om at jeg er bedre trent og kan "banke" langt over halvparten av de som følger meg. 

Anonymkode: f8358...398

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...