AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #41 Del Skrevet 6. mai 2020 På 30.4.2020 den 12.26, norw skrev: Mange biler drar damer, som et greit utgangspunkt som kan si noe om økonomiske midler. Ja. Des dyrere bil des mer gjeld 😆 Festlig når gutter som tjener halvparten så mye som meg prøver å imponere med dyre biler. Anonymkode: f7c0f...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. mai 2020 #42 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg ville at han skulle hatt en bil med plass til både bagasje og stort hundebur. En bil som ikke kjører seg fast om brøytebilen ikke har vært på jobb på en stund. Min egen lekre gule Lamborghini Countach ville jeg hatt inne i garasjen om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #43 Del Skrevet 6. mai 2020 er fornøyd så lenge det ikke er en tesla, jeg Anonymkode: 48d15...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #44 Del Skrevet 7. mai 2020 Anonymkode: 88d61...5cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7. mai 2020 #45 Del Skrevet 7. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Des dyrere bil des mer gjeld 😆 Festlig når gutter som tjener halvparten så mye som meg prøver å imponere med dyre biler. Anonymkode: f7c0f...e03 Eller tjener dobbelt så mye som deg, null gjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #46 Del Skrevet 7. mai 2020 BMW er et sikkerstikk, spesielt for litt mer voksne damer. Anonymkode: 5a7aa...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #47 Del Skrevet 7. mai 2020 Lamborgini, porsche og sånne små "racerbiler" imponerer ikke i det hele tatt. Bilene ser ut som insekt og er langt ifra fine. Det som imponerer er blant annet veteranbiler, gjerne en ford mustang 69 eller 70 modell. Av nyere biler så er det helt klart fint og imponerende med en audi RS6. Men det er ikke en bil for alle og det er dermed få som har en slik bil. Tyske biler er generelt flotte om man ser bort fra bmw. Oppmerksomhet og status er jeg ikke ute etter. Å være sammen med en mann som har et oppmerksomhetsbehov og da bruker bil for å få denne oppmerksomheten, det hadde jeg ikke klart. Men å være sammen med en bilinteressert som liker å mekke bil og som har sansen for de riktige merkene, det er helt innafor. Jeg liker audi og er ikke noe særlig tilhenger av bmw. Er alltid en viss type mennesker som kjører bmw. Generaliserende, jeg vet, men herregud det stemmer ALLTID. Anonymkode: d2774...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #48 Del Skrevet 7. mai 2020 On 4/30/2020 at 12:57 PM, norw said: Jo, det vil jeg tro. Kanskje ikke mange prosent av damene der ute, men uansett et greit antall. Snakker du av egen erfaring, eller er det bare noe du tror/har hørt? Anonymkode: 0f229...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7. mai 2020 #49 Del Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker du av egen erfaring, eller er det bare noe du tror/har hørt? Anonymkode: 0f229...13a Det er rimelig å anta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #50 Del Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, norw said: Det er rimelig å anta. Så det er noe du tror. Anonymkode: 0f229...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #51 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg satt på med en mann til butikken en gang, han ble så skuffet da jeg ikke fant den igjen på parkeringen fordi jeg ikke hadde noen anelse om hva slags bil jeg nettopp hadde sittet på med. Jeg kan ikke svare på hvilket merke bil en eneste person jeg kjenner har. Det er altså så lite jeg bryr meg Anonymkode: dc6cd...f11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7. mai 2020 #52 Del Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det er noe du tror. Anonymkode: 0f229...13a Ja. Rimelig å anta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #53 Del Skrevet 7. mai 2020 Gammel mustang eller camaro. Gamle muskelbiler😊 Men mannen må ha peiling på bil i tillegg, hjelper ikke å kjøpe seg en kul bil om de knapt kan skifte vindusviskere. Anonymkode: 3c191...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mai 2020 #54 Del Skrevet 7. mai 2020 Bil er ikke viktig sånn sett, men jeg liker praktiske, større biler som er velholdte og rene, har fin lakk, litt styling, gjennomført, litt kvalitet på interiør osv. Akkurat som mine egne biler! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 7. mai 2020 #55 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg driter i hva slags bil han har. Men jeg driter ikke nødvendigvis i hvordan han forholder seg til bil. Er han f.eks av sorten som nekter å sette seg bak rattet på "en liten konebil", så har han et såpass skrøpelig ego at det er umiddelbart turn-off. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. mai 2020 #56 Del Skrevet 7. mai 2020 Har ikke bil nå, men skulle jeg skaffet en hadde det uten tvil blitt en Messerschmitt. Den drar kanskje ikke alle damer, men den drar de beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #57 Del Skrevet 7. mai 2020 Bare man hører bilen puste (TURBO!!!) så spiller det ikke så stor rolle. Ikke at det egentlig spiller noen stor rolle med bil i det store og hele, men hvis den skal bety noe må den lage tøffe lyder! Wroom, wrooooooom, pyyyysjjjjtttt!!! Anonymkode: e91c9...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #58 Del Skrevet 7. mai 2020 En du ikke utvikler støvallergi av å sitte i. Anonymkode: 7757d...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #59 Del Skrevet 7. mai 2020 Det er ikke hvilken bil, men heller hvor mange hestekrefter den har. En gjennomsnittlig kvinne veier ikke så mye, så de fleste biler vil kunne dra kvinner. Spørsmålet er kanskje hvor mange kvinner du ønsker å dra samtidig. Anonymkode: f03bd...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #60 Del Skrevet 7. mai 2020 On 4/30/2020 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Det er nok ikke mange damer som bryr seg om hvilken type bil en har. Hjelper ikke med en flott bil, om eieren er tom i topplokket! Men dere menn kan jo innbille dere det. Anonymkode: 6e34a...6e3 Og dere kvinner kan like gjerne fortsette å innbille dere at det ikke finnes damer som bryr seg om det. 😂 Anonymkode: 3dd67...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå