Gå til innhold

Drømmehuset glapp unna :(

Carine

Anbefalte innlegg

Buhuu :cry:

Vi fant Drømmehuset - og mistet det! Etter at vi var 130 000 over prisantydning i budrunden, ga vi oss med det. Nå fikk jeg nettopp vite at huset ble solgt for bare 20 000 mer :-? .... Det er jo penger det og...men HVORFOR ga vi oss?!?! Æsjameg...akkurat nå klarer jeg ikke helt å tro vi skal finne noe like fint igjen...!

Unnskyld utblåsningen...måtte bare få det ut :(

Sytete hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Så kjedelig at dere ikke fikk det! Kanskje var det ikke meningen at dere skulle ha akkurat DET huset likevel? Det dukker vel opp et nytt drømmehus om ikke så lenge - og DA blir det deres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dakar deg!!! :(

Vet akkurat hvordan du har det nå!!!

Men cheer up; en dag er det deres tur også!!

Vi lette i nesten fem år før vi endelig fant huset med stor H!!

Har ikke tall på hvor mange visninger og bud-runder vi var med på, og neeeeeesten vant.Så det var mange nedturer,ja.....sukk!!

Men det gjelder å holde motet opp og øyne og ører på stilk, kanskje kan dere komme noen i forkjøpet, og snappe huset FØR husselger setter igang visning og budrunde, det GÅR nemlig an!!

Hva med å sette inn annonse om hus ønskes kjøpt,da....??? Vi fikk mange svar, og vi bor på en liten plass. Mange som bare tenker på å selge, får fingern ut når dem ser slike annonser,så det kan være verdt et forsøk!!

Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenke på at huset bare ble solgt 20.000,- over deres siste bud. Det var sikkert bare for at dere ga dere. Hadde dere blitt med lenger opp kunne prisen blitt enda høyere. Se på dette som en erfaring. Jeg er sikker på at deres hus venter der ute.

Forresten vet jeg hvordan du har det. Første gangen jeg så drømmeleiligheten(joda det skjer flere ganger), hadde jeg planlagt alt i detalj hva som skulle skje slik at jeg kunne sikre meg tilslaget. Snakket med banken, som godtok at jeg kunne strekke meg 60.000,- over prisantydningen, dette skulle holde! (Er noen år siden) Da jeg ringte megleren mandag kl 0900 etter visningen, og skulle starte mitt utspekulerte spill, fikk jeg vite at det allerede var kommet inn bud, og at dette budet var 130.000(!) mer enn jeg og banken hadde tenkt oss. DET var nedtur .......... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset vi først hadde bestemt oss for , gikk for bare 10000 over vårt siste bud.Det var sellvfølgelig litt ergelig, men sånn er livet. Vi fant et annet hus etter en mnd, og der bor vi nå, så vi skal ikke klage da :)

Vet hvertfall hvordan du har det, men trøst deg med at det går over, og en dag du minst venter det, så er et annet drømmehus ditt!!!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar; så gode dere er :)

Jeg er fortsatt litt lei meg for at det glapp unna, men innser iallefall at det ikke nytter å klandre meg selv fordi vi ikke gikk høyere el. Det dukker nok opp et nytt hus - og da er det bare å prøve seg på nytt. Så har jeg en herlig mann som skjønner meg...og har lovt at vi kan bygge en slik stilig utepeis som dette huset hadde et annet sted :lol: .

Det er rart med det....av og til er det detaljer som avgjør om man faller pladask eller ei - og finner vi dem ikke, får vi bare lage dem selv.

Godt å høre om deres erfaringer; tusen takk enda en gang!

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...